Citat:
Ursprungligen postat av
madchance
Det stod klart redan från början men det verkar vara väldigt svårt för många att acceptera att det finns otäcka saker här i världen. Att Kina driver en kampanj hjälper naturligtvis inte heller.
Det avslöjas av viruset RNA självt på flera sätt. Detta i sig är nog.
Det avslöjas av Kinas reflex att dölja utbrottet.
Det avslöjas av det förfalskade genomet Bat-CoV-RaTG13.
Ok. Jag har inte försökt ta reda på lite saker först än nu.. Lite sent ute om man säger så. Osmart. Fast jag lita på en asapscience video dock! Den stämde inte! Dom måla ut att det va som en liten förkylning, att det va naturligt typ fick jag för mig och att 3% dör. Och jag trodde blint på den kanalen på youtube, och bara levde som vanligt ungefär med att ta på allt. Ångrar det nu.
Jag antog bara att alla skulle sprida sanningen om en sån här sak. Men jag har blivit smittad med stor risk så bara acceptera läget nu.. Att miljarder år av evolution och mitt naturliga DNA vart nedsmutsat av mänsklig dumhet i princip. Genmodifierat virus.. Men jag kan förlåta sånt.. Önskar bara att jag visste och nån sa det i högtalare varje dag typ hesa fredrik.
"VIRUSET ÄR SKAPAT AV MÄNNISKAN. SKYDDA ER. JAG UPPREPAR, VIRUSET ÄR INTE NATURLIGT." Upprepat 100 ggr per dag. Då hade jag inte pillat på allt, sen tagit mig i ansiktet, utan skyddat mig mera. Jag skydda mig endel, men inte tillräckligt p.g.a brist på info.
Media i helhet är något människan måste avveckla. Dom har en agenda och
ljuger för oss helt enkelt. Dom bryr sig om pengar och skiter i måenden & hälsa kanske. Propaganda typ.