2021-03-13, 08:20
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag har backat en sådär 30 sidor. Gick han o la sig hos Therese som sov och började tafsa är det de som hänt? Läste något på Instagram att Pedram hållt för Judiths mun och hållit upp ett finger, stämmer det?

Synd att jag missade Therese gnäll över att inte få lapdansa, aldrig läst något så korkat.

Men det jag skrev, är det det aktuella som alla i tråden tjafsar om eller finns det något som jag missat?

Ja han höll för Judiths mun rätt kraftigt dessutom för att hon skulle vara tyst. Tyckte Pedram betedde sig aggressivt och drygt i princip hela kvällen igår.
2021-03-13, 08:21
Medlem
Citat:
Jag har backat en sådär 30 sidor. Gick han o la sig hos Therese som sov och började tafsa är det de som hänt? Läste något på Instagram att Pedram hållt för Judiths mun och hållit upp ett finger, stämmer det?

Synd att jag missade Therese gnäll över att inte få lapdansa, aldrig läst något så korkat.

Men det jag skrev, är det det aktuella som alla i tråden tjafsar om eller finns det något som jag missat?

ja han höll för judith mun och hytte med fingret å tvingade ner henne på platsen där peddot normalt sover för han skulle BARA sova med tess

oavsett vad man tycker om therese och hennes handlingar den senaste veckan så är inte pedram uppförande inatt ok det hoppas jag du också tycker?
2021-03-13, 08:22
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han hade tydligen hållt för Judiths mun och tagit tag i hennes nacke aggressivt också om jag förstod saken rätt (såg inte just det själv för jag kollade inte liven precis då men det skrivs i denna tråd om det)

Han tog tag i Judiths hår också helt plötsligt när de var ute i köket och skulle köra sanning och kånka igår, som att han ville dunka hennes huvud i nånting men det blev liksom framåt.
2021-03-13, 08:23
Medlem
Nya tjejen uppe tidigt och fixar till sig i soffan. Jag är trött på allt sminkade, men jag uppskattar att hon fixar till sig innan alla vaknar. Trött på att tjejerna sminkar sig 11-13 och 15-18 det enda dom gör...

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja han höll för Judiths mun rätt kraftigt dessutom för att hon skulle vara tyst. Tyckte Pedram betedde sig aggressivt och drygt i princip hela kvällen igår.
O fan intressant som fan, ska bli intressant att se om det blir någon konsekvens.
2021-03-13, 08:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han tog tag i Judiths hår också helt plötsligt när de var ute i köket och skulle köra sanning och kånka igår, som att han ville dunka hennes huvud i nånting men det blev liksom framåt.

De måste plocka ut honom idag alltså... Han har varit labil länge men nu börjar det bli otäckt på riktigt. En tickande bomb. Vill de ha på sitt samvete att han gör något ännu värre?
2021-03-13, 08:24
Medlem
Citat:
Nya tjejen uppe tidigt och fixar till sig i soffan. Jag är trött på allt sminkade, men jag uppskattar att hon fixar till sig innan alla vaknar. Trött på att tjejerna sminkar sig 11-13 och 15-18 det enda dom gör...

O fan intressant som fan, ska bli intressant att se om det blir någon konsekvens.

jag är fullständigt övertygad om att det inte kommer hända ett skit
2021-03-13, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja han höll för judith mun och hytte med fingret å tvingade ner henne på platsen där peddot normalt sover för han skulle BARA sova med tess

oavsett vad man tycker om therese och hennes handlingar den senaste veckan så är inte pedram uppförande inatt ok det hoppas jag du också tycker?
Näfan såklart inte okej det Pedram gör. Ett nej är ett nej. Sen får jag tycka att Therese har sitt i leken också som viftar arsle till någon som hon vet har sexuella och känslomässiga känslor för henne. Människor är bara djur, Therese ett korkat och Pedram ett predatorisk.
2021-03-13, 08:26
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Det spelar INGEN roll hur än Tess hållit på eller vad hon än gjort för att hetsa upp Pedram så KAN han inte agera på så sätt, Han har haft en ske inställning till det sexuella sedan dag1 så han sade sin preferenser....

Och har han hållit för munnen på Juddan och sagt var tyst fan hade man varit i huset jag sett till att Pedram var tyst och sluta kladda på kvinnor, Det beteendet HÖR inte hemma någonstans möjligen i hans kultur men inte annars!
2021-03-13, 08:27
Medlem
Varför är vissa sängar tomma och vad gör madde uppe redan?
2021-03-13, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Vaknat på fel sida?

Skrev ju att jag undrade eftersom jag inte sett, idiot!

Finns många Pedram hatare, så man får ta påståenden med en nypa salt.
2021-03-13, 08:28
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Näfan såklart inte okej det Pedram gör. Ett nej är ett nej. Sen får jag tycka att Therese har sitt i leken också som viftar arsle till någon som hon vet har sexuella och känslomässiga känslor för henne. Människor är bara djur, Therese ett korkat och Pedram ett predatorisk.
Det har mindre betydelse vad Tess gör för Pedram ska inget att göra där och säger hon nej 4ggr så innebär det ett NEJ, Men han är mer trögtänkt Pedram så det är synd om han på så sätt men han kommer fatta vad som sker i dag för konsekvens kommer komma!
2021-03-13, 08:30
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Finns många Pedram hatare, så man får ta påståenden med en nypa salt.
Du kan kolla ett varv till på bilderna och funderar varför säger Tess NEJ 4ggr men Pedram fattar inte vad ordet NEJ innebär??
Varför tryckte Pedram ned Judith och höll för hennes mun och gjorde var tyst åt hon??
Så nej jag är ingen hatare men då dessa saker sker som ÄR sexuellt fredande blir jag irriterad!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in