2021-03-14, 04:43
Medlem
Någon som vet vad för djup/flörtig konversation Steph och Adrian hade under kvällen folk skriver om?
2021-03-14, 05:00
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vafan, Judith tog just Tanja på Fättan!

Klarar inte av det där HBTQ-fanskapet längre!
När du nämner det så igår när Simon/Tess ligger i sängen,tar hon/Judith Simon på kuken för att känna hur hård den var
Hon har ett vidrigt beteende och verkar vara van att få göra som hon vill utan konsekvenser.
Hela tiden springer hon efter någon av tjejerna i huset och väntar på rätt tillfälle att hångla upp dem.Vissa kan göra som dem vill.
Tillhör man HBTQ sfären så tittar man bort
2021-03-14, 05:02
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Hoppas det ! För annars blir det riktigt trist.

Det blir trist utan Katti! Hon sa åt Narnia att hålla tyst häromdagen när hon satte igång och skrika sitt jävla "EEEEEY".

#SaveKatti
2021-03-14, 05:04
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
När du nämner det så igår när Simon/Tess ligger i sängen,tar hon/Judith Simon på kuken för att känna hur hård den var
Hon har ett vidrigt beteende och verkar vara van att få göra som hon vill utan konsekvenser.
Hela tiden springer hon efter någon av tjejerna i huset och väntar på rätt tillfälle att hångla upp dem.Vissa kan göra som dem vill.
Tillhör man HBTQ sfären så tittar man bort

Klagar du lika mycket när Pontus tar Simon på kuken?
2021-03-14, 05:05
Medlem
Ridnes avatar
Kollade precis på kvällens avsnitt.. Alltså Katti i slutet på badrummet när hon imiterar Tess ålande <3 Älskar kärringen!

#SaveKatti
2021-03-14, 05:11
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det blir trist utan Katti! Hon sa åt Narnia att hålla tyst häromdagen när hon satte igång och skrika sitt jävla "EEEEEY".

#SaveKatti

Bara att bli påmind om Eritrea gör ont i öronen...
2021-03-14, 06:01
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Stör mig nåt enormt på Tess och hennes jävla mun som hon håller på å biter sig i kinden eller vad hon gör. Inte stilla en sekund.
2021-03-14, 07:52
Medlem
hur i helvete kan ponne ligga bredvid kattis med hennes jävla snarkande
Senast redigerad av allanmadsen 2021-03-14 kl. 08:06.
2021-03-14, 08:10
Medlem
Sista rundan kom ca kl 22 igår så det är klart att natten blir tråkig i huset för dom är inte fulla på det som serverats och än mindre 5 timmar senare. Så gårdagens händelser var att Pedram la armen runt Therese och nattens händelse verkar vara att Judith tog Simon på kuken? Oh nej! Vad har jag missat! Varför gick jag o la mig! Så bra säsong detta!

Förstår ni ändå att en färglös tråkig normal trist person har goda chanser på en miljon? Står förvisso mellan Simon och Tanja, dom enda karaktärerna men deras väg till finalen är inte ens svår. Tanja kan som några skrivit, sova i 70 dagar och vakna lagom till final.

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Stackars Tanja..står och klämmer kindbölderna i sovrum 2 så det skvätter på spegeln. Det var inga dåliga cisterner hon hade
Detta måste ändå ha varit det mest intressanta och samtidigt sjuka som hände i huset i natt.
Senast redigerad av Tanakh 2021-03-14 kl. 08:17.
2021-03-14, 08:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Sista rundan kom ca kl 22 igår så det är klart att natten blir tråkig i huset för dom är inte fulla på det som serverats och än mindre 5 timmar senare. Så gårdagens händelser var att Pedram la armen runt Therese och nattens händelse verkar vara att Judith tog Simon på kuken? Oh nej! Vad har jag missat! Varför gick jag o la mig! Så bra säsong detta!

Förstår ni ändå att en färglös tråkig normal trist person har goda chanser på en miljon? Står förvisso mellan Simon och Tanja, dom enda karaktärerna men deras väg till finalen är inte ens svår. Tanja kan som några skrivit, sova i 70 dagar och vakna lagom till final.

Detta måste ändå ha varit det mest intressanta och samtidigt sjuka som hände i huset i natt.

Hahaha ja man vet att det är en dålig fest (och säsong) när det mest intressanta är att någon klämmer finnar med massivt innehåll

Slänger de inte in ett par rediga hunkar denna vecka så känns det som att det är läge att sluta titta. Tanja skriker efter en bonnadräng. Ge henne en snusande fräck och rättfram karl med ena rejäler åderpåle från de djupaste värmlandsskogera!

Och sen kan de slänga in en lång hårdrockande snickare eller hantverkare med skägg och pondus till de andra damerna att slåss om. Då blir nog festerna mer livade än nu
2021-03-14, 09:07
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hahaha ja man vet att det är en dålig fest (och säsong) när det mest intressanta är att någon klämmer finnar med massivt innehåll

Slänger de inte in ett par rediga hunkar denna vecka så känns det som att det är läge att sluta titta. Tanja skriker efter en bonnadräng. Ge henne en snusande fräck och rättfram karl med ena rejäler åderpåle från de djupaste värmlandsskogera!

Och sen kan de slänga in en lång hårdrockande snickare eller hantverkare med skägg och pondus till de andra damerna att slåss om. Då blir nog festerna mer livade än nu

Ja 2 st rediga hunkar och 1 eller 2 riktigt snygga tjejer. DET skulle framkalla en massa reaktioner förutsatt Therese får vara kvar,vilket jag hoppas för hon behövs för dramats skull.
Plus att jag känner igen mig i henne att bli lite dömd på förhand om man har sillisar osv och tar hand om sin kropp.
Dock ogillar jag starkt hennes skitsnack om Emelie.
Men in med 2 nya av båda könen och riktigt snygga sådana så händer det nog grejer (iaf mer än nu).
2021-03-14, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Nardos. "Jag behöver inte anstränga mig i huset för att vara rolig. "

Hahaha! Sannerligen inte. Detta var bland det roligaste

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in