2021-03-13, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Någon som filmade det ?? OVÄRDERLIG isf

Alltså det smask ljudet hon gjorde på det också, det var som att hon åt en riktigt fin gourmet snorkråka lol. Hoppas verkligen dom lägger upp ett klipp på det så ni får se.
Medlem
Contragulationss avatar
Vad är det som fucking händer i det här sjuka sovrummet.

Edit: ok det här måste vara från bikten
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
ELLER HUR! Har själv varit med om killar som betett sig likt pedram gjort nu (slutade med en armbåge från mig och sedan rumsbyte &#129315 och man kan riktigt känna hur blickarna nästan skär in i ens rygg. Det är jävligt obehagligt! Och fruktansvärt irriterande.

Vidrigt!

Nice, vi får höra Stephs bikt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Stephanie i bikten eller?

Haha jaaa...vad händer? 🤣
Jag bytte kamera så har inte hört allt hon sagt...FAN!
2021-03-13, 04:02
Medlem
Hahah Stephanie ändå

vilken stjärna
Medlem
StoriaiLs avatar
Luktar lök i sängen
Medlem
Ska vi dra och göra sällskap ? :P
2021-03-13, 04:03
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lite overkligt att man kan se sådant utan att någon gör något. Finns det någon på jobbet överhuvudtaget. Och vilken bedömning gör man egentligen.

Galet. Tydligen helt ok att lägga armen om någon som sover och fortsätta göra närmanden trots 4 stycken nej i vaket tillstånd. Har produktionen somnat? Alltså allvarligt talat nu.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vad är det som fucking händer i det här sjuka sovrummet.

Edit: ok det här måste vara från bikten

Det luktar tydligen lök i deras säng?
Medlem
Citat:
Galet. Tydligen helt ok att lägga armen om någon som sover och fortsätta göra närmanden trots 4 stycken nej i vaket tillstånd. Har produktionen somnat? Alltså allvarligt talat nu.

Håller med!! Pedram måste ryka.
2021-03-13, 04:04
Medlem
xrlpyts avatar
Men gud, nu har Pedram snugglat in sig ÄNNU närmare Tess, han har typ näsan i hennes nacke. Det är får tjejhögkvarteret diskutera i morgon och utfärda ett dekret. Vad är det som gäller?

Jag tänker att det objektivt "rätta" för Pedram hade varit att (för längesen) vända ryggen till och dra sig bort från Tess, ge henne space, kanske byta säng eller t o m rum. Hade det gett honom poäng? Kanske, kanske inte.

Men, det här är inte första (och antagligen inte sista) jag hamnar i en sån här female mindloop of insanity, och DÅÅÅ tänker jag att det kanske är så här:

OM Pedram vänder ryggen till Tess så ger han upp, det betyder att han inte EGENTLIGEN är intresserad av Tess, eller det är åtminstone så Tess kommer tolka det. Han MÅSTE åla sig intill Tess, bryta mot alla hennes signaler om att hon inte vill ha honom nära sig, för att ha en chans att komma nära henne.

Oj, nu vaknade visst Steffi till så hann inte slutföra mitt resonemang.
2021-03-13, 04:04
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Vi borde göra gemensam sak och maila eller något!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in