2021-03-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Tycker inte det är en dum fråga. Jag TROR att det beror på att

1. kameran rör sig/låter
2. och/eller en lampa blinkar

Nån får gärna bekräfta eller dementera min teori.

Man ser ibland hur kamerorna aktiveras/följer deltagare och zoomar in.
Har hört Joel prata om att "Jag vill vara här inne för här rör sig kamerorna".
Sedan så kollar alla i huset mot kamerorna, mer eller mindre.
Tror som någon nämnde tidigare i tråden:
De i huset med bokstavskombinationer stirrar mycket tydligare mot kamerorna då de helt enkelt inte KAN filtrera bort rörelser i periferin.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 190401
Pedram känner folk i produktionen....så var det med det. Därav den censuren när något illa speglas mot honom.

Men de kan ju försöka försköna spegelbilden av Pedram hur de än önskar. Spelar ingen roll för vi har redan sett hur Pedram fungerar, hört tugget, sett minspelen och den otroligt välputsade och avdammade spegelbilden har han själv serverat oss med jämna mellanrum UTAN hjälp av produktionen! . Wax on, Wax off, Wax on, Wax off Wax Off.... "GOD DAMN IT, I SAID WAX ON..... Bla. bla. bla.....................
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men jag tror de där hade fel om vem som skulle räddas idag, exonph förutspådde Tanja korrekt.
Alla förutspådde väl Tanja. Hon har ju en hel radda lojala följare. Vinner hon inte BB skulle det bli en skräll.
Hon har ju precis varit med i PH.
Medlem
Så söt Emelie är som skäms över att vara en Svensson haha.

Det är okej att vara en Svensk från skogen så länge man inte är som Simon och får kulturchock varje gång man bemöter en utomnordisk människa.
2021-03-13, 18:40
Medlem
Lol Emelie... "Min pappa är inte svensk men vi vet inte vart han kommer ifrån. Farfar ser inte heller svensk ut men dom heter Svensson" okeeej
Bannlyst
Blir det någon fest ikväll tror ni?
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det var som fan. Nej, finns ingen anledning att rösta på Katti, det vore grymt om Steffi OCH Tess får vara kvar och mysa en vecka till. De är så gulliga ihop. <3

En anledning är att jag glömde budgetera för skämskuddar denna vår.
Medlem
icons avatar
Enda trista att Tanja inte hänger löst är att man inte fick höra henne svara på tittarfrågor. Är nyfiken på hennes frågor och svar.
2021-03-13, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Baserat på att hon svarade henne som minst värdiga vinnaren eller något annat?

Ja det, men sen att hon inte ville nämna att hon kunde se något mellan Adrian och Emelie + att hon blockerade henne från att delta på tävlingen igår.
Har fått intrycket att hon inte tycker om Emelie, men det kanske inte stämmer
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Blir det någon fest ikväll tror ni?
Ska bli temafest skrev nån tidigare idag.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
det var en av hennes hemliga frågor. alla får 2 hemliga frågor som de inte behöver berätta för de andra och se de bara får se när de väl sitter i anexet

Ahaa tack.. tänkte väl att det var skumt.
2021-03-13, 18:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Ja det, men sen att hon inte ville nämna att hon kunde se något mellan Adrian och Emelie + att hon blockerade henne från att delta på tävlingen igår.
Har fått intrycket att hon inte tycker om Emelie, men det kanske inte stämmer
Fått samma känsla. E kanske inte haft behovet av att ha henne som sin extramamma? Katti tror att hon haft det bra med trygga föräldrar och pengar och det sticker i ögonen på nåt plan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in