Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Fast du har fel. Janne A kommer inte att ta ut en skadeförföljd 39-åring som slutade i landslaget för flera år sen och som dessutom inte passar in i landslagets spelidé. Om Janne nånsin behövt argument så är väl det faktum att Z inte ens spelar fotboll för tillfället tillräckligt för att tysta även aktivisterna i mediakåren.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Jag vill att du ska ha rätt men om man tar del av det Janne Andersson har sagt sedan fjolårsslutet så är det uppenbart att han tänker ta ut äcklet. Varför har han annars börjat ifrågasätta den "Laget före jaget"-attityd som han tidigare vurmat för?
Då vet vi svaret. Du hade rätt, jag hade fel. Jag trodde inte att fotbollsinvaliden Granqvist skulle tas ut heller, så det är uppenbart att jag har noll koll.
Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Varför en skadad 39-åring som slutade i landslaget för flera år sen skulle vara aktuell för en landslagstrupp nu övergår mitt förstånd, och jag tror fortfarande inte att Janne A skulle ha fått ett sånt hjärnsläpp att han gör detta.
Jag står fast vid allt jag skrev. Det är uppenbart att jag har för höga tankar om folk, eller att jag inte begriper spelet bakom kulisserna - att produkten Zlatan väger tyngre än spelaren Zlatan och att det fick förbundskaptenen att ge efter.