2021-03-15, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Dom verkar ha en konstig utbildning. Loggat som loggat liksom

Mja, jag tycker bara att det är ganska konstigt att logga helt uppenbara saker som man inte behöver logga ens, men inte det viktigaste.
2021-03-15, 16:03
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Mja, jag tycker bara att det är ganska konstigt att logga helt uppenbara saker som man inte behöver logga ens, men inte det viktigaste.

rapportera till de får sparken
2021-03-15, 16:54
Medlem
frekkinheads avatar
Hong Kong. Black jack. Roulette. Vann. 70 miljoner. Nu. Baren. Gin. Thailand. Ladyboy. Suga kuk. Sen. Paris. Eiffeltornet. Knulla. London. Trav. Ytterligare 16 mille. Sova. Puss
2021-03-15, 17:34
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Fick Gurka sparken, eller vad hände?
Gurkan har tröttnat på fb som många andra det är för låg nivå på detta.
Man ser och läser det är mest larverier.
Han arbetar och tuggar på som vanligt med ett leende på läpparna med.
2021-03-15, 17:40
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Gurkan har tröttnat på fb som många andra det är för låg nivå på detta.
Man ser och läser det är mest larverier.
Han arbetar och tuggar på som vanligt med ett leende på läpparna med.
Ganska roligt har vi väl ändå här. Tänk vad tråkigt det var när dom stängde tråden?
Hälsa Gurkisen
2021-03-15, 17:44
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ganska roligt har vi väl ändå här. Tänk vad tråkigt det var när dom stängde tråden?
Hälsa Gurkisen
Det vet i faan ibland flippar det liksom för mycket. Det är mer skoj och givande på chatten.
Salig blandning av olika speciella godingar haha.
Ska absolut hälsa han för vi bodde i samma håla innan han flyttade till bättre ställe.
2021-03-15, 18:26
Medlem
artigass avatar
Är det bara jag som kanske ha detta problemet men när jag ibland möter vissa targets så laggar chrome sönder och jag måste vänta till en annan operatör tar och svarar target för att jag ska kunna fortsätta jobba. Händer oftast när det är en target som har skrivit med player minst 2 år och/eller skriver mer än 800 tecken i chattrutan.

Händer det bara mig?
2021-03-15, 18:41
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Är det bara jag som kanske ha detta problemet men när jag ibland möter vissa targets så laggar chrome sönder och jag måste vänta till en annan operatör tar och svarar target för att jag ska kunna fortsätta jobba. Händer oftast när det är en target som har skrivit med player minst 2 år och/eller skriver mer än 800 tecken i chattrutan.

Händer det bara mig?
Händer mig också. Speciellt på den där target som skickar Photoshop bilder. Finns typ över 1000 bilder 😂🤣 Tar evigheter att logga en bild, eller att skriva ett svar,
2021-03-15, 18:57
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:

Händer det bara mig?

Homosapien = Laggdator
2021-03-15, 19:13
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Homosapien = Laggdator
Ja kan dock inte utesluta det. Sitter med en gammal MacBook (nej inte Pro utan den vita modellen som kom 2010 innan Pro-modellerna började att säljas). Den har 8 gb ram men grafikkortet ligger på hiskeliga 128 mb (!) så misstänker att det är det som är problemet. Kan inte spela 1080-klipp på youtube utan tvingas köra allt i 720p.

Om någon annan har en kraftfullare dator men har samma problem vore det najs om ni kunde dela med er.
2021-03-15, 19:21
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Homosapien = Laggdator
Fick nu Homosapien-target på mig. Helvete datorjäveln kukar ur nu. Fan Chattcentralen borde göra något åt dessa jävlarna.
2021-03-15, 19:22
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ja kan dock inte utesluta det. Sitter med en gammal MacBook (nej inte Pro utan den vita modellen som kom 2010 innan Pro-modellerna började att säljas). Den har 8 gb ram men grafikkortet ligger på hiskeliga 128 mb (!) så misstänker att det är det som är problemet. Kan inte spela 1080-klipp på youtube utan tvingas köra allt i 720p.

Om någon annan har en kraftfullare dator men har samma problem vore det najs om ni kunde dela med er.
Merparten har detta problem med denna kunden som har massa blommor.
För det är väl den du menar på datingen samma här som mopsan påpekar.
Den enda som INTE har problem med detta måste vara frekkinhead!!För han har inga problem kanske du har sett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in