Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Det lustiga är att du gör precis själv det du beskymmer mig för! Att du på förhand bestämmer vad jag ska tycka och tänka och hur jag ska reagera efter att jag förklarat premissen och villkoren för dig! Helt sanslöst hyckleri!!

Summa summarum är att du faktiskt inte förklarat en enda sak om detta systematiska valfusk.
Faktiskt inte en enda gång har du haft rätt ens det allra minsta om detta systematiska valfusk i Presidentvalet 2020.
INTE ENS EN ENDA GÅNG!!!!
Vad hyckleriet är är det då ingen som vet ens, men kanske det är dax att du kommer med systematiskt valfusk bevisen???
För upprepa breaking news och kraken var vecka har inte funkat nu 19 veckor rad.
Exakt varje gång har det blivit fel för dig, varje gång, det är imponerande faktiskt.
Och sen kommer det komiska på posten och att det enda försök man sett till systematisk valfusk och det är när trumpen ville delstater skulle "hitta" röster.
Det är sjukligt komiskt att efter alla dessa breaking news och krakens, så är det republikaner som försöker röstfuska på delstatsnivå.
Jag kunde inte ha hittat på det bättre själv i fantasin, priceless!!!
Och man förstår nu varför trumpen begravde den valfuskutredning rumpen startade upp och sen lade ned i panik när man var tvungen att dela med sig av alla uppgifter i utredningen till samtliga utredare och efter domstol.
Troligtvis den snabbast nedlagda utredningen någonsin efter det domslutet.