2021-03-14, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Såg när hon låg PÅ Emelies sängplats och tyckte det var knasigt, så fick gå tillbaka och kolla.
Nu har hon alltså gjort sig bekväm UNDER Emelies täcke.
Tycker redan det är skevt att själv ligga med vardagskläder under täcket, men att göra det i någon annans säng... Dunderskevt!
Nästan lika illa som att ha skor i sängen.

Jag hade sagt till på skarpen om jag var Emelie... Men Emelie är väl för snäll. Inte ok att man till och med gör sig bekväm. Usch. Menar inte att hon är äcklig men det finns en gräns kan jag tycka...
2021-03-14, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hon fortsätter alltså och ligga på Emelies säng när hennes säng är tom!
Tycker inte alls om henne, känns som hon försöker spela ”perfekt-tjej”-rollen och på så sätt få Adrian, tror faktiskt hon har sett och vet så mycket mer än vad hon påstår speciellt om Adrian

Håller med.
2021-03-14, 13:13
Medlem
när ska dem börja sjunga sina texter tiden går skule vara klart 16.00
2021-03-14, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag följer judith och nardos sål lte som möjligt så jag hade inte haft en anng om du sagt något

hoppas ponne ber dem båda dra åt helvete
Nej nu sitter de och skriver om hennes del. At least med Nardos som kom hon med konkreta FÖRSLAG på vad de ska ändra och med egna verser, medans Judith ba "jag är inte nöjd med min text och känner mig kränkt, skriv om allt! hej då!"
2021-03-14, 13:15
Medlem
Nu gick hon upp så fort Adrian gick upp. Vilken brud.....
2021-03-14, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Nu gick hon upp så fort Adrian gick upp. Vilken brud.....

Väldigt genomskinligt
2021-03-14, 13:17
Medlem
Lite skevt att hon smekte han på armen. Öite väl tidigt att ligga och mysa så från ingenstans.
Men nardos blockar.
Vi får se hur det här går . Emelie var ju så tacksam över att madde kommit in i husetbsa hon ju i bikten igår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag har inte saknat Luis alls, och jag kommer inte sakna Katti heller. Om Tess åker hade huset förlorat lite drama, om Steffi åker hade jag nog slutat kolla.

Jag håller mina tummar att steffi åker då...gråter och tillför noll, hänger i svansen på simon och blockar honom från att ha kul där inne.
Medlem
xrlpyts avatar
Madde kommer nog "föreslå" att hon och Emelie byter säng inom en snar framtid.. Alternativt råka lägga sig i den "på fyllan" ..

"Oj, tog jag fel säng igår? Tihi..."
2021-03-14, 13:18
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
I omröstningen jag såg var alla fyra med, kollade inte tiden men den låg som en story så den kan inte vara hur gammal som helst. Det fanns en ny omröstning postad idag, antar att resultatet kommer så småningom.

Såg något om Tess och Pontus, men pallade inte läsa.
Såg någon story på bbpolisen att Ponne sagt något till Nardos om ”är det afrikanska” och tydligen är han rasistisk om han inte vet vilket språk/dialekt man pratar i Eritrea. Hur många afrikanska språk/dialekter kan du? Undrar jag då🤓
Medlem
Efter Judiths flopp med korven och utan konsekvenser pga misslyckat uppdrag så gissar jag på att Tanja tvingas äta en skål med glass..
Medlem
Så enligt Madde så var det hennes familj som berättade för henne om Adrian, konstigt att dem inte berättade om att Emelie har intresse för honom... tycker Madde borde ha lite respekt, känns som hon skiter fullständigt i Emelie

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in