2021-03-16, 18:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Haha, ja den kan jag köpa.
Adrian = Toni Kroos
Hmm. Den var också bra. Ge mig lite tid så kontrar jag snart
Bannlyst
Ni är så blåsta.
Produktionen slängde ihop dom 2 sämsta med vad dom trodde var den bästa , dvs Adrian.
Var dom inte räknade med var att han skulle vara så överlägsen.
Adrian är en vinnarskalle och gjorde allt för att vinna, han skiter väl i vem dom andra var som gjorde noll för att hjälpa till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
´Jag tycker ändå att det är lite väl mycket gnäll på Kattis ställning i målet men det hade slutat på samma sätt om så en dvärg hade legat i målet. Joel kan bara hålla sitt gafflande, börjar bli irriterad på honom, som annars är så förstående.

Var det någon som såg Joels beteende i S2 när han var full för kanske två -tre helger sen när han stod för sig själv i sovrummet och skulle stampa sönder två ballonger och var helt galen. De gick inte sönder och han blev ännu mer galen och började säga till ballongen,,... - MEN DÖÖÖ NÅN GÅNG!!! Då tänkte jag, shit. aldrig sett det förut. När han inte lyckades tog han en annan sko i handen tror jag det var och slog sönder ballongen.. Som att han var i en annan värld

Låter ju helt sinnessjukt. Har inte sett ens läst om det här. Tror att han kan flippa en dag, bor nog en tickande bomb inom honom. Trodde att han skulle flippa på Narcos när de städade i lördags men han lyckades faktiskt hålla ihop det.
2021-03-16, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja fin kille...sportsligt beteende med.Idag är han min heders-Gere
Han försvara Katti emot hela gruppen också
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det fulaste som finns i en människa är just den kommentaren du precis skrev. Fundera på det.

Eller om man är blåst som dig och tror att Adrian kämpade för andra.
Du har nog aldrig hållit på med sport och vet vad en vinnarskalle är.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Eller om man är blåst som dig och tror att Adrian kämpade för andra.
Du har nog aldrig hållit på med sport och vet vad en vinnarskalle är.
Den tog hårt märker man. Snyggt.
2021-03-16, 18:22
Medlem
Mouchinos avatar
Någon som såg det som Pedram mumlade om i köket för en stund sen, såg inte vad som hände men han sa nåt om blickar.
2021-03-16, 18:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu sitter hon ju säkert så nu är hon klar med honom.

Hon är ju besatt av honom. Nu får han inte ens sova ifred längre.. Skräckfilmsscener när hon sitter kl. 3 på natten och masserar hans vader
2021-03-16, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Kan inte tänka mig att det blir samma imorgon, utan ett annat tema. Fotboll kanske, kast med liten kärring

”Idag börjar hockeyveckan i Big Brother.”
Har förstått att det känns som att tiden går fort där inne, men att en vecka reduceras till en dag känns lite väl.. extremt.
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-03-16 kl. 18:27.
Medlem
Kan äcklet pedram hänga löst tack !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ni är så blåsta.
Produktionen slängde ihop dom 2 sämsta med vad dom trodde var den bästa , dvs Adrian.
Var dom inte räknade med var att han skulle vara så överlägsen.
Adrian är en vinnarskalle och gjorde allt för att vinna, han skiter väl i vem dom andra var som gjorde noll för att hjälpa till.
De var nog fullt medvetna om att han skulle vara överlägsen. Därför dom slängde in Katti i samma lag. För de tyckte väl synd om henne som har hängt löst varje vecka. Hoppas fan på individuella tävlingar framöver.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Någon som såg det som Pedram mumlade om i köket för en stund sen, såg inte vad som hände men han sa nåt om blickar.
Han sa att han ser svart när någon ger han blickar. Vilket Nardos gjorde enligt honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in