2021-03-15, 00:30
Avslutad
Stephanie är uppe och äter chips nu tydligen, hon borsta ju tänderna för två timmar sen. 😁
2021-03-15, 00:31
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Likt för djur ligger det i människans natur att knulla när den har lust.
Det omanliga av Pedram är att han inte gör just det.

Som sagt många gånger tidigare, han är en betahanne som leker alfahanne - vi ser det, och deltagarna ser det. Han lurar ingen, bara sig själv.

Säger mycket om hans intelligens och personlighet, och det är inga smickrande saker.
2021-03-15, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
J*sp*r jb barn*ll heter elinas pojkvän

*e

Hoppsan det kom tydligen. Missades det
2021-03-15, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Nä jesper jb barnell skrev jag förut. Vet inte varför det inte dök upp?
Men han följer int Adrian på Instagram? Hittar inte honom i alla fall. Är det hittepå eller också? Båda verkar i alla fall känna Elina.
2021-03-15, 00:32
Medlem
Blodigeln Madelene fake skrattar åt allt Tyler säger. Hoppas hon inte försöker trycka sin mus mot honom imorgon som hon gjorde tidigare idag!
2021-03-15, 00:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tydligen judith sa ju att ”pedram vill sova med tess”

Judith fick stora skälvan när Tanja flyttade in i sovrum 2 igår.. Därför är det tydligen nu helt ok för
henne att byta plats. Hon var ju jättearg på Pedram häromnatten när han ville ha hennes plats.
Pedram är nog nöjd också. Mer synd om Tess om han ska ligga och stirra och ta på henne när hon
sover igen.
2021-03-15, 00:33
Medlem
Adrian spelar bra ifall han ljuger. Han verkar ju seriöst irriterad
2021-03-15, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian spelar bra ifall han ljuger. Han verkar ju seriöst irriterad
Nu vill jag veta sanningen! Kusinens Instagram är inte längre öppen, det var den för 5 minuter sedan.
2021-03-15, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
När hon var på toaletten så sa Adrian till Joel att han inte har en kusin.
Ja, och jag tror han sa så för att se om Joel var med på detta och om de har snackat med Pedram. Emelie har nog rätt här.
2021-03-15, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Ja, och jag tror han sa så för att se om Joel var med på detta och om de har snackat med Pedram. Emelie har nog rätt här.

Jag tror detta är sant men Adrian vågar ju fan inte erkänna
2021-03-15, 00:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Judith fick stora skälvan när Tanja flyttade in i sovrum 2 igår.. Därför är det tydligen nu helt ok för
henne att byta plats. Hon var ju jättearg på Pedram häromnatten när han ville ha hennes plats.
Pedram är nog nöjd också. Mer synd om Tess om han ska ligga och stirra och ta på henne när hon
sover igen.
Det som är sorgligt är att hon ser honom som en vän och berättar saker för honom han suger det åt sig och sedan utnyttjar det. Det är en ynklig människa och frånstötande. Han har ingen respekt för andra människor, det såg man tydligt när han lackade och Katti var fastkedjad med honom. En riktigt usel person och dessutom farlig.
2021-03-15, 00:43
Medlem
Vem fan har satt upp quoten bakom Maddes säng och när hängdes den dit?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in