2021-03-13, 18:43
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jo men det är ju för att Tanja får så mycket stöd från hennes följare. Hon är otroligt populär. I mammagruppen hänger inte Tanjas följare. Däremot så vill mammagruppen ha kvar Katti nu (som de alltid har hatat innan) bara för att försöka få ut Therese.
Oavsett anledning så verkar det ju som att slutresultatet blir om exonph säger. Visst, naturligt att de röstar på en PH-deltagare, men nu verkar det ju som att de tänker stödja Tess av (nästan) samma anledning, pga syrran. Inget är ju avgjort, men det var oväntat hoppfullt i alla fall. Tess låg ju sist i exonph:s omröstning om vem som skulle få immuniteten, och nu är hon plötsligt först!
2021-03-13, 18:45
Medlem
Mouchinos avatar
S1 Herregud
2021-03-13, 18:46
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Alla förutspådde väl Tanja. Hon har ju en hel radda lojala följare. Vinner hon inte BB skulle det bli en skräll.
Hon har ju precis varit med i PH.
Näe, Katti låg före Tanja på facebook, och någon omröstning till, och Tess låg sist. Nu när Tanja är säker verkar hennes fans flocka sig till Tess..!
2021-03-13, 18:47
Medlem
Lördagarna är de dagarna det varit största fester. Hoppas på en likadan idag
Medlem
xrlpyts avatar
Jag har kommit på varför jag tyckte nya tjejen var så bekant, hon är väldigt lik Malia White från Below Deck Mediterranean (en dokusåpa).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
S1 Herregud

man baxnar fan hur dem 2 beter sig man skäms fan katti är den ända vuxna i rummet
2021-03-13, 18:49
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Pedram kommer lida mest av att Therese åker. Så rösta kvar någon av de andra. Vi håller tummarna att kunna rösta bort Pedram nästa gång.

Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Farbror jag håller med men nu sitter ju inte pizzabagaren osäker. Förhoppningsvis nästa vecka och då åker han. Det blir å andra sidan också jobbigt att få höra att han kommer att sparka in hennes skalle. Blir en notis i tidningen.
Ok, då är jag med. Vem är det vi skall försöka få ut på måndag, det lutar åt Tess i så fall, right?
Nej, har inte hängt med på DC senaste dagarna så jag försöker "kolla i fatt" här i tråden med betoning på försöker.
2021-03-13, 18:49
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
S1 Herregud

Vilket rikspucko jobbar med kamerorna på bigbrother? Jävla mongovinkel
2021-03-13, 18:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Näe, Katti låg före Tanja på facebook, och någon omröstning till, och Tess låg sist. Nu när Tanja är säker verkar hennes fans flocka sig till Tess..!
På Facebook ja, men det finns mängder av grupper. Det mest träffsäkra brukar vara BB Instagram om man läser mellan raderna och filtrerar lite. För där hänger även folk från kvällstittarna. De röstar bara på måndagen då dom tittar endast på kvällsprogrammen på vardagarna.
2021-03-13, 18:50
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Ok, då är jag med. Vem är det vi skall försöka få ut på måndag, det lutar åt Tess i så fall, right?
Nej, har inte hängt med på DC senaste dagarna så jag försöker "kolla i fatt" här i tråden med betoning på försöker.
Rädda Katti, ut med Tess alla gånger.
2021-03-13, 18:51
Medlem
Hoppas katti får stanna.
2021-03-13, 18:52
Medlem
Ridnes avatar
Nu ska foliehatten på gott folk!

I BB 2003 skickade de in en "frireligiös sexmotståndare" som mullvad i huset. Det året Linda Rosing var med. Han var skådespelare.

Tänk om Adrian också är en mullvad? Han vill be bordsbön. Han verkar inte intresserad av några inviter från tjejerna. Han velar över val. Han har inga åsikter. Han korsförhör deltagarna men säger nästan inget om sig själv. Jag börjar fasen att tro det. Så beige och tråkig KAN man bara inte vara som han är!

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/EoQWJl/falsk-joker-lurar-big-brother-deltagarna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in