2021-03-14, 23:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Det är så jävla tråkigt att jag idiotförklarar mig själv att jag ens tittar.
Någon som vet om tittarsiffror jämnfört med förra året ?
Och går dom verkligen plus så dåligt som detta är,iofs corona,men ändå ?
Märkligt nog halverade, nästan
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Det är så jävla tråkigt att jag idiotförklarar mig själv att jag ens tittar.
Någon som vet om tittarsiffror jämnfört med förra året ?
Och går dom verkligen plus så dåligt som detta är,iofs corona,men ändå ?
Har för mig att grodan sa nånstans i tråden att dom hade (ännu mer) usla tittarsiffror i år, men är inte säker?
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Nå?

Hmm

Pedram har kanske haft catrin Hedlund som ex. Han fick ptsd av henne och vägrar söka hjälp för det

Judith "sov" nyss och gnällde och klagade att folk gjorde för mycket ljud. Tanja var inte där. Fem minuter var Tanja där och då skrattar och pratar Judith o skiter i alla som sover

Emelie och ad låg i sängen, Nardos trängde sig emellan. Sen kom Madde och blåste ad på halsen och kliade honom i nacken i ca 10 min. Emelie var vaken och gick ut och grät och sa att hon har hemlängtan. Det var nog pga det med Madde o ad, men hon ville inte säga det. Sen dess har Emelie undvikit ad
2021-03-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Med handen på hjärtat. Finns det några riktiga män kvar i det här feminiserade och psykiskt trasiga landet?

Jag har inte gett upp hoppet riktigt än, men snart 🤣
2021-03-14, 23:23
Medlem
[quote=TruthSeeker2|75075505]Ja ljudnivån är en av BBs större svagheter helt klart. Dels det att deltagarna skriker, men även det att volymen på deras mikrofoner är så otroligt ojämn. Som när de satt i soffan tidigare ikväll och Tanja knappt hördes i dialogen trots att övriga pratade så högt att jag tvingades sänka för grannarnas skull.
Framförallt Judith och Nardos skulle man kunna sänka rejält allt som oftast, de hörs ju genom precis allt.
Det är fascinerande måste jag säga, för de lägger ändå lite tid på att höja och sänka de dialoger de vill/inte vill att vi ska höra så det tycks ju som att det sitter någon ljudnisse därute och rattar.[/QUOTE

Ljudkvalitén är verkligen horribelt ojämn. Sedan är det fasiken otroligt respektlöst att skrika så som Katti, Joel och Mössan håller på med sista 39 minuterna när folk faktiskt har gått och lagts sig. Judith vaknade ju av det, sedan sa hon själv att hon är den sista som kan klaga då hon skriker mest av alla. Men det finns väl inga normala vuxna människor som skriker och härjar på det sättet när man vet att det ligger folk och sover.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Alla dagar i veckan

Blir bara lite långtråkigt när folk hatar på någon utan grund och dessutom måste hitta på saker som inte ens är sanna. Ska du hata så hata åtminstone på fakta

Hur ska du ha det? Jag vill faktagranska ifall Pedram har haft värsta bmw, men du vägrar ge mig tillgång till beviset?!?
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Simon lägger sig tidigast av alla.

Han har sagt att han aldrig lägger sig tidigare än 04.

Jadu.. Han har sagt en hel del... fanns till och med en lista tidigare i tråden tror jag
2021-03-14, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Trodde Tanja bytte säng igår för att slippa kladdandet från Judith 🤷🏻‍♂️

Hon bytte för att slippa peddot då han uttalat sig att Tanja vill ligga med honom
Jag hoppades att hon skulle fortsätta sova jämte Nardos dock
2021-03-14, 23:24
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hur ska du ha det? Jag vill faktagranska ifall Pedram har haft värsta bmw, men du vägrar ge mig tillgång till beviset?!?
+100
2021-03-14, 23:25
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ok Freddan men put your money where your mouth is.
Släng gärna upp en skärmdump på "bevisen"?

Räcker den här från hans Instagram? Eller de kanske var en lånad bil han tagit för att köpa ett PS5 och passade på att ta en video i?

Skrolla tills du kommer till 15 veckor sen (vilket också stämmer väl med när han ska ha sålt BMWn)

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTMxOTIxNDM5NDYyMTk0?igshid=16w4pz kn33ndx
2021-03-14, 23:25
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Då får man sova med ena ögat öppet i natt ifall Tess släpper till på sin sista natt 💃🍆💦

Hennes sista chans att få min röst nu.
2021-03-14, 23:26
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Räcker den här från hans Instagram? Eller de kanske var en lånad bil han tagit för att köpa ett PS5 och passade på att ta en video i?

https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTMxOTIxNDM5NDYyMTk0?igshid=16w4pz kn33ndx

Du skrev att det var enkelt att kolla upp plus sa att jag ska faktagranska. HUR kollar jag upp det!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in