2021-03-14, 16:16
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han får ju för fan inte ens 5 minuter ensam med någon.

Nej och det för att han inte kan säga nej åt någon. Hemska tanke om han skulle visa lite integritet 😂
2021-03-14, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Okej, vi som är team A+E kan bara hoppas att Adrian tydligt visar att han vill vistas i Emelies närvaro kommande dagar om han har ett intresse för henne, för dessvärre tror jag inte Emelie kommer se det här som någonting som får henne att tagga till och ta för sig - tvärtom.

Madde gör egentligen ingenting fel, visst kan man tycka det är lite pissigt beteende om hon nu har kollat och gör det för att jäklas lite med Emelie och 'tävla om en kille', men å andra sidan så har varken Adrian eller Emelie varit öppna med vad och hur och OM de ens känner något. Emelie har hintat, absolut, och det framgår rätt tydligt att hon uppenbarligen blir sotis men det är ju inte att vara öppen med vad man känner.

Om BB gillade hela grejen med triangeldrama så gjorde de ju helt rätt i att slänga in Madde, eftersom det nu kan fortgå.

Men snääälla kom ner på jorden och sluta tro så jävla mycket! är inget drama och kommer inte bli nåt drama mellan dom tre. Det är inte det emelie gråter över. Och judith är inte besatt/kär i tanja heller bara för att dom är bra vänner och hon är lesbisk. Om man lyssnar på vad dom faktiskt säger och gör så förstår man det
2021-03-14, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
kan dem skicka in en videohälsning från krister till emelie

till madde snarare
Medlem
xrlpyts avatar
"Jag blir manana när jag inte får sova", en rad ur Judiths sång. Vet de vad manana betyder?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Nej Emelie låg bredvid cookie

Ok. Det är jätte konstigt. för mig i Sovrum 2 så ligger någon som jag först trodde var Emelie, sen är det Adrian och Madde. Gick jag till DC så satt Emelie på utegården. Och när jag slog tillbaka till Sovrum 2 är det fortfarande 3st i samma säng. Och nu börjar någon andas väldigt tungt
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Slakta gamnacken samtidigt
Men se Grodan....
På hugget som sig bär....
Men Officeren har inget intresse av ngn i huset det ser man klart, Man undrar varför inte alla ser det mest uppenbara hos den mannen Grodan som vi ser...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Kan pappa Christer/Krister komma in och slakta Madde?
Ja, pappa Krister måste komma och hjälpa sin dotter. Stackars Emelie!
2021-03-14, 16:19
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ok. Det är jätte konstigt. för mig i Sovrum 2 så ligger någon som jag först trodde var Emelie, sen är det Adrian och Madde. Gick jag till DC så satt Emelie på utegården. Och när jag slog tillbaka till Sovrum 2 är det fortfarande 3st i samma säng. Och nu börjar någon andas väldigt tungt
Det är Nardos längst till vänster, sen Adrian och Madde.
2021-03-14, 16:21
Medlem
alltså vad håller äckliga peddot på med
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Ogillar tanja för att hon är en populär tjej?

Kommenterade detta tidigare idag och jag tycker självklart det är en fördel, men som så många andra där inne också har. Alla har en fördel gentemot den andra.

Vad Tanja däremot har mot tillexempel Therese och Judith är att hon har sina röster för att hon är omtyckt och inte får sina röster genom en bekant.

Nardos och Madde har många tusen fler följare en alla andra där inne, men det är helt okej för dig?
Vart drar man gränsen på hur många följare man får ha för att delta?
Det är en fördel, men hon är långt ifrån den enda.

Tror mest du är ledsen för din tappra riddare Adrian hamnar mellan stolarna.

Simon och andra har snackat om det gång på gång. Jag förstår dom. Det är oärligt. Att du gillar gamnacken har inget att tillföra i konversationen. Ta in vanliga tjommar från gatan och inte fler K-kändisar fräscht nysprugna från PH. Hon kommer ju vinna BB. Och det är för att hennes följare röstar på henne även om hon är med på Boomerang.
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
"Jag blir manana när jag inte får sova", en rad ur Judiths sång. Vet de vad manana betyder?

Jag undrar samma. Har hört att de nämnt Manana många gånger i fel sammanhang. Vet inte om det ligger någon slags humor bakom eller om de helt enkelt inte vet vad ordet betyder.
2021-03-14, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är Nardos längst till vänster, sen Adrian och Madde.

Åh fan. Den var jag inte med på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in