2021-03-13, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
fattar inte varför alla vill ha ut Tess. Kasta Emelie istället, dåligt sätt som fan, bitter, negativ och allmänt oskön.. Tillför ju noll till gruppen...! nej ut med henne när hon hänger löst..!

såg du hennes svar på frågorna så är hon en trasig jävla människa som ser huset som terapi vilket är helt jävla fel att se i ett bb hus
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det var som fan. Nej, finns ingen anledning att rösta på Katti, det vore grymt om Steffi OCH Tess får vara kvar och mysa en vecka till. De är så gulliga ihop. <3
Låt dig inte luras. Mammagruppen och discord vill ha kvar Katti till varje pris.
Medlem
icons avatar
Fick Emelie en komplimang av Simon nu?
2021-03-13, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Tycker inte det är en dum fråga. Jag TROR att det beror på att

1. kameran rör sig/låter
2. och/eller en lampa blinkar

Nån får gärna bekräfta eller dementera min teori.

Fick svar och tydligen så vet de inte vilken kamera som är DC. Att Pedram visste igår berodde på att Katti sett dem på Torpet!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lugn. På bbpolizei är det tvärtom.

Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Låt dig inte luras. Mammagruppen och discord vill ha kvar Katti till varje pris.

Men jag tror de där hade fel om vem som skulle räddas idag, exonph förutspådde Tanja korrekt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Har också funderat på det där. Varför blev hon så excited efter att Peddi sagt att deras moment (när de var i hålet i väggen) var med i DC? Efter det lyckades hon befinna sig i DC typ hela tiden igår.

En dum fråga då från mig: hur vet de vilken kamera som är DC?
De kan ana när DC är på dem då det då är flera aktiva kameror samtidigt mot en viss situation. Sitter de i ett rum där flera kameror pekar in mot väggen så förstår de på samma sätt att det inte är något fokus på dem där.

Sen märker de ju också när kameror ”följer efter dem” när man förflyttar sig i och mellan rum.
2021-03-13, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minna89
De använde en hink som kastrull häromdan

Så problemet är inte med spisen, utan hos personerna som använder den
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskjocke
Jag hade ju dukat upp med popcorn här i väntat på totalslakt.

Proddan vill väl invagga henne i att hennes "andra sidor" har gått hem så att hon går full loco nästa fest..
Medlem
Vet någon varför Katti verkar ogilla Emelie? Är det pga pensionär kommentaren eller nåt annat?
2021-03-13, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Så problemet är inte med spisen, utan hos personerna som använder den

Hahaha! Kul!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Vet någon varför Katti verkar ogilla Emelie? Är det pga pensionär kommentaren eller nåt annat?

Baserat på att hon svarade henne som minst värdiga vinnaren eller något annat?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men jag tror de där hade fel om vem som skulle räddas idag, exonph förutspådde Tanja korrekt.
Jo men det är ju för att Tanja får så mycket stöd från hennes följare. Hon är otroligt populär. I mammagruppen hänger inte Tanjas följare. Däremot så vill mammagruppen ha kvar Katti nu (som de alltid har hatat innan) bara för att försöka få ut Therese.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in