2021-03-14, 23:26
Medlem
Alla tjejer som är uppe är uppe för de vill ha piece of AD, FACTS!
2021-03-14, 23:27
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
klart han inte kommer göra frågan är väl hur tess kommer agera kommer hon säga nej direkt eller gå motvilligt med på det. han kommer ta alla chanser till att kladda

Haha "motvilligt"...
Har du missat senaste fyra veckorna?
Medlem
RegnochSols avatar
Casting är A och O när det kommer till ett program som Big Brother. Att de casting ansvariga inte lärt sig från ifjol. Säsong 2011 och 2012 var det i mångt och mycket helt ”vanliga” deltagare som castades men tillsammans skapade de i mitt tycke en fantastisk dynamik. I år liksom ifjol har man enligt mig inte lyckats med det. Har även svårt att se hur några enstaka ”sena” deltagare ska kunna ändra på dynamiken.
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hmm

Pedram har kanske haft catrin Hedlund som ex. Han fick ptsd av henne och vägrar söka hjälp för det

Judith "sov" nyss och gnällde och klagade att folk gjorde för mycket ljud. Tanja var inte där. Fem minuter var Tanja där och då skrattar och pratar Judith o skiter i alla som sover

Emelie och ad låg i sängen, Nardos trängde sig emellan. Sen kom Madde och blåste ad på halsen och kliade honom i nacken i ca 10 min. Emelie var vaken och gick ut och grät och sa att hon har hemlängtan. Det var nog pga det med Madde o ad, men hon ville inte säga det. Sen dess har Emelie undvikit ad

Tack!
Vem är catrin hedlund? Har hon varit med i någon tidigare säsong?
Haha Judith är en av de mest irriterande människorna som finns, hon är alltid otroligt högljud men hon är för korkad för att fatta vilken dubbelmoral hon har. Jag undrar om Tanja kommer få slippa Judiths taffsande händer ikväll...

Det vore bättre om Madde inte hade kommit in. Hon är ingen färgstark karaktär. Det hade varit roligare om det blev något mellan Emelie och Adrian.
Medlem
OMG de pratat om Big brother Canada
Medlem
ollepolle90s avatar
Jag kan inte släppa detta. Viderfittan Judith gnällde nyss att hon kommer vara grinig utan sömn och surade mot Steph och nu ligger fettolåren och viskar och skrattar för att Tanja är där
Medlem
Vad tror ni om temat kommande vecka?

Jag har inget minne av hur ordningen var förra året 🤔
Medlem
Citat:
Du skrev att det var enkelt att kolla upp plus sa att jag ska faktagranska. HUR kollar jag upp det!?

https://biluppgifter.se/brukare/person/83zRB8wW3y/qOwMDqd9ra?utm_source=ratsit&utm_medium=top&utm_ca mpaign=vehicle&utm_term=person
2021-03-14, 23:28
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Räcker den här från hans Instagram? Eller de kanske var en lånad bil han tagit för att köpa ett PS5 och passade på att ta en video i?

Skrolla tills du kommer till 15 veckor sen (vilket också stämmer väl med när han ska ha sålt BMWn)

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTMxOTIxNDM5NDYyMTk0?igshid=16w4pz kn33ndx

Fräscht att han står vid en random Merca och låter polarn fota som att det är horungen Pedos bil. Allt för att lura osäkra småtjejer att han har stash. Hahahah Jävla muppiranier alla ni är.

https://imgur.com/AKNMcZJ
2021-03-14, 23:28
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Märkligt nog halverade, nästan

Tack för svar !
Inte förvånad,det är ju uruselt.Pleaseee 5an ta över.
2021-03-14, 23:29
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Jag kan inte släppa detta. Viderfittan Judith gnällde nyss att hon kommer vara grinig utan sömn och surade mot Steph och nu ligger fettolåren och viskar och skrattar för att Tanja är där

Stör mig så sjukt mycket på henne
2021-03-14, 23:29
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Vilket resulterade i att Steph blev den som satte i öronproppar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in