2021-03-16, 01:02
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Viktig fråga; alla tycker så olika och blir sällan nöjd. Är det för lite ”drama” så händer inget men minsta lilla tjaffs så är personen si o så. Ibland är någon för glad eller för sur och/eller för tyst eller för skrikig. Beskriv den ultimata personen/ personligheten för dig. Hur skulle du beskriva en perfekt deltagare? Vilka egenskaper ska personen besitta? Hur ska man hantera eventuella konflikter? Ska man vara sprallig eller är det för mycket att man klassas som en Lennie eller för skrikig som Nardos/Mergim eller för vågad som en Simon eller för känslig som Steph eller för besatt som Amilia osv. Hur gör man dig nöjd? Beskriv vad du vill. Super intressant att veta.

Alltså, vi gillar ju när Narnia ballar ur, samtidigt som vi tycker hon är en pain in the ass då.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
pedram fick natten att framstå som något gulligt. Adrian har ingen aning om vad som hände och har bara hans ord att utgå ifrån. Det var inte konstigt av AD att säga "fan vad gulligt"

AD är diplomatisk som vanligt. Pedram spyr ur sig floskel efter floskel och försöker rädda ansiktet återigen. Ingen kan verifiera något och då passar han på att bre på lite.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det finns ingen anledning att folk som åker ut ska sitta i karantän.

Mobilen får dom nog när dom har blivit förberedda på allt hat dom kommer att mötas av.

Hoppas de erbjuds terapi. Måste vara riktigt tufft att komma ut.
2021-03-16, 01:03
Medlem
Anonym396s avatar
Fan vad äcklig Adrian är runt Peddot. Han verkar vara en god snubbe för övrigt men om Peddot speglar vilka vänner Adrian hänger med på utsidan så vet jag inte vad jag tycker om honom. Adrian verkar bara vara intresserad av att hänga med Joel, Nardos och Peddot.

Jag börjar på riktigt tro att Adrian är smygbög för ögonen verkligen lyser om honom när Peddot och Joel är i närheten. Självklart skulle man väl försöka om man sov med Emilie eller om Therese visade intresse?
2021-03-16, 01:04
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister

Dom får nog träffa psykolog, mm. Dom blir nog väl omhändertagna.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Tror ni deltagaren som åker ut får sin mobil direkt ? Sitta i karantän?
Jag tror det är lite psykologsnack direkt efter, samtal med anhöriga, om några anhöriga finns på plats så tar de med den utröstade, men de blir inte lämnade vind för våg direkt, utlämnade till internets dom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Viktig fråga; alla tycker så olika och blir sällan nöjd. Är det för lite ”drama” så händer inget men minsta lilla tjaffs så är personen si o så. Ibland är någon för glad eller för sur och/eller för tyst eller för skrikig. Beskriv den ultimata personen/ personligheten för dig. Hur skulle du beskriva en perfekt deltagare? Vilka egenskaper ska personen besitta? Hur ska man hantera eventuella konflikter? Ska man vara sprallig eller är det för mycket att man klassas som en Lennie eller för skrikig som Nardos/Mergim eller för vågad som en Simon eller för känslig som Steph eller för besatt som Amilia osv. Hur gör man dig nöjd? Beskriv vad du vill. Super intressant att veta.

Alla människor ÄR olika och tycker olika. Det är så det ska vara. Sedan diskuterar man sina tankar hit o dit. Eventuellt ändrar man sin uppfattning med tiden eller så gör man det inte 😊 =LIFE
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Fan vad äcklig Adrian är runt Peddot. Han verkar vara en god snubbe för övrigt men om Peddot speglar vilka vänner Adrian hänger med på utsidan så vet jag inte vad jag tycker om honom. Adrian verkar bara vara intresserad av att hänga med Joel, Nardos och Peddot.

Jag börjar på riktigt tro att Adrian är smygbög för ögonen verkligen lyser om honom när Peddot och Joel är i närheten. Självklart skulle man väl försöka om man sov med Emilie eller om Therese visade intresse?
han tänker fortfarande på sitt ex
2021-03-16, 01:06
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:

Men ärligt talat. De går in i huset med vetskapen om att de blir offentliga personer. De vet redan att de kommer att få både ris och ros.

Tror ni inte att andra offentliga personer får tåla påhopp och skitsnack i sociala medier? Samma sak med BB-deltagare, de får tåla helt enkelt. De har valt det här.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror det är lite psykologsnack direkt efter, samtal med anhöriga, om några anhöriga finns på plats så tar de med den utröstade, men de blir inte lämnade vind för våg direkt, utlämnade till internets dom.

Måste kännas riktigt tomt. Men bra att de får hjälp.
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

De kör med KVV:s utslussningsplan: en påse i näven och en spark i röven!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Alltså, vi gillar ju när Narnia ballar ur, samtidigt som vi tycker hon är en pain in the ass då.

Kan man tycka om både och? Eller hur tänker du vid en röstning. Skulle du vilja att hon stanna kvar eller lämnade förutsatt att ingen annan hänger löst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in