2021-03-13, 13:24
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Sämsta , vad ska döljas som vi inte redan vet?
Deltagarnas reaktioner.

BB vill inte få tidningsartiklar om situationen som hände i natt. DET ska glömmas och gå vidare.

BB vill ha Joel, Judith som vinnare. De har även Pedram som ''backup''. Det ser man när de klipper i avsnitten.
2021-03-13, 13:25
Medlem
🤮 Jag spyr på honom!
2021-03-13, 13:26
Medlem
Anonym396s avatar
Nu får vi se i det turkosa sovrummet, än så länge iallafall.
2021-03-13, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tack för att du orkar skriva och beskriva så väl vad som var det problematiska.
Jag orkar egentligen inte men jag blir så jävla provocerad (och ledsen) av att folk förminskar Pedrams behov av kontroll och makt. Det är livsJÄVLAfarligt att ignorera den typen av varningstecken. Det finns en anledning till varför mörkertalet för psykisk misshandel är så jävla högt - för att man inte tar sådana här saker på allvar och hela tiden försöker hitta kryphål för att bortförklara beteendet.

"Hon har teasat honom"
"Hon skrattade nu på morgonen"
"Hon sa inte nej"
"Hon låtsassov bara"
"Hon gick efter honom"
"Det var inte så farligt"

Har man inte blivit psykiskt kontrollerad förstår jag att man inte vet hur det är eller fungerar, men då ska man vara jävligt försiktig med att yttra sig och förminska.
2021-03-13, 13:27
Medlem
SphincterAnis avatar
Jaha, ännu en diskussion och de verkar inte tala om det riktiga problemet mellan dem...
Medlem
äckligt jävla flin han har peddot
Medlem
Varför kan inte pedram bara lämna tess ifred? Hur många gånger måste hon fucka upp hans liv innan han fattar att hon är toxic? Om hon säger "jag är inte intresserad" LÄMNA HENNE DÅ FÖR FAN! Ta inte för dig när hon kastar sig på dig. Be henne att backa när hon kastar sig på dig. Säg till judith "nej jag vill inte sova med tess. jag vill sova med min sovkompis tanja" säg nej när hon erbjuder provsmakning på godis BHn. Varför fortsätter han dansa efter hennes pipa? ÄR han verkligen så jävla desperat?
Om någon säger att de inte är intresserad lämna de då ifred oavsett hur mycket de horar sig framför dig. Ha lite självrespekt för fan
Medlem
Jahapp...så allt inatt var ok enligt Tess då?
Jaja...är man ett luder så är man antar jag Hon måste ryka på Måndag. Sen ut med Peddofan!
Medlem
Therese sa precis att hon tyckte det som hände inatt var roligt. Hon älskade den uppmärksamheten Pedram gav henne, även om hon tog bort hans arm. För hon ÄR SÅN.

Kan vi gå vidare från det här tjatet om de två inatt nu. Båda är lika dumma i huvudet
2021-03-13, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Therese sa precis att hon tyckte det som hände inatt var roligt. Hon älskade den uppmärksamheten Pedram gav henne, även om hon tog bort hans arm. För hon ÄR SÅN.

Kan vi gå vidare från det här tjatet om de två inatt nu. Båda är lika dumma i huvudet

frågan är om hon ens vet om det vi fick ju inte höra hela samtalet och vilken situation dem diskuterade
Medlem
Vi MÅSTE rädda Katti och Steph!!!
Medlem
Mouchinos avatar
Paktsnack

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem