2021-03-13, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Vaknat på fel sida?

Skrev ju att jag undrade eftersom jag inte sett, idiot!

nä å det först du skriver är öh tessan var väl med på det höhö

läs tråden så ser du att dem flesta skriver vad som hänt
2021-03-13, 08:12
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Och DÄR bröt de liven precis när jag jag nämnde det. Först ska de prata med alla deltagare individuellt, gå igenom material som du skriver och sedan konsultera deras jurister.
Det är så det fungerar det hela för han är åtals bar efter det han gjorde om hon säger NEJ 4ggr och han fors grattis Peddo du har lyckats, Det är tåg ordningen för TV4 + produktionsbolaget vill inte ha stämningar på sig så han kommer lyftas ut idag Pedram!
2021-03-13, 08:13
Medlem
fan t.o.m. discord har vänt sin ortenbroder ryggen då vet man att det är illa
2021-03-13, 08:13
Medlem
Conny63s avatar
TV4 skall varsla ca 100 tjänster o gick ner med ca 50% i vinst på 1 år . Blir intressant i detta fall för TV4 att följa vad det blir för utfall !
2021-03-13, 08:14
Medlem
Big brother börjar med censur precis som igår... byt ut skiten direkt istället
2021-03-13, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det är så det fungerar det hela för han är åtals bar efter det han gjorde om hon säger NEJ 4ggr och han fors grattis Peddo du har lyckats, Det är tåg ordningen för TV4 + produktionsbolaget vill inte ha stämningar på sig så han kommer lyftas ut idag Pedram!

jag hoppas du har rätt
2021-03-13, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Snälla någon en kort sammanfattning? Vad har hänt? Jag förstår att Pedram har kladdat, sov hon eller inte? En liten sammanfattning till en förvirrad själ snälla?
Hon sov inte, men peddot tog tag i henne och drog sig emot henne så kuken måste varit vid hennes röv eller rygg, sen gick hon ut ur sovrummet och sen blev det en minidiskussion ala tess o peddi sen kom judith och var efterbliven, sen ville bb att de skulle sova, sen gick therese till sovrummet och peddi ville ha en kram och det fick han inte x4 så han blev alltså dissad av tess. och sen försökte han kladda i sängen igen men tess ignorerade.
2021-03-13, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nä å det först du skriver är öh tessan var väl med på det höhö

läs tråden så ser du att dem flesta skriver vad som hänt

Lägg ner nu va!
2021-03-13, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fan t.o.m. discord har vänt sin ortenbroder ryggen då vet man att det är illa
Jag har backat en sådär 30 sidor. Gick han o la sig hos Therese som sov och började tafsa är det de som hänt? Läste något på Instagram att Pedram hållt för Judiths mun och hållit upp ett finger, stämmer det?

Synd att jag missade Therese gnäll över att inte få lapdansa, aldrig läst något så korkat.

Men det jag skrev, är det det aktuella som alla i tråden tjafsar om eller finns det något som jag missat?
2021-03-13, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon sov inte, men peddot tog tag i henne och drog sig emot henne så kuken måste varit vid hennes röv eller rygg, sen gick hon ut ur sovrummet och sen blev det en minidiskussion ala tess o peddi sen kom judith och var efterbliven, sen ville bb att de skulle sova, sen gick therese till sovrummet och peddi ville ha en kram och det fick han inte x4 så han blev alltså dissad av tess. och sen försökte han kladda i sängen igen men tess ignorerade.

nä vi kan aldrig veta om hon sov eler inte men det är fan lika illa ändå det han höll på med
2021-03-13, 08:18
Medlem
Citat:
Haha satan, var det högljutt och skrik eller mindre dramatiskt denna kväll?
2021-03-13, 08:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Han hade tydligen hållt för Judiths mun och tagit tag i hennes nacke aggressivt också om jag förstod saken rätt (såg inte just det själv för jag kollade inte liven precis då men det skrivs i denna tråd om det)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in