2021-03-13, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det spelar INGEN roll hur än Tess hållit på eller vad hon än gjort för att hetsa upp Pedram så KAN han inte agera på så sätt, Han har haft en ske inställning till det sexuella sedan dag1 så han sade sin preferenser....

Och har han hållit för munnen på Juddan och sagt var tyst fan hade man varit i huset jag sett till att Pedram var tyst och sluta kladda på kvinnor, Det beteendet HÖR inte hemma någonstans möjligen i hans kultur men inte annars!

precis vi är helt överens om att therese gjort vissa fel tidigare men nattens händelse ligger helt på peddot och är fan så fel jag hoppas verkligen big brother tar tag i detta annars kommer det säkert sluta med en regelrätt våldtäckt längre fram under säsongen
2021-03-13, 08:32
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Läst ikapp, gött mos att Pedram ännu en gång visat sitt rätta jag. Kommer det att bli några konsekvenser mer än lite snack och varning i bikten? Nix

För övrigt hoppas jag att de idag har lite kul tävlingar där de kan vinna pengar å sedan ha marknad, vilket inte kommer att ske. Soffhöng, sovrumshäng, idiotlekar, sminkning i det oändliga och köttfärs är väl vad vi har att förvänta oss, spännande
Senast redigerad av Mrsobehaglig 2021-03-13 kl. 08:35.
2021-03-13, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det spelar INGEN roll hur än Tess hållit på eller vad hon än gjort för att hetsa upp Pedram så KAN han inte agera på så sätt, Han har haft en ske inställning till det sexuella sedan dag1 så han sade sin preferenser....

Och har han hållit för munnen på Juddan och sagt var tyst fan hade man varit i huset jag sett till att Pedram var tyst och sluta kladda på kvinnor, Det beteendet HÖR inte hemma någonstans möjligen i hans kultur men inte annars!

"If I wanna fuck, I fuck." är inte ett meme längre och det kommer att användas mot honom. Allt som du säger LIVE kan, och kommer att användas mot dig i lagens rätt. TV4 är inte konsekventa i sitt agerande då de höll på att avbryta när Steff och Simon låg i sängen och myste. Men när Peddot är i farten så är de knäpp tysta? Något som inte stämmer bakom rattarna på produktionen.
2021-03-13, 08:34
Medlem
Bra att my lovergirl är uppe tidigt och sätter ribban, jävla duktig. Blir ingen rolig dag om vissa gick o la sig kl 04.
2021-03-13, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Läst ikapp, gött mos att Pedram ännu en gång visat sitt rätta jag. Kommer det att bli några konsekvenser mer än lite snack och varning i bikten? Nix

För övrigt hoppas jag att de idag har lite kul tävlingar där de kan vinna pengar å sedan ha marknad, vilket inte kommer att ske. Soffhöng, sovrumshäng, idiotlekar och köttfärs är väl vad vi har att förvänta oss, spännande

Glöm inte bordsbönen med AD i ledningen.
2021-03-13, 08:37
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Bra att my lovergirl är uppe tidigt och sätter ribban, jävla duktig. Blir ingen rolig dag om vissa gick o la sig kl 04.
Det är ju nu det ska vrålas i högtalarna, ge dem uppdrag på uppdrag, i mitt nästa liv ska jag bli BB-producent då jävlar vad de små liven fått utstå
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
"If I wanna fuck, I fuck." är inte ett meme längre och det kommer att användas mot honom. Allt som du säger LIVE kan, och kommer att användas mot dig i lagens rätt. TV4 är inte konsekventa i sitt agerande då de höll på att avbryta när Steff och Simon låg i sängen och myste. Men när Peddot är i farten så är de knäpp tysta? Något som inte stämmer bakom rattarna på produktionen.
Denna gång kommer dem göra ngt åt saken helt klart ska du se dem lär ha möte med produktionsbolag och jurister för detta kan ge TV / Produktionsbolag dåligt rykte, SÅ det kommer ske ngt runt 12 gissar jag men kan komma före at Peddo blir inkallad i bikten och får se nattenshändelser och att dem lyfter ut han bara helt sonika!
Medlem
Ridnes avatar
Nu lade sig Tess självmant på hans bröst och han håller om henne och pillar med hennes hår.
VAD FAN?
2021-03-13, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu lade sig Tess självmant på hans bröst och han håller om henne och pillar med hennes hår.
VAD FAN?
Hon är jävligt billig må jag säga, måndag närmar sig med stormsteg. om hon nu inte lyckas bli immun idag
2021-03-13, 08:39
Medlem
Citat:
VAD FAN?

nä man hörde hon försökte protestera lite men som sagt jag tror inte hon minns något från igår det kommer bli pedrams räddning
2021-03-13, 08:40
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon är jävligt billig må jag säga, måndag närmar sig med stormsteg. om hon nu inte lyckas bli immun idag

Men vad håller de där två på med?! Jag fattar ingenting.... Hade jag varit hon hade jag varit fly förbannad (och rädd) för hur han betedde sig på natten!!
2021-03-13, 08:40
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
VAD FAN?
Är det nu morgonfucket blir verklighet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in