2021-03-14, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har konstaterat att dessa taktiker & metoder har använts mot mig senast sedan gymnasiet - cirka 2006. Däremot misstänker jag att det här har pågått bakom min rygg sedan senast högstadiet.

År 2013 gick det väldigt uppenbart till en helt annan nivå av "Gang Stalking". Då insåg jag att hela min sociala krets samordnade en form av operation & delade information om mig samt koordinerade. Det var även det här året en bekant till mig erkände & berättade vad han visste om det här vilket inte var så mycket än att han blev uppringd & tillfrågad att ta regelbunden kontakt med mig & fråga ut mig om vissa ämnen & dylikt.

År 2017 googlade slutligen "Organizerad Stalking" & "Illuminati Stalking" där jag hittade ämnen i fråga. Några år före det här började jag mina doktorandstudier & drev mitt företag med flera andra medgrundare som jag förlorade på olika vis på grund av "Gang Stalking"-aktiviteter.

Oavsett vad många skriver här i tråden så existerar det här men går inte under namnet "Gang Stalking" men är gjort av grupperingar i samhället & större formella & informella nätverk kopplade till en centralorganisation som styr det här globalt. I mitt fall har de kostat mig flera miljoner kronor i förlorade möjligheter & förlorad inkomst samt så har de kostat mig flera i år livslängd & försämrat min generella hälsa på grund av livslång stress & någon form av traumatisk stress & effekterna av det.

Jag tror dig.

Vad är tanken med din avatar, Assange + Fawkes förresten?

Man kan ju tänka sig att dessa grupper/dess centrala organisation av olika anledningar kan vara intresserad av en sådan typ av karaktär.

Antingen för att värva till någon av sina verksamheter, försöka påverka, förebygga framtida hot eller oskadliggöra.
Citera
2021-03-14, 18:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Saken är den att jag skyddade dessa först genom att inte nämna dem, jag tom tränade på att inte minnas namn , raderade sim kort etc , men sedan kom allvarligt hot och jag började fundera på vad de ville. En verkade rädd för internutredningen och följande års händelser funderade jag på om de var
IU utredning av dessa som de riktade in på mig. Men förstått att det var samma grupp hela vägen.

Ena mordförsöket inträffade några månade innan två mord och många skadade på en adress. På den adressen hade en som dessa hotat varit bara kort innan.

Mordförsöken innan på mig var ju lätta att tänka "ÄH olycka" om, man var redo på att något skulle hända och om man ligger i skyttegrav i krig och försvara hemlandet så inte anmäler man varje skott mot en som mordförsök.
Men i och med morden alldeles för nära den jag fått hotad så började jag funder lite mer på dessa tidigare händelser där jag varit nära att mista livet på grund av andras ageranden , om hoten varit allvarligt menade.

De har redan backat upp varandra med åtgärder , som jag tvingats tex klaga på till JO , och då det går bra för mig på arbeten så ser de till att det blir problem. Just dessa senare händelser har jag på band och bild och nya personer som ljuger för en och om en.

Ska kontakta europeiska tidningar så att det blir lite fart på detta, de vet numera att svensk media inte gör något olovandes av husbonden.

Man har pratat om mig för vissa , tex ett uppmärksammat mord sent 90-tal som skedde där mitt bråk började frågade en känd advokat mig om vid ett tillfälle ett par år senare. Jag hade inte nämnt något om vad jag varit med om så den informationen hade han fått från annat håll.

Förmodligen måna om informatörer och infiltratörer som ska skyddas så jag blev inte heller kallad på några förhör runt det mordet och jag hade ju bara mitt bråk att tillföra, och då möjligen att det började fråga mig om jag ville bli infiltratör.

Såg på tv nyligen om infiltratörer och man sade att en del hade förvunnit och då troligen mördade av kriminella, mord är kriminellt så har man förhört någon polis eller infiltratör om de varit delaktiga i morden?

Märkligt detta. Är det samma gäng som är efter dig som är efter Riktig TI tror du?

S som sköter det centrala och sedan oftast andra aktörer på fältet?
Citera
2021-03-14, 19:01
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Märkligt detta. Är det samma gäng som är efter dig som är efter Riktig TI tror du?

I hans fall verkar det mer röra sig om industrispionage/sabotage/övertagande av verksamhet/innovation. och sedan kraftig mobbing för att kollra bort han.

Många kan använda dessa metoder men folk från S verkar vara huvudaktörerna i mitt fall med massor av påverkningsbara ( röv slickare ) medarbetar.
Citera
2021-03-15, 20:18
Avslutad
RiktigTI påstod att även Concious community sysslar med GS.

Exakt vilka är Concious community och vad är målet med deras GS i dylika fall?

Kanske olika ifrån gång till gång vad deras mål är?

Känner några till GS uppbyggt som ett spel där förövarna bär, oftast svarta kläder, med vit text på? "tecken" för att kommunicera med måltavlan - försöka påverka i någon riktning. Ett spel som bara måltavlan och förövarna känner till.

Och där också GS startats av en person som direkt sagt till måltavlan: "Var vaksam för tecken"?

Varför vill inte förövarna att måltavlan ska börja berätta för andra om spelet och tecken - vad den blivit utsatt för?
Citera
2021-03-15, 22:01
Avslutad
Citat:
I hans fall verkar det mer röra sig om industrispionage/sabotage/övertagande av verksamhet/innovation. och sedan kraftig mobbing för att kollra bort han.

Många kan använda dessa metoder men folk från S verkar vara huvudaktörerna i mitt fall med massor av påverkningsbara ( röv slickare ) medarbetar.

Låter rimligt. Dock trodde jag först att det hade med de kristna släktingarna att göra. Att de ville tvinga honom att bli religiös exempelvis.

Tror du alla medarbetare, t ex kassapersonal som yttrat något som du sagt privat på telefon (om du varit med om det) vet att det är S som de utför uppdrag åt.

Har de haft span i form av luffare/narkomaner samt samhalls-typer på dig?
Citera
2021-03-15, 22:08
Medlem
Om det finns fler cybertorterade som brukar sönderbestrålas nattetid, och särskilt efter säg 60 minuters löpning (svettning) och/eller en ordentlig bastu eller efter periodiskt fastande så skriv gärna en kommentar i tråden. Huden känns då mycket 'flammande' på överkropp (hjärtsida) och på armar, därtill mycket varm. Det sker också upprepade attacker mot hjärttakten nattetid, hur kraftig denna manipulation är varierar men den kan pågå i mer än en timme i följd och flera gånger per natt (och även under korta power naps dagtid). Efter extrema nätter av bestrålning kan det smärta rejält (tydligt) vid vissa kroppsrörelser, och man kan ha vissa problem med andning och känna en svaghet och smärtan kan sitta i långt in på eftermiddagen - detta till den milda grad att man undrar vilka skador inombords som uppstått just efter denna enda natt (för att inte tala om de skador på vitala organ som denna slags konstanta bestrålning kan ge upphov till). Snart attackerad/bestrålad i fyra tusen (4000) nätter i följd för egen del. Man kan säga att livet - utan att överdriva - har förändrats efter att man hamnade i detta cyber torture program (human trafficking grundat på användning av fjärrteknik/fjärrvapen).
Senast redigerad av Julma-O 2021-03-15 kl. 22:25.
Citera
2021-03-15, 22:53
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag tror dig.

Vad är tanken med din avatar, Assange + Fawkes förresten?

Man kan ju tänka sig att dessa grupper/dess centrala organisation av olika anledningar kan vara intresserad av en sådan typ av karaktär.

Antingen för att värva till någon av sina verksamheter, försöka påverka, förebygga framtida hot eller oskadliggöra.

Citat:

Citat:

Citat:
RiktigTI påstod att även Concious community sysslar med GS.

Exakt vilka är Concious community och vad är målet med deras GS i dylika fall?

Kanske olika ifrån gång till gång vad deras mål är?

Känner några till GS uppbyggt som ett spel där förövarna bär, oftast svarta kläder, med vit text på? "tecken" för att kommunicera med måltavlan - försöka påverka i någon riktning. Ett spel som bara måltavlan och förövarna känner till.

Och där också GS startats av en person som direkt sagt till måltavlan: "Var vaksam för tecken"?

Varför vill inte förövarna att måltavlan ska börja berätta för andra om spelet och tecken - vad den blivit utsatt för?

Citat:
Låter rimligt. Dock trodde jag först att det hade med de kristna släktingarna att göra. Att de ville tvinga honom att bli religiös exempelvis.

Tror du alla medarbetare, t ex kassapersonal som yttrat något som du sagt privat på telefon (om du varit med om det) vet att det är S som de utför uppdrag åt.

Många inlägg men intressanta.

Assange + Fawkes + Anonymous = sant i en en värld där QAnon, Assange Saga, informationsfrihet & politisk/ekonomisk revolution härjar. Däremot så har jag haft denna avatar på flera sajter väldigt länge i flera år i min online aktivism om bl.a. "Gang Stalking". Fawkes blev uppenbarligen mer en liknelse till Trumps misslyckade politiska revolution & överfall på demokrati & attack av "The Capital". Ironiskt sköts minst en av attackpersonerna till döds (gunpowder).

Jag vet inte hur det kan vara "industrispionage" & "övertag av verksamhet/innovation" när de började redan på gymnasiet & troligen har spionerat/övervakat mig sedan högstadiet? På den tiden hade jag inget med verksamheter eller företag att göra. Däremot så har de effektivt stulit eller saboterat åtminstone två av mina affärsidéer & en verksamhet. Det kan vara en del av deras operation att ta en måltavlas tankar & idéer för att projektera dessa eller förstöra.

Kassapersonal & personal i butiker är favoriter för denna grupp att effektivt rekrytera i operationen. Samma sak med personer i samhällets botten. Däremot vet jag att de inte diskriminerar i vem de rekryterar i att delta mot en. De på samhällets botten verkar ha dock en speciell plats i det här. De som verkar vara överrepresenterade i TI-folket online (speciellt på Youtube & Facebook om ämnen) är low-lifes, narkomaner & afro-amerikaner - i princip de som är också lättast att rekrytera. Afro-amerikaner är dock speciellt utsatta av någon anledning - de tre mest kända skjutningar av TI-personer gjordes av afro-amerikaner: Aaron Alexis (2012; dödade flera militärpersonal, suicide-by-cop?), Myron May (2014; dödade ingen dock suicide-by-cop) & Gavin Long (2016; dödade några polismän, suicide-by-cop?). Myron May har ett par videos online som beskriver varför han gjorde det & vad han utsatts för.

Det är en jävla soppa att reda ut det här. Främst för att desinformationen & missinformationen i ämnet är ENORMT! Journalister & media ger tyvärr upp för snabbt på grund av propagandan som finns ute samt den enkla diskreditering av ämnen i fråga. Många på Reddit brukar hävda att det finns 1 riktig måltavla för varje 100 eller 1000.

CIA, FBI & hela den industrin är enormt & har haft intima & förödande kontakter med droger, afro-amerikaner & low-lifes historiskt sett men också de psykiskt & fysiskt sjuka. De har även varit ökända att experimentera på dessa i hemlighet också. Som sagt: hela det här är en soppa. Därtill finns det något som heter "Directed Energy Weapons" vilket är mer skrämselporr mot potentiella visselblåsare än annat men de existerar i olika former. Sedan hävdar de att exotiska fjärr-hjärnavläsningsteknologi används på distans vilket är mestadels ren skrämselporr dock läser de effektivt dina tankar genom att studera ditt beteende, göra psykologiska profiler, samla kvantitativ & kvalitativ data, studera dina intressen, spionera på dig, avlyssna ens mobil, spåra aktivitet online etcetera.

I mitt egna fall misstänker jag kort sagt att en gren eller ett formellt/informellt nätverk kopplat till den ansvariga organisationen (a.k.a. "Illuminati") har varit bakom mycket som hänt & inte hänt i mitt liv sedan senast gymnasiet. De verkar ha ett väldigt intresse om människans psykologi & beteende samt att utföra de facto "Social Engineering" på mikro- & makroskala.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-03-15 kl. 23:07.
Citera
2021-03-15, 23:16
Medlem
regafras avatar
Citat:

Det var en snabb tanke, kanske man såg begåvningar och vill odla dessa tidigt, talangscouter.

Jag var på ett par ställen där de kom ny personal, jag var på nya ställen där det var trevlig personal som helt plötsligt slutade hälsa mm efter som de inte vet vad detta gäller så är det ju bara att skita i det.

Jag har sett lite teater med "luffare" under åren som jag varit målet för, men sett att tex de är för friska och rena för att ha sovit i port tex. Det är sådant jag kallar GS metoder som jag fattat att det vore dumt att dra upp först. Inbrott utan märken och något ändrat, talat jag gärna om och har gjort en polisanmälan på under åren.
Citera
2021-03-15, 23:21
Medlem
regafras avatar
Citat:
Många inlägg men intressanta.

Assange + Fawkes + Anonymous = sant i en en värld där QAnon, Assange Saga, informationsfrihet & politisk/ekonomisk revolution härjar. Däremot så har jag haft denna avatar på flera sajter väldigt länge i flera år i min online aktivism om bl.a. "Gang Stalking". Fawkes blev uppenbarligen mer en liknelse till Trumps misslyckade politiska revolution & överfall på demokrati & attack av "The Capital". Ironiskt sköts minst en av attackpersonerna till döds (gunpowder).

Jag vet inte hur det kan vara "industrispionage" & "övertag av verksamhet/innovation" när de började redan på gymnasiet & troligen har spionerat/övervakat mig sedan högstadiet? På den tiden hade jag inget med verksamheter eller företag att göra. Däremot så har de effektivt stulit eller saboterat åtminstone två av mina affärsidéer & en verksamhet. Det kan vara en del av deras operation att ta en måltavlas tankar & idéer för att projektera dessa eller förstöra.

Kassapersonal & personal i butiker är favoriter för denna grupp att effektivt rekrytera i operationen. Samma sak med personer i samhällets botten. Däremot vet jag att de inte diskriminerar i vem de rekryterar i att delta mot en. De på samhällets botten verkar ha dock en speciell plats i det här. De som verkar vara överrepresenterade i TI-folket online (speciellt på Youtube & Facebook om ämnen) är low-lifes, narkomaner & afro-amerikaner - i princip de som är också lättast att rekrytera. Afro-amerikaner är dock speciellt utsatta av någon anledning - de tre mest kända skjutningar av TI-personer gjordes av afro-amerikaner: Aaron Alexis (2012; dödade flera militärpersonal, suicide-by-cop?), Myron May (2014; dödade ingen dock suicide-by-cop) & Gavin Long (2016; dödade några polismän, suicide-by-cop?). Myron May har ett par videos online som beskriver varför han gjorde det & vad han utsatts för.

Det är en jävla soppa att reda ut det här. Främst för att desinformationen & missinformationen i ämnet är ENORMT! Journalister & media ger tyvärr upp för snabbt på grund av propagandan som finns ute samt den enkla diskreditering av ämnen i fråga. Många på Reddit brukar hävda att det finns 1 riktig måltavla för varje 100 eller 1000.

CIA, FBI & hela den industrin är enormt & har haft intima & förödande kontakter med droger, afro-amerikaner & low-lifes historiskt sett men också de psykiskt & fysiskt sjuka. De har även varit ökända att experimentera på dessa i hemlighet också. Som sagt: hela det här är en soppa. Därtill finns det något som heter "Directed Energy Weapons" vilket är mer skrämselporr mot potentiella visselblåsare än annat men de existerar i olika former. Sedan hävdar de att exotiska fjärr-hjärnavläsningsteknologi används på distans vilket är mestadels ren skrämselporr dock läser de effektivt dina tankar genom att studera ditt beteende, göra psykologiska profiler, samla kvantitativ & kvalitativ data, studera dina intressen, spionera på dig, avlyssna ens mobil, spåra aktivitet online etcetera.

I mitt egna fall misstänker jag kort sagt att en gren eller ett formellt/informellt nätverk kopplat till den ansvariga organisationen (a.k.a. "Illuminati") har varit bakom mycket som hänt & inte hänt i mitt liv sedan senast gymnasiet. De verkar ha ett väldigt intresse om människans psykologi & beteende samt att utföra de facto "Social Engineering" på mikro- & makroskala.

Som jag skrev till Trintignant, att det var en snabb tanke och vidareutvecklad så kanske de var talangscouter som håller koll på en begåvning, i smyg?

Du nämnde tidigare att en bekant till dig erkänt att denne fått ett samtal där denne uppmanades att ställa frågor till dej, vilken typ av frågor ?
Senast redigerad av regafra 2021-03-15 kl. 23:28.
Citera
2021-03-16, 00:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Som jag skrev till Trintignant, att det var en snabb tanke och vidareutvecklad så kanske de var talangscouter som håller koll på en begåvning, i smyg?

Du nämnde tidigare att en bekant till dig erkänt att denne fått ett samtal där denne uppmanades att ställa frågor till dej, vilken typ av frågor ?

Något sådant. Troligen håller de koll på personer de kan använda i deras agenda långsiktigt. Han sa att de ville "lära känna dig (mig)".
Citera
2021-03-16, 05:55
Medlem
regafras avatar
Citat:
Något sådant. Troligen håller de koll på personer de kan använda i deras agenda långsiktigt. Han sa att de ville "lära känna dig (mig)".

Blev så snopen då jag var 13-14 år kanske , då en fullvuxen (30 bast kanske ) kom fram och frågade mig om jag ville köpa uppåt eller neråt, mitt i ett förortscentrum. Möjligen en talangscout som sökte nya langare som man först gör drogberoende. Pedofilaktigt....

Sådana skulle kunna hålla koll på sina investeringar med GS metoder.

Nya S land ...
Senast redigerad av regafra 2021-03-16 kl. 06:00.
Citera
2021-03-16, 07:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Om det finns fler cybertorterade som brukar sönderbestrålas nattetid, och särskilt efter säg 60 minuters löpning (svettning) och/eller en ordentlig bastu eller efter periodiskt fastande så skriv gärna en kommentar i tråden. Huden känns då mycket 'flammande' på överkropp (hjärtsida) och på armar, därtill mycket varm. Det sker också upprepade attacker mot hjärttakten nattetid, hur kraftig denna manipulation är varierar men den kan pågå i mer än en timme i följd och flera gånger per natt (och även under korta power naps dagtid). Efter extrema nätter av bestrålning kan det smärta rejält (tydligt) vid vissa kroppsrörelser, och man kan ha vissa problem med andning och känna en svaghet och smärtan kan sitta i långt in på eftermiddagen - detta till den milda grad att man undrar vilka skador inombords som uppstått just efter denna enda natt (för att inte tala om de skador på vitala organ som denna slags konstanta bestrålning kan ge upphov till). Snart attackerad/bestrålad i fyra tusen (4000) nätter i följd för egen del. Man kan säga att livet - utan att överdriva - har förändrats efter att man hamnade i detta cyber torture program (human trafficking grundat på användning av fjärrteknik/fjärrvapen).

Du behöver nog sluta skriva i tråden. De andra ’förföljda individerna’ här ignorerar dig ju fullständigt. Uppenbarligen tar de dig inte på allvar. De tänker nog att dina inlägg kan få hela ämnet att verka som uttryck för psykisk sjukdom. Att hela grejen är inbillad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in