2021-03-15, 00:18
Medlem
SphincterAnis avatar
Vad har Joel för etnicitet?

Fan synd om hans föräldrar. Kommer ut som gay och går in i BB.
2021-03-15, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Fasen att missa detta. Kanske äntligen vi får uppleva något snart.

Det var så hemskt att se
2021-03-15, 00:20
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Det förstås, men att han skulle ratta fet BMW och äga fastigheter i Spanien är rent trams som han klämt ur sig i huset för att verka cool.

Huset var han väl tydlig med var hans familj som äger och inte han direkt? Så uppfattade jag det som han försökte inte alls få det att framstå som att det var han som köpt det.
2021-03-15, 00:20
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vad har Joel för etnicitet?

Fan synd om hans föräldrar. Kommer ut som gay och går in i BB.

Iranier, samma som Pedo.

Iofs så är väl Joels pappa iranier men morsan svensk, har jag för mig. Farsan har redan skickat ett galet SMS till Joel. Finns på Joels insta.
2021-03-15, 00:21
Medlem
wolfiess avatar
Hallå jag checkade emelies o adrians insta, dem har en gemensam vän som heter elina
hahaa va sjukt
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Fasen att missa detta. Kanske äntligen vi får uppleva något snart.
Nej nu får Officeren vara för min del iaf...
Känner fan att sängen är mer intressant just nu iofs det har den varit ett längre tag nu...
Tror det kommer bli ngr BB fria dagar då inget händer av värde i det där huset alls, Allt är sig likt ingen bryter ett mönster och det är mest influensers som ska stärka sina varumärken för framtiden Grodan!
Höres i morgon Grodan!
Medlem
Har det funnits andra gay killar i äldre säsongerna eller är Joel den första? (Jag räknar inte med Kim från förra säsongen, that's a tranny)
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kopplade bort det också hamnade på ett tjaffs mellan officeren och Emelie som inte går så bra, Funderar logga off nu....
Det är faktiskt riktigt kul. De prankar Emelie
2021-03-15, 00:22
Medlem
SphincterAnis avatar
Vad är det Pedram och Adrian har på sina halsar?
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
I smell a trap, don't fall for it HataIslam

Ingen fara. Jag är inte blåst. Tack för heads-up ändå.
Medlem
Innan BB visade Emelies bästa kompis (elina) sin pojkväns kusins instagram till emelie och försökte wingmana dem. Nu inser emelie att Adrian är fett lik den kusinen och tror att Adrian är den kusinen och berättar det för adrian. Adrian driver med henne och låtsas att han tror att emelie försöker lura henne för det här är så sjukt (men egentligen har Adrian ingen kusin som heter elina)
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Innan BB visade Emelies bästa kompis (elina) sin pojkväns kusins instagram till emelie och försökte wingmana dem. Nu inser emelie att Adrian är fett lik den kusinen och tror att Adrian är den kusinen och berättar det för adrian. Adrian driver med henne och låtsas att han tror att emelie försöker lura henne för det här är så sjukt (men egentligen har Adrian ingen kusin som heter elina)
dem har en gemensam vän på insta vid namn elina

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in