2021-03-13, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag trodde vi skulle få veta vem som blev immun klockan 10 eftersom man fick rösta fram tills dess. Vilken tid kom beskedet förra veckan?

Röstningen skulle hålla på till 10, va? Så förhoppningsvis nu snart!
Hur blev någon räddad förra veckan, var det också vi som röstat då? Minne som en guldfisk hehe
2021-03-13, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
"oaktsam våldtäkt" okeeej så han har alltså våldtagit henne menar du? För att ligga och kladda på någon är INTE våldtäkt, det är sliskigt beteende och inte okej, i värsta fall sexuellt ofredande om det är grova saker. Men sluta sprid att det skulle vara våldtäkt.

Preach!
Medlem
Ridnes avatar
Ok...lyssnar på Tess mic som hörs from sovrum 1. Hon garvar och berättar om hur Pedram petade och tjatade på henne. Hon lät glad och inte alls rädd eller irriterad över det. Pratade med Steph och Tanja bl.a. hörde jag. Hon verkar inte ha tagit det som vi tittare iaf.... Om jag var hon hade jag tyckt det var otäckt. Fast hon kanske inte visar för dem vad hon egentligen tycker. Vad vet jag.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
jaha nu ska judith och Pedram snacka inne i gymmet och vi får inte höra'
Vi fick inte höra när Peddot och Stephanie pratade där igår. Jag tror BB skyddar Peddot.
2021-03-13, 10:30
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
jaha nu ska judith och Pedram snacka inne i gymmet och vi får inte höra'
Värdelöst, men deras munnar kommer förhoppningsvis glappa under dagen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jasså, får man inte ens kolla hur man vill längre?

Ja, han har en hemskt läskig blick. Men man bryter inte mot några regler på det.

När han lade armen på henne var ju för att jävlas. Då Tess surade för att hon var svartsjuk.

Hon trodde det var något mellan pedram o Tanja.

Lägg ner. Det var långt efter det. Det var när dom låg och "sov", eller ja, när Tess möjligtvis sov. Det är svårt att förklara beteendet han hade. Man håller inte på så på någon som sover, och om man nu är sugen på att mysa, så börjar man först att prata med personen och försöker mysa. Absolut inte så som han gjorde. Då måste man ha fått ett okej innan. Och det hade en absolut inte, kan du på riktigt inte förstå varför det är skrämmande ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Det som Pedo har gjort i huset skulle han kunna råka mycket illa ut för utanför. Han skulle t.ex. lätt få sparken från jobbet.

Tvivlar på att han har fast anställning? Han är väl ”IT-konsult”? Har dessutom för mig att jag sett i tråden att han bara läst ngn tramskurs online. Det får man inte många uppdrag för. Hoppas han får ett nytt utbrott och att BB då väljer att skicka honom raka vägen till sitt trötta radhus i upplands Väsby eller var det var.
2021-03-13, 10:31
Medlem
aina08s avatar
Har Katti fått sin immunitet ännu?

Vad är det som hänt Peddo, har han gjort bort sig?
2021-03-13, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Lägg ner. Det var långt efter det. Det var när dom låg och "sov", eller ja, när Tess möjligtvis sov. Det är svårt att förklara beteendet han hade. Man håller inte på så på någon som sover, och om man nu är sugen på att mysa, så börjar man först att prata med personen och försöker mysa. Absolut inte så som han gjorde. Då måste man ha fått ett okej innan. Och det hade en absolut inte, kan du på riktigt inte förstå varför det är skrämmande ?

Han visste att Tess Låtsassov.

Hon vände sig om o pratade med hon igen när han väl vände sig om och skulle sova.

Efter alla blickar och petande på henne.

Så att hon sov är skitsnack.
2021-03-13, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har Katti fått sin immunitet ännu?

Vad är det som hänt Peddo, har han gjort bort sig?

Börjar vid #4518 om du vill läsa.
2021-03-13, 10:33
Medlem
Spajdors avatar
Synd att man inte får se Judith och Pedrams snack, men man får lite djup från Emelie om hur hennes föräldrar försökte få barn under 20 år och till slut när de gett upp så kom hon till
2021-03-13, 10:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Vad tycker du om det då?

Kåt?

Jag skrev ju vad jag tyckte om det.. Att hur mycket hon än teasat honom så är det inte ok att inte acceptera ett nej utan fortsätta kladda och tjata och ligga och stirra på henne i mörkret.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in