Det var sjukt erotiskt 🤣 jag följde hela skiten, hon la sig bredvid honom och började typ andas tungt och leka med hans nacke samtidigt som de log ihoptryckta eftersom både Enelie och Nardos sov i samma säng. Adrian reagerade inte alls utan typ "somnade". Till slut blev Emelie vansinnig och stormade ut
Jättetack för info. Riktigt intressant det här. Känns nästan overkligt. Men det verkar okay nu.
Emelies kroppsspråk var ganska tydligt att hon ogillade situationen med två extra i sängen och hade Adrian varit intresserad hade han i första hand försökt läsa av Emelies reaktion och lyssnat till den och sagt ifrån. Därför tycker jag det är BRA hon verkar ta avstånd nu. Men såklart, bästa vore väl om de kommunicera med varandra så de får en ärlig chans (om det nu verkligen är något mellan dom och inte bara flashbackshjärnspöken vi dragit på oss)...
Håller helt med dig. Jag hade gett upp för längesen med mesen Adrian. Emelie gör helt rätt. Nu får vi se hur länge Madde orkar tränga sig på tills hon också ger upp.