2021-03-14, 18:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Judith börjar komma upp i samma nivå gällande hat som Amilia. Tål verkligen inte mini blåvalen. Såg klippet nu när hon blev sur på Adrian. Gud vilken jävla tönt hon är

🐳🐳🐳🐳🐳 hatar Judith
2021-03-14, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Hennes instagram.

Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Okej. Är så kass på alla dom där sidorna. Det är samma skit för mig typ. hehehe
Kanske är lika bra det. Bättre att hänga här.

Och se blev det paus igen!
2021-03-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tål henne inte heller. Klarar inte av att se eller höra henne längre utan försöker byta kamera.. Har missat klippet. Ska kolla nu och irritera mig ännu mer
Men Judith lagar i allafall maten och sköter disken, vad fyller Pedram för funktion förutom att trakassera Tess?
2021-03-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Varför är det INGEN som reagerar på att Pedram hjälper aldrig till med städning eller matlagning? Pontus hjälpe i allafall till när han hade köksvecka men Pedram kommer aldrig nära köket, utan håller sig bara till matbordet

dem få sätta therese på matveckan då vet jag en som kommer anmäla sig trivilligt
2021-03-14, 18:59
Medlem
Citat:
Varför är det INGEN som reagerar på att Pedram hjälper aldrig till med städning eller matlagning? Pontus hjälpe i allafall till när han hade köksvecka men Pedram kommer aldrig nära köket, utan håller sig bara till matbordet
Jag har sett Pedram städa bort ölburkar och torkat ren bord efter några fester faktiskt. Ingen storstädning kanske men det gör en skillnad.
2021-03-14, 18:59
Medlem
Citat:

Då har du allt missat mitt inlägg typ en sida bak. Pontus gjorde inte mycket under köksveckan heller.
2021-03-14, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är ju 2 av bbs favoriter så lör inte hända ett piss

tanja stefi och peddot

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pedram, Tanja och Steph. Pontus är otroligt dålig på och städa, tycker man sällan ser honom hjälpa till.

Tack för svar hörni

Ja Pontus ska inte slippa undan bara för att han inte gömmer sig, per se.

Och jag hoppas verkligen inte produktionen favoriserar. Men det gör de såklart. Och då blir jag ännu lite mer förbannad
2021-03-14, 19:01
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Men Judith lagar i allafall maten och sköter disken, vad fyller Pedram för funktion förutom att trakassera Tess?

Jag måste ha missat när hon diskar.. Dock vet jag att hon tagit kommando över köket som någon führer. Ingen annan verkar få vistas där snart... Att laga mat är inte rocket science och det kanske finns fler som vill göra det. Pedram har jag aldrig sett lyfta ett finger, precis som Ponne och Steph.
2021-03-14, 19:01
Medlem
Adrian ser ut som en idiot i dom där glasögonen. Helst borde glasögonen kastas in i en majbrasa.
2021-03-14, 19:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Asså HAHA, exakt där du är är jag också nu.
Är så förbannad.
Och tänker varför lägger jag all denna energi på dessa människor
Sen blir jag lite mer förbannad.

Haha ja..vilket självplågeri man utsätter sig för
2021-03-14, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha ja..vilket självplågeri man utsätter sig för

Ja, man är nog lite dum i huvudet.

Men det är kul
2021-03-14, 19:05