2021-03-14, 19:38
Medlem
Xius avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarryBlunt
Asså den här storyn har ju allt, och den fortsätter leverera oavbrutet. Synd att det fattas Sex och droger. Då vore den ultimat.

Haha, MarryBlunt. Vi får poppa popcornen och se om inte det också dyker upp till slut! (Tänk om de finner ett lik på tomten också när de börjar röja upp mer i djungeln?!)
2021-03-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Så det lämnar kvar att flytta TVÅ bilar då.
Hur kan isf två bilar, den ena en Mazda från 80-taler kunnat förorena marken så in i hvete att det ska kosta 300000SEK att åtgärda, vilka jävla nötter det finns i denna tråd.
Vem har sagt att det skulle va problem med just bilarna? en bil rymmer normalt ca 4 lite olja, och det ska mycke till innan oljetråget rostar sönder så det rinner ut. Större risk då med gamla oljefat, färgburkar, tvivelaktig avloppslösning, samt forsla bort allt bråte, ingen jobbar gratis!, och Ebba lär väl leja bort hela jobbet....
2021-03-14, 19:39
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Kolla mina inlägg om den nya advokaten som blev medlem i advokatsamfundet veckan efter det att Esb skrev på kontraktet, alltså den 27/8-2020.
Binninge fixade en stand-in, också en f.d KD-politiker med abortfrågor som "specialité".
Nu blir det säkerhetsbälte på för Esb, och sy fast plånboken....
Tror att det är Monica som valt.

Verksamhetsområden
Brottmål
Familjerätt
Migrationsrätt
Socialrätt
Mål om LVU, LVM, LPT, LRV

Joseph Christenson har en bakgrund inom näringslivet och internationell affärsutveckling och var tidigare verksam som tolk och översättare. Rådgivning erbjuds på engelska, franska, spanska, portugisiska, arabiska.
2021-03-14, 19:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Jag har inte hunnit prata med GW så han är inte riktigt insatt i alla fakta vad gäller förtalsmålet. Till exempel att både DN och SVT har publicerat samma information som EB för många år sedan. Han uttalar sig nog i mer generella termer, men om han hade fått frågan om det är OK att återge något från SVT på sin Facebook så hade han med all säkerhet gett ett annat svar.
Snart 15 år sedan, du är helt ute och cyklar, har du inget bättre att komma med så vore det nog en fördel för dej att bara vara tyst.
Ebba kommer att åtalas, det läggs inte ner, glöm det!
Men att Ebba är så in i helvete korkad och lägger ut detta på Facebook är ju helt galet, vilket jävla självmål, har inte tösen en enda rådgivare på partikansliet?
2021-03-14, 19:40
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Grejen är att dessa Ebbaklanmedlemmar inte har något svar på dina frågor.
Jag vet, men det kommer ju inte att hindra mig från att fråga. Och googla. Kolla vilket kul klipp jag hittade.
https://m.youtube.com/watch?v=FIdUBNCuBvQ
2021-03-14, 19:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Runkas
Vem har sagt att det skulle va problem med just bilarna? en bil rymmer normalt ca 4 lite olja, och det ska mycke till innan oljetråget rostar sönder så det rinner ut. Större risk då med gamla oljefat, färgburkar, tvivelaktig avloppslösning, samt forsla bort allt bråte, ingen jobbar gratis!, och Ebba lär väl leja bort hela jobbet....
Du har dina Ebbakompisar vilka vitt och brett tidigare förklarat att det skulle kosta enorma summor att frakta bort alla dessa bilar, det var nog ett 10-tal.
Sen kommer sanningen fram att det är en Mazda och en bil till.
Förstå att man skrattar gott åt er, i er vana trogen gissar, tycker, tror ni en massa men helt utan substans.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runkas
Bilarna är det minsta problemet, gratis är det inte, men ingen stor kostnad. Men hela tomten är full med annat skit och vem vet vad som döljer sig i marken, efter år av avloppsgegg i stenkista och annat skrot som kanske läck kemikalier och olja. Sedan hur mkt skit det är inne i huset kan man bara gissa, men det är sannolikt en hel del. Har protokoll från anticimex publicerats btw? Kan finnas ännu mer skit som ligger till grund för värdering/slutpriset där....

Jag vet att du ljuger eftersom jag vet mycket om avlopp av det slag du berättar rövar historier om. Vad är syftet, att tala så som du gör om ett hus, på en tomt Ebba Busch skulle flytta in i före jul?

Varför vill hon bo där bland avlopp, farligt avfall, och allt strunt som framförs, tillsammans med sina ungar?

Överallt i Sverige har vi liknande avlopp, som nu ses över med lokala lösningar, i det fall man inte kan ansluta till kommunalt avlopp. Tekniken har gått fram och det kostar inte alls mycket att få bra privata lösningar på avlopp och vatten.

Stenkistor är inget större problem, och inget problem alls i ett hus som besökts sällan. I en stenkista är det disk och badvatten, och det kan inte ha varit mycket disk och vatten till duschen i ett hushåll som Esbjörns.

Med den växtlighet Esbjörn har på tomten försvinner allt vatten innan det ens kan komma ner i grundvattnet. Till och med avloppsvatten från toalett skulle tas om hand av all denna växtlighet.

Med det avfall du insinuerar till hade man märkt att viss växtlighet hade tagit skada, vilket inte skett. Är du van att hitta på saker?

Jag undrar vad som pågår i Sverige när det blivit legitimt att ljuga om vad som helst, och den som vet sanningen måste motbevisa lögnen när det så rör sig om banala saker som vilken grävmaskinist som helst kan, om han jobbar med att gräva ner avloppslösningar. Jag utgår också ifrån, att övrigt folk i Marielund har samma slags avlopp som Esbjörn, med stenkistor eller infiltration, utan problem.

Du räknar utifrån Ebba Busch förväntningar om att bo och iordningsställa ett slott men att betala för en koja. Det finns faktiskt mellanting och det är att hålla sig till sanningen om det rätta värdet på fastigheten och dess skick.
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Jag har inte hunnit prata med GW så han är inte riktigt insatt i alla fakta vad gäller förtalsmålet. Till exempel att både DN och SVT har publicerat samma information som EB för många år sedan. Han uttalar sig nog i mer generella termer, men om han hade fått frågan om det är OK att återge något från SVT på sin Facebook så hade han med all säkerhet gett ett annat svar.
Jag hoppas du skojar, eller vill du att jag ska tro på att du ska ringa Leif och tala honom till rätta. Hur planerar du att lyckas bättre med honom än du lyckas här.
Citat:
Ursprungligen postat av Xiu
Haha, MarryBlunt. Vi får poppa popcornen och se om inte det också dyker upp till slut! (Tänk om de finner ett lik på tomten också när de börjar röja upp mer i djungeln?!)
Det vore fantastiskt. Vem vet, de kanske om någon månad hittar Esbjörn nergräv där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarryBlunt
Jag vet, men det kommer ju inte att hindra mig från att fråga. Och googla. Kolla vilket kul klipp jag hittade.
https://m.youtube.com/watch?v=FIdUBNCuBvQ
En ståuppkomiker, det var passande måste jag säga. Det är iofs bra att söka inspiration från olika håll. Men en komiker kanske inte är den ultimata källan att referera till om man vill bli tagen på allvar.
2021-03-14, 19:45
Medlem
Xius avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Esbjörn har varit i Borås flertalet ggr. Nu kommer det inte daltas med Ebba något mera.
Det blir till att för en gångs skull poppa popcorn i smör och morötter. För man försöker inte att lura någon, vilket Ebba har försökt att göra.

poppa popcorn i smör och morötter? Hur gör du då? Recept?

OT. Hur vet du att Esb har varit i Borås flertalet gånger?
2021-03-14, 19:47
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
En ståuppkomiker, det var passande måste jag säga. Det är iofs bra att söka inspiration från olika håll. Men en komiker kanske inte är den ultimata källan att referera till om man vill bli tagen på allvar.
Ja visst var den kul, ett skratt lättar upp. Jag hänvisade ju till den som kul inte som fakta.
2021-03-14, 19:47
Medlem
Knut-Annes avatar
"Ombudet säger att han inte vill ”förekomma en rättsprocess” och att beslutet om att hoppa av har fattats i samråd med 81-åringen."
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/f%C3%B6rtalsutredning-f%C3%A5r-ombud-till-81-%C3%A5ringen-att-hoppa-av/ar-BB1ezLPe?ocid=msedgntp

Esbjörn - "Dra åt helvete, äckliga pedofil!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in