2021-03-16, 18:23
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Låter ju helt sinnessjukt. Har inte sett ens läst om det här. Tror att han kan flippa en dag, bor nog en tickande bomb inom honom. Trodde att han skulle flippa på Narcos när de städade i lördags men han lyckades faktiskt hålla ihop det.

Ja det såg helt sinnesjukt ut, vet inte men som att han ville stampa ihjäl det som låg på golvet.. Weird mode
2021-03-16, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Den tog hårt märker man. Snyggt.

Ha, nej för jag vet att jag har rätt.
Eller hur var det när han mötte Kattis i hänga stock, gav han sig då fast han visste hon var chanslös?
Ha, jag hade rätt och du är naiv och vet inte hur vinnarskallar tänker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Konstigt inlägg att du först påstår att det är svårt att veta vem som är gay sen vet du tydligen 100 % att just Adrian är gay...
Jag har investerat MYCKET av min tid för att kunna göra den bedömningen, och jag började spekulera regarding hans sexualitet efter att han visade NOLL intresse för samtliga tjejer, inte för att han såg ut som gay.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Någon som såg det som Pedram mumlade om i köket för en stund sen, såg inte vad som hände men han sa nåt om blickar.

Ja han sa att det var lugnt att han och Adrian tjafsade men att han inte klarade av blickar.. Som tydligen Nardos kört med. Pedram verkade dock bitter på Adrian också tycker jag.
2021-03-16, 18:25
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Någon som såg det som Pedram mumlade om i köket för en stund sen, såg inte vad som hände men han sa nåt om blickar.
Jag hörde bara när Adrian och Pedram pratade om "tjafset" efter första matchen, Pedram sa att det var lugnt, de hade bara haft en diskussion, inget mer med det, men så lade han till något i stil med "det är när man ger mig blickar som jag brinner av/tappar det" eller hur han nu uttryckte sig. Jag tyckte han nämnde Nardos, som att hon hade gett honom kaxiga blickar under tjafset.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ha, nej för jag vet att jag har rätt.
Eller hur var det när han mötte Kattis i hänga stock, gav han sig då fast han visste hon var chanslös?
Ha, jag hade rätt och du är naiv och vet inte hur vinnarskallar tänker.
Sting, har för stor respekt för dig för att fortsätta dilla. Jag gillar dig.
Gillade inte kommentaren dock.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Imorgon kanske de får spela sådant där gammaldags hockeyspel.
Eller tv-spel?

”Åh ja, så kul!!” tänkte jag tills jag insåg vilket enormt jäkla skrikande det skulle innebära.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ni är så blåsta.
Produktionen slängde ihop dom 2 sämsta med vad dom trodde var den bästa , dvs Adrian.
Var dom inte räknade med var att han skulle vara så överlägsen.
Adrian är en vinnarskalle och gjorde allt för att vinna, han skiter väl i vem dom andra var som gjorde noll för att hjälpa till.
Ja dom såg ännu en chans att få ut Katti, men misslyckades.
Nu får dom leta efter nåt som kan autonominera henne istället...
2021-03-16, 18:26
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon är ju besatt av honom. Nu får han inte ens sova ifred längre.. Skräckfilmsscener när hon sitter kl. 3 på natten och masserar hans vader
Ja, det var helt absurda scener i natt..
2021-03-16, 18:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
”Åh ja, så kul!!” tänkte jag tills jag insåg vilket enormt jäkla skrikande det skulle innebära.

Hahaha, jag tänkte precis likadant 😂
2021-03-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Han försvara Katti emot hela gruppen också
ja det var snällt det med
2021-03-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahaha, jag tänkte precis likadant 😂