Citat:
Ursprungligen postat av
Ananias
Johann Binninges och Monica Pernroth Lüllmaas uppdiktade lögner plockas nu ner bit för bit.
Media har styrts av en pedofil och rättshaverister för att förtala en svensk partiledare.
” Men nu kommer nya uppgifter som visar att flera personer runt mannen drivit på för att få medier att skriva negativt om Busch.”
https://www.varldenidag.se/nyheter/helt-annan-bild-av-buschs-huskop/repuau!1twm0NQQ9H@PWvpxqxUzHg/
Oj, livets ords egen tidning, tillförlitligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Bra då får vi nöja oss med det. Vi få hoppas Ebba Busch läser dina inlägg.
och domarna i rätten oxå. För då kommer dom se att så många gånger det står att Ebba handlat juridiskt, moraliskt och etiskt rätt så måste det ju stämma.
Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Du är en dålig debattör för att du är oärlig och inte påläst. Antingen så tycker du att det är jobbigt att läsa på eller så är det helt enkelt lättare att hitta på egna fakta då. Till exempel tjatet om värderingarna. Ebba Busch behöver inte visa någon värdering eftersom det inte finns någon från Esbjörns ombud som visar att köpesumman var orimligt låg. Det vore dumt av henne att visa sina kort nu eftersom det är Binninge som har beviskravet på sig. Prova ta till dig fakta och försök debattera lite mer konstruktivt så kommer du att upptäcka att det är betydligt mer givande än att fastna i oväsentligheter.
Fast det finns ju ingen värdering. Dem är daterad 2 månader efter att avtalet skrevs. Att Ebba har sagt att Esbjörn inför förhandlingen av priset hade tillgång till två värderingar är ju en lögn. Det är därför jag fortsätter säga det.
Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Det visar väl i stora drag din kapacitet att ta till dig en komplex verklighet?
Exempel på din egen debatt teknik. Strålande idiot förklara din mot debattör.
Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Jag vet att hennes och Esbjörns ombud gör det.
Exempel på vad du räknar som fakta. Jag vet att det är så..,.