Citat:
Ursprungligen postat av
VigosRos
Nä, knappast. Han siktar nog in sig på en och annan som diskuterat hans s k Tummetott. Där skulle jag rekommendera att vissa snackar ihop sig och håller utkik. Synd om TB inte fick reda på mer, eller fick hon det senare? "Lagom olagligt" kan vara ett sabotage av ägodelar, uthängning el likn. Risken är väl att SD själv får en överraskning. Ja av Karma då ..
I nuläget så har polisen givetvis koll på sådant. Skulle det hända att han hotade andra på ett allvarligt sätt, så tror jag nog de hade kommit på ett sätt att plocka in honom.
När han sen sitter i fängelset, så lär han inte kunna göra så mycket. Tror heller inte HD skulle springa runt och uppfylla hans eventuella hämndlista.Skulle den dessutom innebära datorer och teknik, så känns det inte riktigt som hennes grej. Hon kommer säkert sakna honom, men hon kommer inte att förbli singel speciellt länge, misstänker jag.
OM han inte åker in efter HR, så kommer ändå poliser, LW´s nära och kära och andra människor i Örebro hålla koll på honom för all evighet, om det så skulle behövas. Så antingen får han ge sig ut på en killing spree i hela världen, för att hitta oss alla. Där är jag inte orolig alls av olika skäl.
Eller så får han försöka göra som det flesta av oss gör när livet är hårt. Bita ihop och gå vidare.
#TeamÅsaHiding