Alltså det smask ljudet hon gjorde på det också, det var som att hon åt en riktigt fin gourmet snorkråka lol. Hoppas verkligen dom lägger upp ett klipp på det så ni får se.
ELLER HUR! Har själv varit med om killar som betett sig likt pedram gjort nu (slutade med en armbåge från mig och sedan rumsbyte 🤣 och man kan riktigt känna hur blickarna nästan skär in i ens rygg. Det är jävligt obehagligt! Och fruktansvärt irriterande.
Lite overkligt att man kan se sådant utan att någon gör något. Finns det någon på jobbet överhuvudtaget. Och vilken bedömning gör man egentligen.
Galet. Tydligen helt ok att lägga armen om någon som sover och fortsätta göra närmanden trots 4 stycken nej i vaket tillstånd. Har produktionen somnat? Alltså allvarligt talat nu.
Galet. Tydligen helt ok att lägga armen om någon som sover och fortsätta göra närmanden trots 4 stycken nej i vaket tillstånd. Har produktionen somnat? Alltså allvarligt talat nu.
Men gud, nu har Pedram snugglat in sig ÄNNU närmare Tess, han har typ näsan i hennes nacke. Det är får tjejhögkvarteret diskutera i morgon och utfärda ett dekret. Vad är det som gäller?
Jag tänker att det objektivt "rätta" för Pedram hade varit att (för längesen) vända ryggen till och dra sig bort från Tess, ge henne space, kanske byta säng eller t o m rum. Hade det gett honom poäng? Kanske, kanske inte.
Men, det här är inte första (och antagligen inte sista) jag hamnar i en sån här female mindloop of insanity, och DÅÅÅ tänker jag att det kanske är så här:
OM Pedram vänder ryggen till Tess så ger han upp, det betyder att han inte EGENTLIGEN är intresserad av Tess, eller det är åtminstone så Tess kommer tolka det. Han MÅSTE åla sig intill Tess, bryta mot alla hennes signaler om att hon inte vill ha honom nära sig, för att ha en chans att komma nära henne.
Oj, nu vaknade visst Steffi till så hann inte slutföra mitt resonemang.