2021-03-16, 13:26
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Fast du har fel. Janne A kommer inte att ta ut en skadeförföljd 39-åring som slutade i landslaget för flera år sen och som dessutom inte passar in i landslagets spelidé. Om Janne nånsin behövt argument så är väl det faktum att Z inte ens spelar fotboll för tillfället tillräckligt för att tysta även aktivisterna i mediakåren.

Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag vill att du ska ha rätt men om man tar del av det Janne Andersson har sagt sedan fjolårsslutet så är det uppenbart att han tänker ta ut äcklet. Varför har han annars börjat ifrågasätta den "Laget före jaget"-attityd som han tidigare vurmat för?

Då vet vi svaret. Du hade rätt, jag hade fel. Jag trodde inte att fotbollsinvaliden Granqvist skulle tas ut heller, så det är uppenbart att jag har noll koll.

Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Varför en skadad 39-åring som slutade i landslaget för flera år sen skulle vara aktuell för en landslagstrupp nu övergår mitt förstånd, och jag tror fortfarande inte att Janne A skulle ha fått ett sånt hjärnsläpp att han gör detta.

Jag står fast vid allt jag skrev. Det är uppenbart att jag har för höga tankar om folk, eller att jag inte begriper spelet bakom kulisserna - att produkten Zlatan väger tyngre än spelaren Zlatan och att det fick förbundskaptenen att ge efter.
Citera
2021-03-16, 13:26
Medlem
Giggsys avatar
Vigge får gärna ta en för landslaget o sänka Zlangen på torsdag. Ser mycket hellre Henkes son i sommarens EM-trupp.
Citera
2021-03-16, 13:28
Medlem
beatbeats avatar
Härligt att Zlarre är tillbaka.

Granen och Sebbe är tyvärr slut och borde inte fått bli med.
Citera
2021-03-16, 13:29
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Grankvist är faktiskt ett större frågetecken än Zlatan. Granen må vara en bra människa, men han har ju varit extremt skadedrabbad på sistone. Att Granen tas ut är jag tveksam till, men Janne vet vad han gör.

Det finns en annan spelare jag inte vet så mycket om, Carl Starfelt
Fast håller inte du på Blåvitt? Eller jag kanske tar fel nu.
Citera
2021-03-16, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Det finns en annan spelare jag inte vet så mycket om, Carl Starfelt

Starfelt platsar i truppen enligt mig, han var en av AS bästa mittbackar när han flyttade tycker jag och nu är han given i sitt nya klubblag. Blir 26 i år så han kan förhoppningsvis ta ytterliga något steg i sin utveckling också... gör han det kommer det nog bli spelare som vi kan komma att få se ofta/regelbundet i landslaget de närmaste 5-6 åren.
Citera
2021-03-16, 13:31
Medlem
Dofternas avatar
Härligt blygsam på insta Zlatan. Inget om laget eller att göra historia tillsammans. Nej, det viktigaste är att Gud är tillbaka.

Snacka om att inte kunna läsa av rummet.
Citera
2021-03-16, 13:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jaha, nu blir frugan glad. Detta innebär mindre tid framför TV:n för mig.
De fetade tycker jag inte hör hemma i en landslagstrupp.

Varför Kristoffer Olsson? Han har gjort det helt okej borta i Ryssland och visst han har agerat inhoppare på sistone men jag ser inte riktigt vem som man ska ta in istället. Hellre Olsson som spelare på högre nivå än trötta göteborgare.
Citera
2021-03-16, 13:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Zlatan är ödmjuk inför uppgiften.

"The return of the God" skriver han på sin Instagram.

Suck...

Snarare "The return of the Goof"
Citera
2021-03-16, 13:34
Medlem
Hipsterskaeggs avatar
Det som tyvärr talar för att det blir en liknande Zlatan som när han var med senast i landslaget är den otroligt egotrippade och korkade kommentaren på sin egen instagram: "The return of the God"

Jag hade hoppats på en mer lagfokuserande och mogen Zlatan som accepterar att det inte är han själv som bestämmer över landslaget. Är rädd att han inte kommer acceptera lagjobbet och Jannes direktiv utan använder EM för att saluföra sina sponsorer och affärssamarbeten som de sista åren han var med.
Citera
2021-03-16, 13:35
Medlem
Georgien, Kosovo och Estland.. tufft motstånd. Främst perfekta matcher att lufta Svanberg och Karlsson, dom tycker jag är intressanta att titta på inför EM. Bakåt kommer man inte få några svar den här samlingen.

Bara fyra anfallare varav två går skadade just nu. Alltså måste man ha stor tro på att dom kan spela. Tippar på att man roterar halva laget mellan kvalmatcherna och sen en ren B-elva i träningsmatchen.
Citera
2021-03-16, 13:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Varför Kristoffer Olsson? Han har gjort det helt okej borta i Ryssland och visst han har agerat inhoppare på sistone men jag ser inte riktigt vem som man ska ta in istället. Hellre Olsson som spelare på högre nivå än trötta göteborgare.

Jag tycker inte han har varit så bra i de senaste landskamperna.
Citera
2021-03-16, 13:36
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Vilket jävla skämt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in