2021-03-15, 00:22
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Har det funnits andra gay killar i äldre säsongerna eller är Joel den första? (Jag räknar inte med Kim från förra säsongen, that's a tranny)

Patzy
2021-03-15, 00:22
Medlem
J*sp*r jb barn*ll heter elinas pojkvän

*e
2021-03-15, 00:23
Medlem
Nu skojade Madde om att Adrian är mullvad. Tror inte hon själv är mullvad då tyvärr
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Det stämmer det har jag också kollat upp. Bostadsrätt dock
Haha, ja du är verkligen ju en klippa att "kolla upp" sånt!😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
dem har en gemensam vän på insta vid namn elina
nej. emelies kompis heter elina. elina föröskte wingmana emelie med sin pojkväns kusin, som emelie nu tror är adrian
2021-03-15, 00:24
Medlem
SphincterAnis avatar
Haha är Adrian seriös nu när han tror att Emelie prankar honom eller försöker han själv pranka henne?
Medlem
Citat:
Hallå jag checkade emelies o adrians insta, dem har en gemensam vän som heter elina
hahaa va sjukt
Haha, är det sant? Nu tycker jag Adrian får ge sig. Varför skulle Emelie pranka honom med det detta? Skulle ju sovit men fastade i det här samtalet.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Madelene jobbar åt TV4, ”har inte” sett ett ansvitt, ”gullar” med Adrian, säger att hon vill sova i rummet där Emelie och Adrian sover rum direkt när väskorna kommer, sätter upp cheesy quotes snett över Emelies huvud.
Gick hon in så BB kan kan fortsätta gulla med Katti?
”Den som får lämna huset ikväll är... Madelene.”

Ingenting är omöjligt, förra året kom ju Jockiboi in, och minns jag rätt så fick tittarna inte veta att han var mullvad förrän samma morgon han lämnade. Då misstänkte iofs både deltagare och tittare att det var fejk, så i år kanske de tog en mer vanlig person.

Men, det kan ju vara så enkelt att hon faktiskt är en deltagare som alla andra, vi får väl se i morgon..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha är Adrian seriös nu när han tror att Emelie prankar honom eller försöker han själv pranka henne?
han förösker lura henne genom att hålla med henne och låtsas vara den kusinen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Innan BB visade Emelies bästa kompis (elina) sin pojkväns kusins instagram till emelie och försökte wingmana dem. Nu inser emelie att Adrian är fett lik den kusinen och tror att Adrian är den kusinen och berättar det för adrian. Adrian driver med henne och låtsas att han tror att emelie försöker lura henne för det här är så sjukt (men egentligen har Adrian ingen kusin som heter elina)

Vadå prankar Adrian Emelie? När sa han det?
Medlem
Citat:
Hallå jag checkade emelies o adrians insta, dem har en gemensam vän som heter elina
hahaa va sjukt

är det el*na lindqv*st

*i
2021-03-15, 00:25
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, ja du är verkligen ju en klippa att "kolla upp" sånt!😁

Internet är din vän! Eller tvivlar du på att det är bostadsrätt också?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in