Hoppas att provet gick bra för er som gjorde det idag. Känns som att det gick bra men har börjat nojja över huruvida jag signerade sista två provhäftena.
Vi hade en rätt slapp ledare som inte påminde om detta, som vissa andra gör.
Dock tänker jag att detta rimligtvis är någonting som görs när de samlar in svarshäftet? Då ska väl underskrift jämföras med leg egentligen? Upplevde inte att de som samlade in proven idag gjorde detta då det gick väldigt fort och kändes slappt men kan ha fel. Då borde de väl rimligtvis påmint en om signatur ifall tanken är att de skulle jämföra signaturen vid insamling?
Senast redigerad av ElSlango 2021-03-13 kl. 22:02.
Vad svarade ni på näst sista elf-uppgiften gällande kinas svar på kritiken som de hade fått?
Svarade på nåt om “silence”
Antar att allt detta blir lättare att klura ut vad man svarade när man får se hela frågorna och alternativen etc om man kan komma ihåg vad man svarade helt enkelt.
Senast redigerad av Firelinefireline 2021-03-13 kl. 21:51.
Vad svarade ni på näst sista elf-uppgiften gällande kinas svar på kritiken som de hade fått?
Svarade på nåt om “silence”
Silence tror jag inte var rätt, för dom var inte tysta. Utan deras reaktion var inte den man kunde förvänta sig på förhand, utan de var mer negativa. (I texten stod det att Kina tyckte att problemen för pandorna var långtifrån över blabla)
Edit. Och, det var väl inte kritik dom hade fått va?
Silence tror jag inte var rätt, för dom var inte tysta. Utan deras reaktion var inte den man kunde förvänta sig på förhand, utan de var mer negativa. (I texten stod det att Kina tyckte att problemen för pandorna var långtifrån över blabla)
Jag tror jag valde att kinas regering fortfarande har mkt att bistå/jobba med trots att antalet pandor växt
Sen var det nån fråga om pandors fertilitet men kom inte ihåg vad jag svarade nu riktigt...
Senast redigerad av Firelinefireline 2021-03-13 kl. 21:58.
”Vad är ett möjligt värde på x för att 8x+1 ska bli ett heltal?” Alternativen var typ -31, -17, 15, 32
Leder inte samtliga dessa alternativ till ett heltal eller är jag helt off?
”Vad är ett möjligt värde på x för att 8x+1 ska bli ett heltal?” Alternativen var typ -31, -17, 15, 32
Leder inte samtliga dessa alternativ till ett heltal eller är jag helt off?