2022-01-04, 17:18
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkarintemeranu
Man 30-40 år. Pfizer dos 1= Inga biverkningar Pfizer dos 2= efter 1,5 dygn fick jag feber/ont i halsen, efter några dagar endast feber. Tog negativt PCR-test dag 2. Nu inne på vecka 18 med daglig låg feber, ligger kring 37,4-38,3. Normalt 36,5. Tagit alla möjliga prover/EKG/röntgen, finns inget fel.

Hade covid förra året och aldrig varit så sjuk, var dålig i 4 veckor med i stort sett alla symptom. Behövde dock aldrig sjukhusvård.

Finns det någon där ute med liknande upplevelse? Detta tar knäcken på mig.
PCR-test är att torka sig i röven med. Extremt otillförlitligt. Men daglig feber i 18 veckor är väldigt onaturligt.
2022-01-04, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orkarintemeranu
Man 30-40 år. Pfizer dos 1= Inga biverkningar Pfizer dos 2= efter 1,5 dygn fick jag feber/ont i halsen, efter några dagar endast feber. Tog negativt PCR-test dag 2. Nu inne på vecka 18 med daglig låg feber, ligger kring 37,4-38,3. Normalt 36,5. Tagit alla möjliga prover/EKG/röntgen, finns inget fel.

Hade covid förra året och aldrig varit så sjuk, var dålig i 4 veckor med i stort sett alla symptom. Behövde dock aldrig sjukhusvård.

Finns det någon där ute med liknande upplevelse? Detta tar knäcken på mig.

Låter som du har en autoimmun reaktion. Hade liknande under många månader. Din kropp kan ha blivit överkänslig mot olika proteiner.
2022-01-04, 18:55
Medlem
Biotechinvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dbloods
Nej absolut inget skämt. Ringde inte 112 utan först 1177 där jag nämnde att jag hade fått dos 2 för en vecka sedan, vaknat av bröstsmärtor som strålade upp i halsen. De sa bara du måste upp NU, vi skickar en ambulans.

Det läkaren sa var tyvärr heller inget skämt, iofs inget nytt att biverkningar försöker tonas ner i mediabruset under en global vaccinationskampanj? Allt från bältros, myokardit till tinnitus och andra suspekta biverkningar.

Förnekar inte att den absoluta majoriteten bara får lite ont i armen. Är långt ifrån en Anti-vaxxer...

Förstår verkligen inte varför läkare så gärna vill förminska misstänkta biverkningar efter vaccinering?
Min yngre kusin drabbades av Myokardit en vecka efter vaccinering. Föll ihop i hemmet när han lagade mat. Vältränad och hälsosam person som lever ett sunt liv. Inga underliggande sjukdomar.

Modern frågade läkaren under ett besök om det kunde vara en biverkning från vaccinet.
Nej, det är extremt osannolikt fick hon till svar.

Han ville inte heller hjälpa till att rapportera in det som en misstänkt biverkning från vaccinet. Det fick sonen göra själv online.

Fint samhälle vi lever i.
2022-01-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biotechinv
Förstår verkligen inte varför läkare så gärna vill förminska misstänkta biverkningar efter vaccinering?
Min yngre kusin drabbades av Myokardit en vecka efter vaccinering. Föll ihop i hemmet när han lagade mat. Vältränad och hälsosam person som lever ett sunt liv. Inga underliggande sjukdomar.

Modern frågade läkaren under ett besök om det kunde vara en biverkning från vaccinet.

Han ville inte heller hjälpa till att rapportera in det som en misstänkt biverkning från vaccinet. Det fick sonen göra själv online.

De flesta läkare känner skuld av detta medicinska experiment. Men rädslan att inkomsten kan påverkas negativt i framtiden gör att dessa snåla egoister skjuter bort att de deltar i massmord.
2022-01-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Vad är det för mensrubbningar kvinnor upplevt? Någon här som fått det? Hur har det yttrat sig?

Jag har haft konstig mens sedan sprutan faktiskt. Å andra sidan slutade jag amma ungefär samtidigt och ens menscykel kan ju behöva tid på sig att bli stabil efter barnafödande och amning. Men så har det inte varit för mig tidigare. Då har den kommit tillbaks och varit helt normal.

Den här gången är cykeln längre, det blöder dubbelt så många dagar typ och det har även kommit och gått. Kan det bero på vaccinet?

Jag skrev tidigare om en kollega som åkte in akut under julhelgen då hon blödde massor under 16 dagar. Hon trodde något var riktigt fel, typ livmoderhalscancer, då det var så mycket med stora klumpar.
Hon hade fått info om att hennes kropp inte producerat gulkroppshormon. Hon fick medicin och blödningen stoppades helt en vecka senare. Hon är i 30-årsåldern och har inte haft några konstigheter med mensen tidigare.

En annan kollega berättade i samma veva att hennes mens blivit väldigt oregelbunden (mens som kommer oväntat och håller i sig länge) efter två vaccindoser. Då hon runt samma tid satt in en spiral visste hon dock inte om det var den som gjorde detta eller om det är vaccinet?

Tror det finns ett stort mörkertal kring detta. Många försöker nog hitta andra anledningar till varför mensen beter sig konstigt. Man kan ju inte veta säkert, därför bra att det uppmärksammas här.
2022-01-04, 20:08
Medlem
"American pilot Greg Pearson, who became injured after receiving the COVID vaccine, recently revealed a shocking truth in a interview with Real America’s Voice.

Pearson said that ‘vaccinated pilots are a flight risk’ as some are going to work with “crushing pains in their chests and heads.”

His revelation comes after US Army whistleblower Theresa Long testified late last year that she had to ground three out of three pilots in one morning due to vaccine injuries."

Flyga i framtiden kan bli riktigt obehagligt, var försiktig!

https://thecovidworld.com/vaccine-injured-pilot-reveals-there-are-pilots-that-are-going-to-work-with-crushing-chest-pains/
2022-01-04, 20:41
Medlem
Citat:

Om dom erkänner så innebär det att dom är medskyldiga för att dom fortsätter utan att varna folk.

Bättre att vara en lydig vovve och blunda
2022-01-04, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korrupt.Sosse
"American pilot Greg Pearson, who became injured after receiving the COVID vaccine, recently revealed a shocking truth in a interview with Real America’s Voice.

Pearson said that ‘vaccinated pilots are a flight risk’ as some are going to work with “crushing pains in their chests and heads.”

His revelation comes after US Army whistleblower Theresa Long testified late last year that she had to ground three out of three pilots in one morning due to vaccine injuries."

Flyga i framtiden kan bli riktigt obehagligt, var försiktig!

https://thecovidworld.com/vaccine-injured-pilot-reveals-there-are-pilots-that-are-going-to-work-with-crushing-chest-pains/

År 2020 dog 6 piloter i USA. Året innan det 1. 2021 dog det 111 piloter.

Spännande tider
2022-01-04, 20:54
Medlem
Vet inte om jag drömt det här men har för mig att jag läst det i någon tråd. När det ligger mindre än 3 personer på iva räknas dom som ovaxxade då eller?
Kan någon länka som man kan se det!
2022-01-04, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeliciousUS
Vet inte om jag drömt det här men har för mig att jag läst det i någon tråd. När det ligger mindre än 3 personer på iva räknas dom som ovaxxade då eller?
Kan någon länka som man kan se det!
Det stämmer. Står i veckorapporten från fhm.
2022-01-04, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av addegsson
Det stämmer. Står i veckorapporten från fhm.

Kan du länka, vill gärna se det med egna ögon
2022-01-04, 21:24
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:

Protokollet skall följas. Inga avvikelser medges.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in