2021-03-14, 23:18
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Är det hon som bestämmer? Hon har gått in i ett hus där det finns 8 sängar. De är 13 personer.
Vill hon inte dela säng med någon får hon sova på soffan. Eller lämna huset.
Tidigare har hon sagt att hon inte vill sova med en kille, och det har respekterats. Inte jätteorimlig begäran..

Nardos hade ju t o m egen säng väldigt länge.
2021-03-14, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tydligen judith sa ju att ”pedram vill sova med tess”

Se på fan. Therese går bakvägen för att få sova med Pedram för att slippa ta ”beslutet” själv. Ej förvånad
2021-03-14, 23:19
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Hej vänner!
Jag har inte varit inne på liven idag. Har det varit något kul som hänt, något drama, bråk, skitsnack, skandal, avslöjanden? Uppdatera mig snälla!

Nå?
Medlem
Då verkar det bli Peddo och Tess som delar säng. Utstuderat av Judith och Peddo...

Får se om han håller fingrarna i styr nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Skulle inte förvåna mig om Pedram har bett Judith om det"

säkerligen
Bannlyst
Då får man sova med ena ögat öppet i natt ifall Tess släpper till på sin sista natt 💃🍆💦
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har lyckats behålla ljudet när jag stängt ner skärmen på iPhone. Vet inte om jag gjorde något särskilt, så kan inte förklara hur.

Fy fan vad jag avskyr lekar som att stå bakom ett hörn och sedan skrika allt vad de kan. Ska det bli som förra säsongen där Mergim och Skriket från Halmstad förstörde hela säsongen med sina skrik rakt ut.
Ja ljudnivån är en av BBs större svagheter helt klart. Dels det att deltagarna skriker, men även det att volymen på deras mikrofoner är så otroligt ojämn. Som när de satt i soffan tidigare ikväll och Tanja knappt hördes i dialogen trots att övriga pratade så högt att jag tvingades sänka för grannarnas skull.
Framförallt Judith och Nardos skulle man kunna sänka rejält allt som oftast, de hörs ju genom precis allt.
Det är fascinerande måste jag säga, för de lägger ändå lite tid på att höja och sänka de dialoger de vill/inte vill att vi ska höra så det tycks ju som att det sitter någon ljudnisse därute och rattar.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Det är inte svårt alls!
Ja men hur?
Medlem
Donnabella666s avatar
Det är så jävla tråkigt att jag idiotförklarar mig själv att jag ens tittar.
Någon som vet om tittarsiffror jämnfört med förra året ?
Och går dom verkligen plus så dåligt som detta är,iofs corona,men ändå ?
2021-03-14, 23:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrickFederley
Det finns inte så många iranier i Sverige man hör saker sen är det mycket skitsnack såklart men man lär sig att sålla bort sånt. Att Pedram innan din Volvo ägde en värsting BMW är inget påhitt utan fullt sant. Jag är ingen bilperson egentligen så jag skiter i vilket men rätt ska vara rätt slangen ska man hata på någon så ska man åtminstone tala sanning.
Ok Freddan men put your money where your mouth is.
Släng gärna upp en skärmdump på "bevisen"?
2021-03-14, 23:20
Bannlyst
Trodde Tanja bytte säng igår för att slippa kladdandet från Judith 🤷🏻‍♂️
2021-03-14, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Då verkar det bli Peddo och Tess som delar säng. Utstuderat av Judith och Peddo...

Får se om han håller fingrarna i styr nu.

klart han inte kommer göra frågan är väl hur tess kommer agera kommer hon säga nej direkt eller gå motvilligt med på det. han kommer ta alla chanser till att kladda

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in