2021-03-15, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
tunga Pedram vill nog hänga med de trebjörnbusarna Tessan kan väl strippa lite och Adrian får låna ut sina mössor för att gömma deras kumla-frisyr
Pedram har ju dessutom badtofflor till allihopa så de känner sig som hemma
2021-03-15, 08:23
Medlem
vad har skur-märta i soffan på sig egentligen?Är det en plastpåse hon har på huvudet
2021-03-15, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja precis, dom åkte ju in för lite skattefiffel så dom dömdes till 1 månad i BB huset. Det är nog straff de
Tunga Pedram få sätta på sig sin kostym och spela sin Robert De Niro Heat kopia och börja planera lite tyngre grejer.Råna elgiganten eller nåt
2021-03-15, 08:29
Medlem
Kan inte vi komma överens om att när någon av Ad eller Em sitter löst måste frågorna handla om deras känslor för varandra. Så att dom fattar att vi fattar att det finns något där.
2021-03-15, 08:38
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludetplommon
Kan inte vi komma överens om att när någon av Ad eller Em sitter löst måste frågorna handla om deras känslor för varandra. Så att dom fattar att vi fattar att det finns något där.

Haha Flashback är precis som grupperna på Facebook. Där man blir förbannad om någon annan tjej är i närheten av Adrian. Där minsta lilla kontakt mellan Em och Ad så blir folk helt till sig -Nu händer det!

Tycker mig inte se någon vidare flört mellan dem. Då är jag hellre team Madde & Adrian eller kanske Katti som är den Adrian visat mest för trots allt. Haha.
2021-03-15, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Haha Flashback är precis som grupperna på Facebook. Där man blir förbannad om någon annan tjej är i närheten av Adrian. Där minsta lilla kontakt mellan Em och Ad så blir folk helt till sig -Nu händer det!

Tycker mig inte se någon vidare flört mellan dem. Då är jag hellre team Madde & Adrian eller kanske Katti som är den Adrian visat mest för trots allt. Haha.
Haha ja team Katti 🤭
2021-03-15, 08:54
Medlem
När flyttade Tanja ut till soffan, och vet någon varför?
2021-03-15, 09:03
Medlem
Chandler Bings avatar
Joel, du är töntig! Lägg av
2021-03-15, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

Pedram flyttade till Tess och Judith flyttade till Pedrams plats. Behövs det sägas mer, vem vill sova bredvid henne, händerna på täcket!
2021-03-15, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

Det ingen har förstått är att Adrian är djupt kristen (katolsk) samt homo. Han har inte kommit ut till sina föräldrar ännu och det gör att han varken kan visa intresse för något av könen.
2021-03-15, 09:07
Medlem
Inget schema än men vi vet hur den ser ut. Kommer stå att det varit fullt hålligång i huset så idag tar dom det lugnt.

Morgon/förmiddagen: inget
Eftermiddagen: inget
Kvällen/natten: inget, live kl 21 och en får lämna huset 21:55 - fest ca kl 22:20

Mao finns inget idag att se på förrän 21. Blir sminka, sminka och så givetvis sminka idag... Mycket kläder som ska prövas och så återigen lite sminka på det. Måndag i ett nötskal.
2021-03-15, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

Tanja håller avstånd ifrån Judith och Pedram. Att hon håller avstånd till Judith är uppenbart med hennes äckliga beteende mot henne. Att hon håller avstånd till Peddot är för att han har uttryckt att han ska ha sex med Tanja. Sedan att Tanja är helt ointresserad, snarare tvärtom (rädd), finns inte i Peddots hjärna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in