2021-03-14, 00:13
Medlem
Jofs avatar
Det hela verkar så osannolikt (om han inte har historia bekom sig som torsk), så jag kan inte utesluta att det här är något dom två kokat ihop. Av nån anledning. För att testa nån hypotes. Och sen kommer att avslöja att allt var båg.
Precis som tjejen som låtsades ta livet av sig för att komma in på psyket. Gjorde karriär på det. Filmer.
Citera
2021-03-14, 00:40
Medlem
-tramS-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Det hela verkar så osannolikt (om han inte har historia bekom sig som torsk), så jag kan inte utesluta att det här är något dom två kokat ihop. Av nån anledning. För att testa nån hypotes. Och sen kommer att avslöja att allt var båg.
Precis som tjejen som låtsades ta livet av sig för att komma in på psyket. Gjorde karriär på det. Filmer.
Du tror på allvar att BO tycker att det är värt att riskera upp till 2 års fängelse för att testa någon hypotes, eller Lambertz för den delen?

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Falsk_angivelse
Citera
2021-03-14, 00:41
Avslutad
Kan mycket väl så att bo velat ha sex med en äldre man med god ekonomi för att försöka bli gravid
Citera
2021-03-14, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashOO0xx
Inte en dag för tidigt att den mannen förlorar sin maktposition.

Han har väl ingen maktposition. Han är en pensionerad gubbe.
Citera
2021-03-14, 01:01
Medlem
ACHOOOOOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Han har väl ingen maktposition. Han är en pensionerad gubbe.
Man kan ha en maktposition även efter avslutad karriär.
Citera
2021-03-14, 01:02
Medlem
kafkas avatar
http://goranlambertz.se/sondagsbetraktelse-nr-278/

Har han fått ut info via telefon, eller vad är detta?
Citera
2021-03-14, 01:04
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandkaka
...

Sperma på soffan är bara en lös spekulation i tråden. Det finns inget som säger att det varit en soffa inblandad. Kanske däckade hon i gästrummet.

Att det tog en stund innan hon vaknade till tycker jag tyder på att det inte handlar om samlag utan om att han hade sin hand i hennes trosor osv. Men det är bara en spekulation från min sida.

Det kan ju vara så att hon inte alls var däckad.

Nu har du ännu mer att fundera på
Hon kan likaväl ha vaknat till när han försökte pilla in snorren (eller om han nu nöjde sig med att olla henne), eller föra in ett föremål (som du antydde han även kan ha försökt med).
Förresten, däckade hon eller däckade hon inte?
Säg till när du ha bestämt dig.
Citera
2021-03-14, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACHOOOOO
Man kan ha en maktposition även efter avslutad karriär.

”Man kan ha”?? I denna tråden avhandlar vi GL och han innehar ingen position längre.
Citera
2021-03-14, 01:09
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -tramS-
Du tror på allvar att BO tycker att det är värt att riskera upp till 2 års fängelse för att testa någon hypotes, eller Lambertz för den delen?

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Falsk_angivelse
Nej. Dom skulle avslöja det hela i domstolen, sista dan. Hon berättar då att inget hände sexuellt. Dom har skrivit redogörelse för vad som hände och inte hände. Och att dom planerat där har i månader. Och varför. Hon ska skriva uppsats om detta. Han en bok om detta. Räknar med att åker runt och föreläser. Han har fått revansch. För det där med den där idiot som inte mördat all, som han borde gjort.

Dom gifter sig efter ett år. Hon öppnar firma och försvarar våltäcktsanklagande kvinnor. För toppgage. Han har nämligen fällt en 12 taggare redan.

Är detta inte fallet, så läser ändå BO denna text och kanske tar sig en funderare....
Och ser fram mot att lansera den för Göran. Som nappar. Allt att vinna.

Glöm då inte vem som kom på detta. En rimlig provision önskas.
Citera
2021-03-14, 01:11
Medlem
Så här tänker jag:

När kvinnan anmäler får hon lämna sin telefon ifrån sig. Det görs såklart en mobiltömning och där hittas meddelanden som är intressanta. Men man vill försäkra sig om att det inte förekommit manipulation och därför skickas mobilen till NFC. Där vet vi alla att det brukar ta tid och det är därför veckorna går. När svaret väl kommer grips GL.

Vad tror ni om det?
Citera
2021-03-14, 01:13
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Hon kan likaväl ha vaknat till när han försökte pilla in snorren (eller om han nu nöjde sig med att olla henne), eller föra in ett föremål (som du antydde han även kan ha försökt med).
Förresten, däckade hon eller däckade hon inte?
Säg till när du ha bestämt dig.
Hon påstås ha däckat. Det är allt jag vet.
Tänker bara att det nog var lite knepigt att få av tillräckligt mycket kläder på underkroppen utan att hon vaknade.
Du kommer att få vänta länge på att jag ska ha bestämt mig om vad jag ska tro om den här historien.
Citera
2021-03-14, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kafka
http://goranlambertz.se/sondagsbetraktelse-nr-278/

Har han fått ut info via telefon, eller vad är detta?

Kan det vara något som han skrivit tidigare, men som blir ”auto” publicerad nu den fjortonde Mars?

Extremt förvirrande, är han ute redan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in