2021-03-14, 21:37
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hörde också! Emelie sa att hon hade hört när Tess och Pedram stod i duschen igår och skakade hand på att de bara skulle vara vänner efter att Tess sagt att Pedram är hennes trygga punkt där inne men att hon inte vill ha något mer än vänskap.
Hon tog upp det som vi pratat om här i tråden, att det är ett märkligt beteende att bete sig så som hon gör mot honom. Hon uttryckte sig dock mer som icon skrev, något om att trycka upp bröst och pool och ge blue balls och så, haha.

Tack <3
2021-03-14, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Om du kollar DC och byter till nästa rum och snabbt direkt går tillbaka till DC, och sen snabbt stänger ner appen innan sidan hinner laddas så kommer ljudet fast appen är nerstängd.
Man får testa några gånger innan man lär sig.
Jag lyssnar nu när jag skriver här fast appen är nerstängd.

Ah, vad nice. Tack snälla! Ska testa med en gång.
2021-03-14, 21:38
Bannlyst
Finns det inga bilder på Emelie när hon vägde 95 pannor 😏
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tyvärr har jag ingen bild på det haha men han slängde upp den och frågade om Sonja ville ha korv eller nåt och hon fnittrade förtjust och såg generad ut
Visst låg de i huset senare? Först fick han ju Sanna på fall, men hon åkte ut ...
Medlem
Citat:
Ah, vad nice. Tack snälla! Ska testa med en gång.

Bara stäng ner appen och playa i kontrollcenter så fortsätter ljudet.
Medlem
icons avatar
Citat:
Hörde också! Emelie sa att hon hade hört när Tess och Pedram stod i duschen igår och skakade hand på att de bara skulle vara vänner efter att Tess sagt att Pedram är hennes trygga punkt där inne men att hon inte vill ha något mer än vänskap.
Hon tog upp det som vi pratat om här i tråden, att det är ett märkligt beteende att bete sig så som hon gör mot honom. Hon uttryckte sig dock mer som icon skrev, något om att trycka upp bröst och pool och ge blue balls och så, haha.
Pattarna!
Missade dock få med om blue balls så perfa att du kompletterade.
2021-03-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu har både Emelie och Tanja sagt att de vill ha en lång skogshuggare UTAN manbun. Seså produktionen... Både vi och tjejerna därinne vill ha skogshuggare och inte ÄnglaAnsikten.

Yes PLZ! Skicka in en riktig Man nu o ingen jävla fjolla
Medlem
Alltså Madde är 33 men klär sig som en 16 åring
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Visst låg de i huset senare? Först fick han ju Sanna på fall, men hon åkte ut ...
Yep.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, vem låg inte Roddan med. Var nån Madelene också. Eller minns jag fel?
Senast redigerad av icon 2021-03-14 kl. 21:42.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Är så frustrerande, snackade med en kompis som bara hade sett avsnitt och ingenting live, hennes favoriter var Pedram och Joel.
Hon fattade inte alls varför jag tyckte att Pedram var creepy... Han vinklas i gott ljus i avsnitten.
Eller hur trött jag var på att vara tvungen att sänka volymen så fort det blev Nardos/Joel på DC. (=Hela tiden)
Nardos har tvärvänt i folks ögon, produktionen gör allt för att få tittarna att gilla henne och lyckas.
Simon framställs som ett riktigt vider.
Tyvärr så vill tv4 till varje pris se en vinnare som tillhör någon minoritetsgrupp oavsett vilken jäkla skitmänniska hen än är...

Precis så. Nardos får tre ggr så mycket skärmtid i programmen som någon annan. Bara det.. Och dessa ständiga vinklingar. De som ser liven vet ju sanningen och det är nog rätt många procentuellt av tittarna tror jag ändå. Eller hoppas.
2021-03-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Alltså Madde är 33 men klär sig som en 16 åring

Och är stylist

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in