Citat:
Ursprungligen postat av
Ananias
Binninges mamma är delaktig i hans brottsliga verksamhet så länge hon står för hans företag då får hon tåla granskning.
Binninge gömmer sig för kronofogden och skattemyndigheten och hon hjälper till det kallas skyddande av brottsling.
Gissar att en och annan vänder på alla trådar i Binninges omgivning just nu inkl Binninges mor som agerar målvakt.
Tittar hon ut genom fönstret kan hon ju vinka ..

Då tycker jag du ska kolla om det finns någon tråd om det. Annars kan du starta en. För här här det till sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grotius
Ja, varför han egentligen ångrade sig vet vi ju inte. Vi vet dock att han ångrade sig.
Jag tror att han bara var en gammal man som helt enkelt inte villa släppa sitt hus. Han verkar lite allmänt ha svårt att göra sig av med saker, äger många bilar, har inte gjort sig av med den ärvda lägenheten i Uppsala. Så tyvärr tror jag inte att det finns ett ädlare skäl än att han helt enkelt ångrade sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vresrosen
Absolut. Jag behöver min dagliga dos av kränkningar. Det är priset man betalar för att roa sig med intressanta diskussioner med folk man inte känner. IRL är alla för snälla.
Ha ha ha, fan vad jag garvade när jag läste. Så sant man behöver sin dagliga dos kränkningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
ba'loba
Då när de skulle mötas andra gången och det sagts att han ville avbryta, då hade han med sig någon som inte ville säga sitt namn och Esb "did do a runner"
Det visste jag inte. Fan vad många ljusskygga det finns i denna härva. Esbjörns medföljare, Ebbas Vännina som var med vid avtalsskrivningen och den ena värderingen som Ebba hänvisar till.
Citat:
Ursprungligen postat av
martinator
Trodde vi släppt den där påhittade demensen sedan länge.
Du kanske har. Själv biter jag mig fast vid den kognitiva funktionsnedsättning Esbjörn blev diagnostiserad med för 10 år sedan. Ibland ger jag mig även på att lägga fram tecken på hur jag tycker den förvärrats. Hade du missat det?
Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Ebba är utsatt för en i förväg planerad smutskastningskampanj, detta är redan bevisat.
shit pomfritt, är det sant? Satt sossarna troll bara och väntade på att Ebba skulle göra en tvivelaktig bostadsaffärer så de kunde sjösätta sin plan sänk Ebba.
Vilket jubel det måste utlöst i somras när hon äntligen satte igång. I’t goo time!!!!!! Synd att man inte var där.