Citat:
Ursprungligen postat av
piastrone
Inte bara mamma AS utan AnSt herself gillar bilder hos BA.
Det var AnSt jag menade. Får skilja dem åt som AS =mamma och AnSt =analytikern fortsättningsvis så blir det inte så förvirrat här.
De här människorna känner varandra det är helt klart. Frågan är om man kommer så mycket längre än att ha påpekat det för åklagaren och misstankar om att om man vill kontakta Aftonbladet, Expressen och TV4 angående det mest privata angående sin egen sjukdom då kan låta bli att kontakta Aftonbladet angående just den biten man är ansvarig för i stunden då, nämligen mastuppkopplingarna?
Nu vet vi att det på pappret finns värre rötägg i det polishuset men omständigheterna att JS menar att SOA berättat för HD så tidigt att LW är hittad väcker misstankar.
Jag tycker att beteendet hos HD,SD och SOA i mpngt och mycket tyder på att de fått reda på det här på en icke officiell väg. Vem i polishuset, eller anhörig till polisanställd, skulle vara den naturliga att sprida till SOA?
Man ska ha med sig här att det är väldigt tidigt i utredningen. SD:s och framförallt HD:s roll i detta hade man inte ens börjat skrapa på.
Snacket gick i Örebro. Var är hon?
Sen hittas hon. Djungeltrumman gick från polishuset är jag helt övertygad om. Speciellt till närstående. Ett sms slinker lätt iväg.
Man måste vara medveten om att LW, trots otroheten, stått familjen väldigt nära.
Att tre personer inte kan redogöra för omständigheterna kring när och hur de fick reda på att hon är hittad betyder att de antingen skyddar sig själva eller som jag nog är inne på, sin källa.