2021-03-14, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Ingen åker ut - Madde går ut ur huset

Ursäkta ibland skriver jag konstigt
Jag har också funderat kring den där märkliga omröstningen ”tycker du att det är rätt personer som hänger löst” eller vad det står. Att de vill kolla tempen lite om tittarna kommer bli glada eller ej när alla tre får stanna.

Det mest rimliga är faktiskt att Madde är en mullvad och att hon byts ut mot två snubbar i morgondagens avsnitt. Att de denna veckan ville bygga upp lite extra frustration hos deltagarna att det är så sjukt ojämnt antal män och kvinnor med.

Att Madde ännu inte duschat spär såklart på dessa misstankar.

Älskar att spekulera kring produktionen och se om man får rätt eller ej i utfall.

Jag har också funderat lite kring Adrian, att han inte fått något midjeband till ljudet (eller har han det nu?) samt att det fattas en stol (nu fattas det två stolar antar jag). Men nu har han ju varit där så länge så han borde väl vara en riktig deltagare?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
FÖR DE SOM ÄR NYFIKNA, här är välkända scenen från förra säsongen av Big Brother Canada som Pedram och Joel pratar om, där deltagarna få annoucement om att produktionen läggs ner och serien slutas att sändas relaterat till COVID:
https://www.youtube.com/watch?v=tG8JXLbIb1A&t=9s
Vilka reaktioner, jämfört med idioterna i svenska BB 2020!
Dom ryckte ju bara på axlarna, och fortsatte skrika och leka som dom korkade dagisungar dom var.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Isf den sämsta mullvaden någonsin. Hon har ju inte bidragit med något förutom agerat stora sked i 10 min åt stackars Adrian som inte vågar säga till

Jag hoppas fan hon är mullvad men hon har gjort en för bra packning för att lämna så fort. Hon har liksom med sig ALLT man kan tänkas behöva för 80 dagar. Så jag tvekar
2021-03-14, 23:49
Medlem
Inge sex inatt inte boyz, Tess ska plugga igen nu. Mens på G
Medlem
FredrickFederleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Det kommer att hända.

Jag skiter i vilket vem som än vinner så länge det inte är Simon eller Joel men måste säga att jag hejar lite smått på Pedram som vinnare bara för hjärtattacken det skulle ge dig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new

Peddo får gå direkt på analt
Medlem
Mouchinos avatar
Finns det inte en ledig säng i rosa? Om Tess är trovärdig nu så backar hon om Pedram börjar fjanta sig men det kommer hon inte göra.
2021-03-14, 23:50
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:

Hon sa till Pedo tidigare idag att hon är kåtare vid mens.

Varpå Pedo nån timme senare i ett annat möte frågade: "Har du mens?".

Joråsåatteeeeeh.....
Medlem
Nu fick vi svar på varför Peddo frågade Tess om mensen kommit ännu, det har den inte gjort men är på gång. Hon stoppade in en tampong nu för säkerhets skull.
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:

Finns två hål till

Det ena har hon redan demonstrerat sina skills med, det andra har hon hyllat förr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Hon sa till Pedo tidigare idag att hon är kåtare vid mens.

Varpå Pedo nån timme senare i ett annat möte frågade: "Har du mens?".

Joråsåatteeeeeh.....

Haha!
2021-03-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag hoppas fan hon är mullvad men hon har gjort en för bra packning för att lämna så fort. Hon har liksom med sig ALLT man kan tänkas behöva för 80 dagar. Så jag tvekar

Tror inte heller hon är mullvad. Tyvärr!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in