2021-03-12, 23:29
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ok.. det blir inte porriporri-Tess. Det blir drama-Tess. Hon har börjat bygga upp det redan om Pedram. Nu är Ponne där och pratar om det också. Om Pedram överhör så är dramat ett faktum.

Det är det Tess vill!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Vet någon varför Katti skrek
"ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!" som en galning innan det bröts?

Pontus fick lämna efter regelbrottet
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Steffi o Tess har en sån jävla onaturlig vänskap.
Den känns så fruktansvärt oäkta.
Det finns liksom ingenting där.

Jag har en wannabe-känsla kring Steffi. Typisk person som vill vara alla till lags o alltid smälta in. Det är nånting märkligt över henne..hon stör mig som fan, går liksom inte att ta henne på allvar.

Jag upplever Steffi som väldigt osäker i sig själv. Hon ändrar sitt beteende efter personen hon umgås med. Så fort hon är med Tess så förvandlas hon till en mean girl, med Tanja är hon plötsigt jättesprallig och med Katti är hon väldigt trygghetssökande osv. När hon och Emelie pratade ut angående alkoholist-kommentaren var hon jätteförstående och de löste det bra, men så fort hon kom in till Tess m.fl så började skitsnacket och hon hoppade på tåget direkt igen.

Hon skulle vinna mycket på att jobba på sin självkänsla och inte leka följa John med andra hela tiden. Nu framstår hon bara som falsk.
2021-03-12, 23:30
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Jag upplever Steffi som väldigt osäker i sig själv. Hon ändrar sitt beteende efter personen hon umgås med. Så fort hon är med Tess så förvandlas hon till en mean girl, med Tanja är hon plötsigt jättesprallig och med Katti är hon väldigt trygghetssökande osv. När hon och Emelie pratade ut angående alkoholist-kommentaren var hon jätteförstående och de löste det bra, men så fort hon kom in till Tess m.fl så började skitsnacket och hon hoppade på tåget direkt igen.

Hon skulle vinna mycket på att jobba på sin självkänsla och inte leka följa John med andra hela tiden. Nu framstår hon bara som falsk.
Medlem
Citat:

Spot on!
Medlem
Lunatics avatar
Kamera mannen Vaafaaan.
Har du däckat på Tangentbordet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Märkligt att någon överhuvudtaget tror att Tess skulle ha några känslor för gamnacken när hon säger detta för 10e gången. Och har erbjudit Taylor att sova I hennes säng. Man ser la saker olika men för mig är det klockrent.
Hon tjatar ju om att hon inte har känslor för Pedram för att hon försöker intala sig själv att hon inte har det. Om hon seriöst inte hade haft känslor hade hon inte pratat om det hela tiden.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Orkar någon skriva hur Pontus synade Tess?

Puss på kanske förhand

Han sa bara att han tyckte att det händer något med Tessans blick när hon är nära Pedram, att den lyser upp. Han safe:ade med att han kan ha tolkat det helt fel, och Tessans min i spegeln var som om någon hade tvingat in 100 citroner i Emelies mun ......
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon har ju pratat ut med honom och han sa att han inte hade några känslor för Tess, Tess har tolkat det som han är safe att krama och gosa lite med utan att det betyder något, men så visar han något helt annat då och då.

Tess borde ju ha märkt att Pedram är intresserad när han låg bakom henne när dom skedade. Eller hon kanske trodde att det var en pistol Pedram hade i byxfickan som låg och tryckte mot hennes rumpa.
2021-03-12, 23:31
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:

Riktigt bra skrivet! Skulle inte sakna henne om hon åkte ut. Hoppas faktiskt hon är den som lämnar på måndag
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Där sa du nåt Grodan. Jag hoppas dock på lite drama mellan Pedros och Therese ikväll
Det där rob, det är en önskedröm vilket vi hoppas på
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Dumheter, de har en genuin bromance. Jag skulle bli väldigt förvånad om de inte blir typ lowkey bästisar på utsidan.

(Observera, jag är snubbe. Jag har exakt noll erfarenhet av vänskap kvinnor emellan, eftersom jag inte är en själv, men det här är vad jag ser. )

Satt precis o tänkte på det att, dessa två tjejer kommer garanterat _inte_ umgås på utsidan.
Falskhet o ytlighet rakt igenom, kan inte se något annat mellan dom två.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in