2021-03-16, 01:06
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Aah, hörde när han drog den tidigare
Det förklarar bara hur jävla skev bild han har av sig själv o verkligheten. Stackars de tjejer som han ev lyckas locka till sig 🤮
Man undrar vad Tess tänker när hon ser detta...OM hon ser det

Pedram pratade ju också om hur han och Tess brukade stå och borsta tänderna tillsammans i tystnad under flera minuter, som att det var ett fint moment. "Vi vet var vi har varandra, 120% ..."

Haha, visst, kanske när man varit gifta i några år...
2021-03-16, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Fan vad äcklig Adrian är runt Peddot. Han verkar vara en god snubbe för övrigt men om Peddot speglar vilka vänner Adrian hänger med på utsidan så vet jag inte vad jag tycker om honom. Adrian verkar bara vara intresserad av att hänga med Joel, Nardos och Peddot.

Jag börjar på riktigt tro att Adrian är smygbög för ögonen verkligen lyser om honom när Peddot och Joel är i närheten. Självklart skulle man väl försöka om man sov med Emilie eller om Therese visade intresse?

Han kanske är BI om inte annat. Vore väl inte jättekonstigt. Har ju lagt upp bilder på Danny på sin facebook för typ 7 år sen och skrivit ... ´´Jag på en plåtning idag´´
2021-03-16, 01:07
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Fan vad äcklig Adrian är runt Peddot. Han verkar vara en god snubbe för övrigt men om Peddot speglar vilka vänner Adrian hänger med på utsidan så vet jag inte vad jag tycker om honom. Adrian verkar bara vara intresserad av att hänga med Joel, Nardos och Peddot.

Jag börjar på riktigt tro att Adrian är smygbög för ögonen verkligen lyser om honom när Peddot och Joel är i närheten. Självklart skulle man väl försöka om man sov med Emilie eller om Therese visade intresse?
Håller med.
Men som jag har sagt tidigare, han är gamnackens hund. Viftar alltid på svansen när Husse kallar. Gör allt för Husse. Väljer Husse framför två andra att rädda. Väljer Husse att sova med honom. Husse sitter i mitten av soffan idag, vovven sitter på kanten och väntar på Husses kall.
2021-03-16, 01:10
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Kan man tycka om både och? Eller hur tänker du vid en röstning. Skulle du vilja att hon stanna kvar eller lämnade förutsatt att ingen annan hänger löst.

Om omröstningen bara handlar om hon ska vara kvar eller inte, och ingen annan är med i omröstningen, så röstar jag kvar henne, eftersom hon har en jävligt het kropp.
Medlem
Nardos drack wiskey när hon var 4 år

Hon är söt när hon ljuger ändå.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu berättar Pedram igen historien om hur han och Tess hade tjafsat om sovplatser häromnatten, att Tessan bara är lite långsint, Peddo hade lagt armen runt om henne och hon hade demonstrativt dragit bort den, Peddo hade väntat några minuter och försökt igen (det här såg flera av oss), viskat till henne, hon hade viskat "åååh vad?!", han hade svarat "är du arg?", hon hade svarat "åååh!" och satt i öronproppar, han hade viskat igen några minuter senare och hon hade gett honom ett par öronproppar..

.. och det här har i Pedrams sinne tolkats som ett gulligt moment, rentav det bästa minnet han har av Tess (som han sa nyss till Adrian).

Mmmm. Aaaaahhhh.. ooooh... herrrrrrrrrregud..

Men Pedram berättade inte resten såklart för då hade han kanske inte fått kalla AD för bror längre. Nej jag ser en frustrerad person som nu förlorat den som uppehåller hans ego och får dagarna att rulla på. Killen ser sig själv som grandios och i hans värld är han den ende för Tess.
2021-03-16, 01:12
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Men ärligt talat. De går in i huset med vetskapen om att de blir offentliga personer. De vet redan att de kommer att få både ris och ros.

Tror ni inte att andra offentliga personer får tåla påhopp och skitsnack i sociala medier? Samma sak med BB-deltagare, de får tåla helt enkelt. De har valt det här.

Det ena utesluter väl inte det andra?
Du borde lära dig lite om livet och se bortom din egen jäkla horisont.

Jag menade inte att de inte förstår, men även om man inte varit med i BB så finns det något som kallas för mentalisering och empati (något som inte du verkar besitta tyvärr).

Vem som helst kan väl fatta att det måste vara tufft att komma ut, det är trots allt ett socialt experiment för många av dem.

Orka diskutera med dig btw.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men Pedram berättade inte resten såklart för då hade han kanske inte fått kalla AD för bror längre. Nej jag ser en frustrerad person som nu förlorat den som uppehåller hans ego och får dagarna att rulla på. Killen ser sig själv som grandios och i hans värld är han den ende för Tess.

Oooh här lade du bomben. Precis vad jag har tänkt men inte kommit på att formulera det på rätt sätt.
Medlem
Vem fan är på toa och pissar och sjunger i i i cant help falling in love with you? Är det Pedram som tänker på Tessan medans han tömmer blåsan?
2021-03-16, 01:13
Medlem
Man hörde nyss Adrian sjunga Elvis Presley - Can't Help Falling In Love på toaletten. Oj, inte hört han sjunga och just en sån låt med... Han har varit flörtig med Emelie idag
2021-03-16, 01:14
Medlem
1754s avatar
Men förfan. Kan dom filma Katti istället för Narnias meningslösa pladder.
2021-03-16, 01:14
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Pedram pratade ju också om hur han och Tess brukade stå och borsta tänderna tillsammans i tystnad under flera minuter, som att det var ett fint moment. "Vi vet var vi har varandra, 120% ..."

Haha, visst, kanske när man varit gifta i några år...

Han har skapat sig en fantasivärld och en inbillan om att det är de två för evigt verkar det som. Varenda liten grej Tess har gjort, varenda liten detalj har han tolkat som ett intresse från hennes sida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in