2021-03-15, 09:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Tunga Pedram få sätta på sig sin kostym och spela sin Robert De Niro Heat kopia och börja planera lite tyngre grejer.Råna elgiganten eller nåt
Den där odugliga idioten skulle väl på sin höjd duga till att snatta en usb-kabel.
Men troligen misslyckas med det också, precis som med allt annat han gör.
2021-03-15, 09:21
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Jo men det är katastrofalt att uttrycka sig så på svenska. Låter fruktansvärt översittande

Det är otroligt störande, inte bara att höra "svenska" ungdomar pratar så men även de svarta i USA som talar likadant. Väldigt störigt.
2021-03-15, 09:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Det ingen har förstått är att Adrian är djupt kristen (katolsk) samt homo. Han har inte kommit ut till sina föräldrar ännu och det gör att han varken kan visa intresse för något av könen.
Hehe, du har nog helt rätt.
Han verkar betydligt mer intresserad av Joel än nån av brudarna?
2021-03-15, 09:27
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Det ingen har förstått är att Adrian är djupt kristen (katolsk) samt homo. Han har inte kommit ut till sina föräldrar ännu och det gör att han varken kan visa intresse för något av könen.
Exakt så
2021-03-15, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Pedram flyttade till Tess och Judith flyttade till Pedrams plats. Behövs det sägas mer, vem vill sova bredvid henne, händerna på täcket!

Citat:
Tanja håller avstånd ifrån Judith och Pedram. Att hon håller avstånd till Judith är uppenbart med hennes äckliga beteende mot henne. Att hon håller avstånd till Peddot är för att han har uttryckt att han ska ha sex med Tanja. Sedan att Tanja är helt ointresserad, snarare tvärtom (rädd), finns inte i Peddots hjärna.

Men igår kväll gick hon ju in själv och la sig bredvid Judith och sovplatserna var då redan ”bestämda” som det verkade, så tror knappast hon fick något skräckryck mitt i natten om det inte hände något drastiskt förstås. Tänkte mer om det varit någon form av oväsen av intresse som fått henne att gå ut och då menar jag inte Kattis snarkningar. Hehe..

Nu verkar folket där inne vakna till liv så får se om jag får någon klarhet när babblet sätter igång.
2021-03-15, 09:29
Medlem
Therese Skog (favorit att lämna)
1.80
Katti Göransson
2.30
Stephanie Harvey
4.00

Sjuka odds minsann.
Hoppas dom har rätt för guds skull.
2021-03-15, 09:31
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
När flyttade Tanja ut till soffan, och vet någon varför?
Missat när och varför, men hon låg där kl 3:30.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
1.80
Katti Göransson
2.30
Stephanie Harvey
4.00

Sjuka odds minsann.

Dom har inte varit inne på Instagram ser jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men igår kväll gick hon ju in själv och la sig bredvid Judith och sovplatserna var då redan ”bestämda” som det verkade, så tror knappast hon fick något skräckryck mitt i natten om det inte hände något drastiskt förstås. Tänkte mer om det varit någon form av oväsen av intresse som fått henne att gå ut och då menar jag inte Kattis snarkningar. Hehe..

Nu verkar folket där inne vakna till liv så får se om jag får någon klarhet när babblet sätter igång.

nej judith la sig på sin plats bredvid therese i mittersta sängen sen när tanja kom in hoppade hon över för att "peddot vill sova med tess" och ingen tycks våga säga emot judith har själv sagt att hennes plats är bredvid therese
2021-03-15, 09:33
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
1.80
Katti Göransson
2.30
Stephanie Harvey
4.00

Sjuka odds minsann.

de har noll koll precis som förra gången när luis stod i 4.00

4.00 på Stephanie är grymt bra
2021-03-15, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej judith la sig på sin plats bredvid therese i mittersta sängen sen när tanja kom in hoppade hon över för att "peddot vill sova med tess" och ingen tycks våga säga emot judith har själv sagt att hennes plats är bredvid therese

Ah, okej. Tess låg ju uppenbarligen kvar hela natten, och Tanja flyttade inte ut förrän runt 3:30 enligt någon här i tråden, så tror inte hon upplevt någon större rädsla lol. Tror dessutom hon om någon hade vågat säga ifrån om så var fallet.
2021-03-15, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
de har noll koll precis som förra gången när luis stod i 4.00

4.00 på Stephanie är grymt bra
Tessy skogsrået kan få vara kvar hon bidrar ju med lite drama iaf

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem