2021-03-13, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Det är ju nu det ska vrålas i högtalarna, ge dem uppdrag på uppdrag, i mitt nästa liv ska jag bli BB-producent då jävlar vad de små liven fått utstå

Finns ingen risk, det är den finniga praktikanten som sköter spakarna på helgerna
2021-03-13, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu lade sig Tess självmant på hans bröst och han håller om henne och pillar med hennes hår.
VAD FAN?

I Peddos schizofrena huvud så är det en invit till ömsesidigt samlag. Även om motparten är halvt medvetslös.
2021-03-13, 08:41
Medlem
Citat:
Men vad håller de där två på med?! Jag fattar ingenting.... Hade jag varit hon hade jag varit fly förbannad (och rädd) för hur han betedde sig på natten!!

Som sagt jag tror inte hon minns något från igår det kommer bli pedrams räddning annars hade hon inte varit kvar i sängen nu
2021-03-13, 08:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nä man hörde hon försökte protestera lite men som sagt jag tror inte hon minns något från igår det kommer bli pedrams räddning

Hon protesterade inte.. Hon sa va? Han sa kom.. sen kurade hon upp sig på hans bröst och han håller om henne och smeker henne. Inte direkt protest om du frågar mig. Får se om hon kommer ihåg något.. Den sista gången han höll om henne tror jag att hon sov. Creeeeepy.
2021-03-13, 08:43
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
nä man hörde hon försökte protestera lite men som sagt jag tror inte hon minns något från igår det kommer bli pedrams räddning
Helt krasst tror jag hon spelade svår pga av tjafset om Tanja, surade helt enkelt.
2021-03-13, 08:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Som sagt jag tror inte hon minns något från igår det kommer bli pedrams räddning annars hade hon inte varit kvar i sängen nu

Det är egentligen skitsamma.. Han ska ut ändå för sitt labila psychobeteende även om hon lägger sig på hans bröst idag. Usch vad otäck han var.
2021-03-13, 08:44
Medlem
Fattar ingenting i tråden låter det som att det skett övergrepp/våldtäktsförsök nu ligger dom och myser?
2021-03-13, 08:45
Medlem
Citat:
Hon protesterade inte.. Hon sa va? Han sa kom.. sen kurade hon upp sig på hans bröst och han håller om henne och smeker henne. Inte direkt protest om du frågar mig. Får se om hon kommer ihåg något.. Den sista gången han höll om henne tror jag att hon sov. Creeeeepy.

nu sitter hon upp i sängen verkar som hon vaknade upp han tjatar kom hit
2021-03-13, 08:45
Medlem
Man vaknar upp och läser på insta och här att PedoBear mer eller mindre gjort sig skyldig till en våldtäkt på Tessan. Nu vaknar båda upp bredvid varandra och det är inga som helst sura miner.
2021-03-13, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Fattar ingenting i tråden låter det som att det skett övergrepp/våldtäktsförsök nu ligger dom och myser?

det där var knappast mys så fort tess vaknade upp lämnade hon sängen ska bli intressant att se hur dagen fortlöper och om tess minns något från igår

undra vad för frågor hon får idag??

vilken creepy snubbe han är pedram alltså fyfan
2021-03-13, 08:48
Medlem
2018s avatar
Smart drag om Therese lyckas få ut Pedram för nåt slags regelbrott så hon slipper riskera att åka ut på måndag. Jag vet inte riktigt vad han gjort mer än att typ smeka hennes hår när hon sov.
2021-03-13, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2018
Smart drag om Therese lyckas få ut Pedram för nåt slags regelbrott så hon slipper riskera att åka ut på måndag. Jag vet inte riktigt vad han gjort mer än att typ smeka hennes hår när hon sov.

det var nästintill till våldtäckt pedram sysslade med igår men klart det var therese eget fel hon lät sig våldtas i sömnen? för att få stanna kvar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in