Citat:
Ursprungligen postat av
Bilingualbvern2.0
Det är ingen som hittar på något här. Det räcker att du tittar på min posthistorik så borde även någon som du förstå detta. Du verkar ha svårt att förstå grundläggande saker. Eftersom det skrivits mycket här om sprängning är det inte helt orimligt att information nått familjen på något sätt. Sörjande människor är ofta sårbara, och lättpåverkade.
Jag har i tidigare inlägg redan skrivit att GW inte tagit del att utredningen, men är det något han bemästrar så är det sannolikheter och statistik.
Det är naturligtvis totalt hjärndött att uppfatta det som att familjen skulle dra någon slutsats från flashback, snarare än att det som skrevs tidigt här faktiskt stämmer.
Gissningsvis är det tusentals som sitter på förstahands eller åtminstone väldigt pålitlig info i saken, förstår inte varför vissa upplever det osannolikt att korrekt info hittar hit?
GW är ute och cyklar, även sannolikhetsmässigt, i det här fallet. Vanligaste dödsorsaken för män under 35 är suicid. Om man skulle bena ut det än mer, för t.ex. soldater som varit i strid, så är det nog ännu vanligare med just suicid.
Fallskärmskärmsjägare och kustjägare som däremot snubblar och dör på en löprunda lär vara nästintill obefintligt, rent statistiskt.
Personligen tror jag dock GW vet precis vad som hänt, men väljer att inte diskutera det. Han skruvar på sig och svamlar ovanligt mkt. Det är osannolikt att han inte fått förstahandsinfo, men det är en diskussion för en annan tråd.