Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Ja det kan vara nåt sånt att uppepå maskinerna går det inte att ha samlag för de är staplade på varandra i rummet med låg takhöjd.
Återstår att luta sig mot tvättmaskinen och voila där råkar det av en händelse finnas lite blid ja. Eller ja fläcken är lika stor som programvredsknappen.
Det är ”kontrollansvarige” SD som tar ton där. Bara tumstocken som saknas.
Jag är fortfarande nyfiken på LW:s tidslinje hur ofta hon sprang där den våren egentligen.
Inte kan det ha varit många gånger. J*udith eller andra grannar har aldrig sett henne gå dit om jag minns rätt.
Sedan minns jag ett idiotiskt förhör där SD gör bort sig totalt. Som jag minns det slutar det med att Lena är där och de har sex i källaren inte bara när barnen är där utan när HD är hemma. Minns inte några detaljer längre, men har snurrar in sig till sist helt i frågor om HD som jobbar och tider och när HD kan plötsligt komma hem till hur Lena skulle ha kommit in i huset.
Men visst, någon gång kan det ha varit, eftersom Lena hade ett färdigskrivet brev i sin NAS (eller liknande) där hon faktiskt nämner att de har haft sex i hans hem.
Men som du säger, det hade varit bra att ha svart- på- vitt.
På tal om blod, såg jag någonstans häromdagen att Lena berättar hur hon snickrar på sitt köksbord. Inte tror jag på snickerihistorien heller. den kom väl till i rättssalen?
Det finns ingen trovärdighet att komma på efter flera år att hon snickrade i hans tvättstuga. Så fantastiska arbetsytor var det verkligen inte där.