Citat:
Ursprungligen postat av
RickRozay
Tyvärr, när programmet finns tillgängligt för ditt lata arsel att titta på på TV4Play så får det anses inte vara spoiler, då det går att titta på.
Sen har jag inte *spoilat* nåt i ordets rätta bemärkelse, åsna.
Du ska hålla igen snattran totalt tills programmet är visat på den ordinarie TV-tiden.
Börjar en så lockas fler följa efter. Ska det vara så jävla svårt å hålla? Du verkar ju ändå vara 18 år fyllda fastän invektiven flyger ut ur din käft lika lätt som att du bara måste tala om att du sett programmet först och vad det i huvudsak skulle innehålla.
Du har rätt i att spoilern inte var av värsta sort och hade den varit värre hade jag rapporterat för regel 0.07. Dock har du inte rätt i att gränsen går vid när programmet släpps på play för folk kanske jobbar natt och de ska kunna läsa kommentarer här innan utan att riskera få läsa om programmet de ska se.
Jag tyckte slutövningen var bra med twisten om att de trodde de failat på sista övningen och därför skulle riskera bli underkända. Läkaren var den som höll måttet - lite för mycket snyft på de andra två som också stod kvar som vinnare till slutet.