2021-03-12, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nu ska Tess plötsligt börja prata med de andra om hennes grej med Pedram. Vad håller hon på med egentligen. Hon håller ju jämt på och bjuder ut sig för Pedram. Ber honom massera henne och annat. Sluta uppmuntra snubben då!! Hon njuter av detta som fan.

Hon vill bara att han ska vara ärlig och erkänna att han är intresserad av henne, hon vill ha bekräftelsen. Sen kommer hon nog kasta honom.
2021-03-12, 23:31
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Han sa bara att han tyckte att det händer något med Tessans blick när hon är nära Pedram, att den lyser upp. Han safe:ade med att han kan ha tolkat det helt fel, och Tessans min i spegeln var som om någon hade tvingat in 100 citroner i Emelies mun ......

Puss! Tack! Gillar ändå Pontus ibland. Han läser av rummet som en riktig orm och uttrycker sin åsikt efter det
2021-03-12, 23:32
Medlem
Citat:
Nu ska Tess plötsligt börja prata med de andra om hennes grej med Pedram. Vad håller hon på med egentligen. Hon håller ju jämt på och bjuder ut sig för Pedram. Ber honom massera henne och annat. Sluta uppmuntra snubben då!! Hon njuter av detta som fan.

fast just massage är det ju simon hon ber om oftast då peddot tydligen ska vara sämre på det enligt tess till simon idag

tror bara jag sett peddot ge henne massage henne max 2 gr

men du har rätt hon har uppmuntrart honom men av samtalet verkar det ju som att hon börjar dra öronen åt sig nu
Medlem
Bokstavligen INGEN här diskuterar nya tjejen 🤣🤣

Jag kommer ihåg när Adrian gick in i huset, översvämmad av kärlek och hoppfulla kommentarer
Medlem
VanDeKamps avatar
Den nya tjejens outfit. Hon ser ut som en radioapparat.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Men varför går hon runt och pratar om honom, och att han inte vågar erkänna för henne om intresset?

Tror nog hon e småsugen på Mandingo-kuken faktiskt.
Hon tror det är sån skit vi vill höra, röstraggning.
2021-03-12, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Jag upplever Steffi som väldigt osäker i sig själv. Hon ändrar sitt beteende efter personen hon umgås med. Så fort hon är med Tess så förvandlas hon till en mean girl, med Tanja är hon plötsigt jättesprallig och med Katti är hon väldigt trygghetssökande osv. När hon och Emelie pratade ut angående alkoholist-kommentaren var hon jätteförstående och de löste det bra, men så fort hon kom in till Tess m.fl så började skitsnacket och hon hoppade på tåget direkt igen.

Hon skulle vinna mycket på att jobba på sin självkänsla och inte leka följa John med andra hela tiden. Nu framstår hon bara som falsk.

Håller med. Therese drar ner henne i skiten. Steph och Tanjas vänskap känns väldigt äkta och rolig enligt mig. Därför jag hoppas på att Therese ryker på måndag!!!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det där rob, det är en önskedröm vilket vi hoppas på
Ja du hoppet kvarstår fast hon inte ens vill något med gamnacken mer än utnyttja han...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Det är det Tess vill!

Givetvis.. Hon bygger upp för det för att hon inte får igång de andra till snusk. Då får det bli drama istället.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Alla masserar iofs alla i huset utan att det betyder något, alla kramar alla. Pedram har ljugit om att han inte har känslor för Tess, direkt till Tess, för att inte förlora ansiktet i tv antar jag, men så fort hon inte ignorerar honom helt så väcks vargen till liv och han återfår hoppet ...
Medlem
pallar inte höra på judith fylledravel
2021-03-12, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Bokstavligen INGEN här diskuterar nya tjejen 🤣🤣

Jag kommer ihåg när Adrian gick in i huset, översvämmad av kärlek och hoppfulla kommentarer

Snarare om hans mössa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in