2021-03-13, 10:33
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Röstningen skulle hålla på till 10, va? Så förhoppningsvis nu snart!
Hur blev någon räddad förra veckan, var det också vi som röstat då? Minne som en guldfisk hehe

Då är vi två med minne som guldfiskar. Jag minns att det var någon röstning men jag minns inte ens vilka det var som det stod emellan...
Röstningen stängde vid 10 så jag tycker de borde avslöja vem som är immun nu och jag hoppas såååå på katti men jag blir inte förvånad om det är Tanja.
2021-03-13, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ok...lyssnar på Tess mic som hörs from sovrum 1. Hon garvar och berättar om hur Pedram petade och tjatade på henne. Hon lät glad och inte alls rädd eller irriterad över det. Pratade med Steph och Tanja bl.a. hörde jag. Hon verkar inte ha tagit det som vi tittare iaf.... Om jag var hon hade jag tyckt det var otäckt. Fast hon kanske inte visar för dem vad hon egentligen tycker. Vad vet jag.

eller så sov hon och inte vet om det vi såg
2021-03-13, 10:34
Medlem
SphincterAnis avatar
Till alla som inte såg nattens händelse så ska ni veta att överdrifterna härinne inte kan beskrivas med ord.

P och T tjafsade, T var pissur för att hon började tro att han hellre vill vara med Tanja, de lägger sig utan att ha rett ut det, P vill hålla om henne, T tar bort hans hand, efter en stund börjar P skeda henne med kroppen tätt intill och handen över henne, T tar bara bort hans hand på att agressivt sätt (för att visa att hon är sur) MEN hon varken säger till honom att flytta (kropp mot kropp) eller att han ska sluta.
Hon vill bara visa honom att hon är sur och vägrar förlåta honom när han vill tala ut eller ge henne en kram.
Efter en längre stund börjar han skeda med henne igen. Och då är det oklart om hon sover eller inte. Han får ingen reaktion på fem minuter så han vänder sig bort och sover själv.
INGA bevis på något övrigt tafsande eller annat.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Tvivlar på att han har fast anställning? Han är väl ”IT-konsult”? Har dessutom för mig att jag sett i tråden att han bara läst ngn tramskurs online. Det får man inte många uppdrag för. Hoppas han får ett nytt utbrott och att BB då väljer att skicka honom raka vägen till sitt trötta radhus i upplands Väsby eller var det var.

Han har inget jobb.

Han har en skitutbildning i ServiceNow. Jag vet att det är en skitapp att ha utbildning i. Den leder ingen vart inom IT.

Som sagt, han är arbetslös.
Medlem
Ridnes avatar
Jag stör mig på att Director's Cut aldrig visar de intressanta samtalen.. När Tess pratar om Pedram på utegården och nu när Pedram och Judith har deeptalk. Samma inatt när Steph och Pedram gick iväg och snackade. Ingen kamera som följde. Byt ut de som sitter vid spakarna för fan.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Till alla som inte såg nattens händelse så ska ni veta att överdrifterna härinne inte kan beskrivas med ord.

P och T tjafsade, T var pissur för att hon började tro att han hellre vill vara med Tanja, de lägger sig utan att ha rett ut det, P vill hålla om henne, T tar bort hans hand, efter en stund börjar P skeda henne med kroppen tätt intill och handen över henne, T tar bara bort hans hand på att agressivt sätt (för att visa att hon är sur) MEN hon varken säger till honom att flytta (kropp mot kropp) eller att han ska sluta.
Hon vill bara visa honom att hon är sur och vägrar förlåta honom när han vill tala ut eller ge henne en kram.
Efter en längre stund börjar han skeda med henne igen. Och då är det oklart om hon sover eller inte. Han får ingen reaktion på fem minuter så han vänder sig bort och sover själv.
Blattar i tråden som försvarar Peddots beteende som vanligt. Lyssna inte!
2021-03-13, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni

men för helvete bråket började ju mellan judith och pedram det har dem ju alla snackat om idag på morgonen nu snackar dem ju ut om det på gymmet varför ljuger du??
Medlem
Big brother väljer alltså att inte filma peddot och judiths snack, det bevisar intelligensen på de som sitter i produktionen, finns redan en kamera i podde o nardos rummet... helt hjärndött
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Han visste att Tess Låtsassov.

Hon vände sig om o pratade med hon igen när han väl vände sig om och skulle sova.

Efter alla blickar och petande på henne.

Så att hon sov är skitsnack.

Men även om han "visste" det. Så visste han ändå inte på riktigt. Och det är här man ALLTID måste kommunicera med personen som ligger brevid att exempel : Tess vill du mysa lite ?
Får man inget svar, så vill ju inte personen, vare sig den sover eller låtsas sover. Och sen också att det såg ut som att han tryckte sig mot henne och att hon hoppade till, det talar ju absolut inte för att man vill känna någons bånge mot sin röv (om det nu var så, men såg ut så).
2021-03-13, 10:36
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
men för helvete bråket började ju mellan judith och pedram det har dem ju alla snackat om idag på morgonen nu snackar dem ju ut om det på gymmet varför ljuger du??

Ja men nu pratar vi om händelsen i sängen? Vadå ljuger?
Medlem
HatarIslams avatar
Undrar hur stor del av Tess mardröm inatt berodde på Pedo? Rent psykologiskt kan jag tänka mig att det finns relevans och kopplingar till honom. Lyssna på vad hon säger om t.ex. att det finns ett hot i huset som vill komma åt henne.

https://www.tv4play.se/program/big-brother-sverige/therese-%C3%B6ppnar-upp-om-nattens-mardr%C3%B6m-vaknade-kallsvettig-det-d%C3%A4r-%C3%A4r-s%C3%B6mnpa ralys/13327113?first=13327113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag stör mig på att Director's Cut aldrig visar de intressanta samtalen.. När Tess pratar om Pedram på utegården och nu när Pedram och Judith har deeptalk. Samma inatt när Steph och Pedram gick iväg och snackade. Ingen kamera som följde. Byt ut de som sitter vid spakarna för fan.
Kan inte annat än hålla med, de som sitter med spakarna måste vara helt bakom flötet, tv4 måste bli av med big brother snarast. de pissar på oss totalt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in