2021-03-16, 06:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSmoker
Skrämmande är ditt påstående , du kanske missat att han både bombar somalia och syrien. Träffade jag en nerv nu, ingen idé att bli upprörd lilla vän. Biden är inte bara pedo utan även rasist (han är bra kompis med kkk). Du ska höra hans tidiga uttalanden om raser , kommer nog få dig att börja gråta.
Flashback lever upp till sitt rykte , pedos och rasister , äntligen har dem en president dem kan följa.

Domstolen har vägrat kolla på bevisen , så ja man kan väl säga att dem inte har presenterats då Nolla.
Undra varför du ljuger, vad vi vet är att bevisen inte håller för en saklig granskning.
Vi står här med faktumet idag att inga bevis har presenterats om nått systematiskt valfusk.
Och visa dom för domaren gjorde man bara ett enstaka gånger och då fick de flera utskällningar av domarna och man slängde ut fallen mer bokstavligen ut genom fönstret som undermåliga.

Och när polisen skulle förhöra de som sade att de hade sett valfusk som vittnen, så i förhören så berättar man att man inget sett.

Det vi ser idag är 19 veckor av inget systematiskt valfusk överhuvudtaget eller ens nära att existera några bevis för nått sånt.
Och det mest komiska är att det närmaste man kommit ett systematiskt valfusk, det är just trumpen som uppmanade delstater att "hitta" röster.

Så det kan bli
Eller kommer det dröja länge till innan bevisen kommer, kanske på fredag igen kommer en kraken?
2021-03-16, 08:04
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Skrämmande är ditt påstående , du kanske missat att han både bombar somalia och syrien. Träffade jag en nerv nu, ingen idé att bli upprörd lilla vän. Biden är inte bara pedo utan även rasist (han är bra kompis med kkk). Du ska höra hans tidiga uttalanden om raser , kommer nog få dig att börja gråta.
Flashback lever upp till sitt rykte , pedos och rasister , äntligen har dem en president dem kan följa.

Domstolen har vägrat kolla på bevisen , så ja man kan väl säga att dem inte har presenterats då Nolla.

Domstolarna gör helt rätt som avvisar allt trams.
Och återigen. Lägg fram bevisen för att Biden är pedofil. Annars bevisar du att du är en lögnare. Och det gör att det inte går att tro på ett enda dugg som du skriver.
2021-03-16, 08:48
Medlem
BREAKING NEWS:

Mike Lindell meddelade i Steve Bannons War Room att han inkommit med inte mindre än TVÅ stycken feta motstämningar mot Dominion!

Kolla in: 33:28.

https://rumble.com/veoef5-episode-798-gods-timing-mike-lindell-on-his-political-future-fake-news-and-.html

En domare i Georgia öppnar för att utreda poströstsedlarna i Fulton County för misstänkt valfusk:

https://www.theepochtimes.com/georgia-judge-might-unseal-fulton-county-absentee-ballots-for-fraud-investigation_3734329.html

https://www.thegatewaypundit.com/2021/03/georgia-judge-announces-may-unseal-fulton-county-absentee-ballots-fraud-investigation-review/
2021-03-16, 11:43
Medlem
squeakys avatar
Jaha ja, Trollock är fortfarande ute och vevar.

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Än är sista ordet inte sagt, för 18 valfusksmål är fortfarande "levande"! Tro heller inte på allt ni hör i ljugmedia, för i motsats till vad ni hör i MSM så har Trump-sidan VUNNIT i 14 fall av 21 avgjorda mål!

https://www.thegatewaypundit.com/2021/03/exclusive-accurate-list-2020-election-fraud-cases-shows-83-cases-total-18-still-active-president-tru mp-gop-prevailed-14-21-cases-decided-merits/

Här är en lista över samtliga mål:

http://wiseenergy.org/Energy/Election/2020_Election_Cases.htm

Dina kompisar borde uppdatera sitt shit lite oftare. Jag tog två case på måfå och båda visade sig redan vara avgjorda.

Exhibit A
Election Integrity Fund v. Benson, No. 20-000169-MM (MI Court of Claims) Active

Status Closed

Exhibit B
Martel v. Condos, No. 5:20-cv-00131 Active

Status Closed ()

Varför håller du på att ljuga och skriva så mycket skit? Du är definitionen av FAKE NEWS.

TGWP måste ha varit ironiska när de skrev
Citat:
Accurate List

Citat:

Inga bevis ? förutom dem hundratals "sworn affidavit" som lades fram då eller? Du kanske borde läsa på vad som räknas som "evidence" i en domstol i USA.
Domstolarna valde att inte granska bevisen , pga "lack of standing" inte i brist på bevis som du försöker få det till.

Är du efterbliven? Domstolarna har visst tittat på edsvurna vittnesmål. (FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Och alla dessa edsvurna vittnesmål är signerade och bevittnade av en notarie?
Ja/Nej?
2021-03-16, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Jaha ja, Trollock är fortfarande ute och vevar.

Dina kompisar borde uppdatera sitt shit lite oftare. Jag tog två case på måfå och båda visade sig redan vara avgjorda.

Exhibit A
Election Integrity Fund v. Benson, No. 20-000169-MM (MI Court of Claims) Active

Status Closed

Exhibit B
Martel v. Condos, No. 5:20-cv-00131 Active

Status Closed ()

Varför håller du på att ljuga och skriva så mycket skit? Du är definitionen av FAKE NEWS.

TGWP måste ha varit ironiska när de skrev

Är du efterbliven? Domstolarna har visst tittat på edsvurna vittnesmål. (FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Ja/Nej?

Du är ju efterbliven och hänvisar till ett urval av dessa 400+ affidavits som domstolarna valde alltså att inte granska. Tänk efter vad det betyder

Har har du lite fake news , Washington Post hittade på citat angående Trumps telefonsamtal till Georgia. Men ni bryr er inte era pedo dyrkare. Fan vilket skräp ni är alltså

"So, they made up quotes?!': Washington Post is slammed after admitting it misquoted Trump's call to Georgia elections investigator asking her 'to find the fraud'"

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9366411/Washington-Post-issues-correction-report-Trump-call-Georgia-elections-investigator.html

Mass media är definitionen av fake news.
2021-03-16, 13:04
Medlem
siisters avatar
Citat:
Du är ju efterbliven och hänvisar till ett urval av dessa 400+ affidavits som domstolarna valde alltså att inte granska. Tänk efter vad det betyder

Har har du lite fake news , Washington Post hittade på citat angående Trumps telefonsamtal till Georgia. Men ni bryr er inte era pedo dyrkare. Fan vilket skräp ni är alltså

"So, they made up quotes?!': Washington Post is slammed after admitting it misquoted Trump's call to Georgia elections investigator asking her 'to find the fraud'"

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9366411/Washington-Post-issues-correction-report-Trump-call-Georgia-elections-investigator.html

Kan du ge exempel på några slagkraftiga affidavits? Jag börjar misstänka att du inte har läst någon bra
2021-03-16, 13:06
Medlem
squeakys avatar
Citat:

Föga förvånande så vågade du inte svara på frågan.

Då tar vi det igen.

Ja/Nej?
2021-03-16, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Kan du ge exempel på några slagkraftiga affidavits? Jag börjar misstänka att du inte har läst någon bra

Du har inget att säga om att du följt och propagerat fake news tror du fortförande trump försökte fuska i valet eller? nolla
2021-03-16, 13:13
Medlem
squeakys avatar
Citat:

Du lär inte få något vettigt svar för MAGA-kulten opererar så. De grinar och skriker om affidavits hit och dit men sen när man börjar ifrågasätta dessa så antligen börjar de yra om något annat eller så vågar de inte svara.

Citat:
Du har inget att säga om att du följt och propagerat fake news tror du fortförande trump försökte fuska i valet eller? nolla

Tack, du bevisde just min poäng.
2021-03-16, 13:16
Medlem
siisters avatar
Citat:

Nej, eftersom det inte är något svar på mina frågor har jag inte något att säga om det

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Men jag förstår att du inte har så mycket att komma med. Enklare att enbart påstå hur mycket bevis det finns än att faktiskt argumentera för sin sak. Det är förvånansvärt svårt att få några konkreta exempel på valfusk.

Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Du lär inte få något vettigt svar för MAGA-kulten opererar så. De grinar och skriker om affidavits hit och dit men sen när man börjar ifrågasätta dessa så antligen börjar de yra om något annat eller så vågar de inte svara.

Det är nästan att jag misstänker att vissa personer enbart upprepar ord och meningar dom hört från någon skrikande videobloggare
2021-03-16, 13:29
Medlem
Citat:
Nej, eftersom det inte är något svar på mina frågor har jag inte något att säga om det

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.

Men jag förstår att du inte har så mycket att komma med. Enklare att enbart påstå hur mycket bevis det finns än att faktiskt argumentera för sin sak. Det är förvånansvärt svårt att få några konkreta exempel på valfusk.

Det är nästan att jag misstänker att vissa personer enbart upprepar ord och meningar dom hört från någon skrikande videobloggare

Svårt att disskutera med någon som tror på påhittade sagor och fake news. Nästan som man misstänker vissa personer enbart upprepar slagord och meningar från aftonbladet och washington post.
2021-03-16, 13:35
Medlem
siisters avatar
Citat:
Svårt att disskutera med någon som tror på påhittade sagor och fake news. Nästan som man misstänker vissa personer enbart upprepar slagord och meningar från aftonbladet och washington post.

Jag behöver inte någon information från Washington Post eller Aftonbladet.

Citat:

Jag vill enbart diskutera dessa affidavits du nämner. Eftersom det är domstolsdokument kan vi lämna MSM utanför det här, men jag förstår att det inte är något du är beredd att göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in