2021-03-14, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
För mig blir det så ibland, med iPhone. Blir glad när det sker men vet inte hur, haha, så du får gärna berätta 😇

Om du kollar DC och byter till nästa rum och snabbt direkt går tillbaka till DC, och sen snabbt stänger ner appen innan sidan hinner laddas så kommer ljudet fast appen är nerstängd.
Man får testa några gånger innan man lär sig.
Jag lyssnar nu när jag skriver här fast appen är nerstängd.
2021-03-14, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram, Nardos Judith och Joel är proddans darlings och vinklas ständigt i bättre ljus för att de ska få röster.
Lägg av med dina spekulationer
2021-03-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Ni som kollar appen via ipad som jag gör, kan ni stänga ner appen men fortfarande ha kvar ljudet på deltagarna?
Annars har jag lärt mig ett knep hur man gör det.
Om knepet funkar även på iphone får du gärna delge!
2021-03-14, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
läs några inlägg ovan

Jag hittade. Tack! 😁
Medlem
Madde vill få ut något av Emelie 😑
Medlem
Madde: "Det har ju åkt ut två killar också" Mhm
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Lägg av med dina spekulationer

Det är inte spekulationer. Det är fakta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Om du kollar DC och byter till nästa rum och snabbt direkt går tillbaka till DC, och sen snabbt stänger ner appen innan sidan hinner laddas så kommer ljudet fast appen är nerstängd.
Man får testa några gånger innan man lär sig.
Jag lyssnar nu när jag skriver här fast appen är nerstängd.

Det är bara till att stänga ner appen och sedan playa i kontrollcenter. Har alltid ljud från liven, du kan ha din iPhone låst eller använda andra appar samtidigt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Madde vill få ut något av Emelie 😑
Hon fiskar som fan nu
2021-03-14, 21:36
Medlem
Ridnes avatar
Nu har både Emelie och Tanja sagt att de vill ha en lång skogshuggare UTAN manbun. Seså produktionen... Både vi och tjejerna därinne vill ha skogshuggare och inte ÄnglaAnsikten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Orkar du skriva vad hon sa?

Hörde också! Emelie sa att hon hade hört när Tess och Pedram stod i duschen igår och skakade hand på att de bara skulle vara vänner efter att Tess sagt att Pedram är hennes trygga punkt där inne men att hon inte vill ha något mer än vänskap.
Hon tog upp det som vi pratat om här i tråden, att det är ett märkligt beteende att bete sig så som hon gör mot honom. Hon uttryckte sig dock mer som icon skrev, något om att trycka upp bröst och pool och ge blue balls och så, haha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram, Nardos Judith och Joel är proddans darlings och vinklas ständigt i bättre ljus för att de ska få röster.

Är så frustrerande, snackade med en kompis som bara hade sett avsnitt och ingenting live, hennes favoriter var Pedram och Joel.
Hon fattade inte alls varför jag tyckte att Pedram var creepy... Han vinklas i gott ljus i avsnitten.
Eller hur trött jag var på att vara tvungen att sänka volymen så fort det blev Nardos/Joel på DC. (=Hela tiden)
Nardos har tvärvänt i folks ögon, produktionen gör allt för att få tittarna att gilla henne och lyckas.
Simon framställs som ett riktigt vider.
Tyvärr så vill tv4 till varje pris se en vinnare som tillhör någon minoritetsgrupp oavsett vilken jäkla skitmänniska hen än är...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in